Oříznutí mapy

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
cz_martin_k
Příspěvky: 478
Registrován: 12 kvě 2012, 17:54
Reputation: 0

Oříznutí mapy

#1 Příspěvekod cz_martin_k » 22 led 2013, 19:27

Zdravím,
ohraničil jsem mapu přes WorldBorder příkazem /wb set 20000 a následně vyrendroval, jenže teď je ta mapa moc velká a potřeboval bych ji o něco zmenšit. Nastavil jsem to teď na 15000, ale potřeboval bych všechny ty chunky za tim odstranit a ideální by bylo, kdyby se to ořízlo přímo na serveru, protože ta mapa má cc 8 GB a na stahování přes FTP je moc velká. Prosil bych buď o radu nebo jestli by mi s tim někdo pomohl, za pomoc bych mohl případně poskytnout VIP.


Děkuji.
Karmu udělím!

Uživatelský avatar
Brky
Příspěvky: 544
Registrován: 15 led 2012, 11:17
Reputation: 0

Re: Oříznutí mapy

#2 Příspěvekod Brky » 23 led 2013, 10:01

Skus to pomocí WorldEditu ..
[b]Pokud ti někdo pomohl, dej mu KARMU :)[/b

cz_martin_k
Příspěvky: 478
Registrován: 12 kvě 2012, 17:54
Reputation: 0

Re: Oříznutí mapy

#3 Příspěvekod cz_martin_k » 23 led 2013, 15:24

Jenže to bude strašně na dlouho a nejspíš s tim schodím i server, ikdyž budu mít //fast.

Uživatelský avatar
Brky
Příspěvky: 544
Registrován: 15 led 2012, 11:17
Reputation: 0

Re: Oříznutí mapy

#4 Příspěvekod Brky » 23 led 2013, 16:31

Vím, ale jinak to asi nepůjde .. skus přenést stavby a nech si vygenerovat novou mapu ..
Jediné 2 věci které bych ti poradil ..
[b]Pokud ti někdo pomohl, dej mu KARMU :)[/b

cz_martin_k
Příspěvky: 478
Registrován: 12 kvě 2012, 17:54
Reputation: 0

Re: Oříznutí mapy

#5 Příspěvekod cz_martin_k » 25 led 2013, 15:12

Napadlo mě toto:
Vzal bych si ze zálohy té mapy složku region. otevřel ji a podíval se na názvy. Potom bych si vzal z vyrenderované mapy složku region a odstranil bych ty soubory s chunky, které tam nejsou v té staré složce, tim by se mi zachovaly stavbya mapa by nebyla vyrendrovaná, byly by tam jen ty chunky, co se mi vygenerovaly predtim, ne?

Uživatelský avatar
Huurcz
Příspěvky: 138
Registrován: 15 úno 2012, 16:45
Reputation: 0

Re: Oříznutí mapy

#6 Příspěvekod Huurcz » 25 led 2013, 16:35

cz_martin_k píše:Napadlo mě toto:
Vzal bych si ze zálohy té mapy složku region. otevřel ji a podíval se na názvy. Potom bych si vzal z vyrenderované mapy složku region a odstranil bych ty soubory s chunky, které tam nejsou v té staré složce, tim by se mi zachovaly stavbya mapa by nebyla vyrendrovaná, byly by tam jen ty chunky, co se mi vygenerovaly predtim, ne?


kazda mapa se ti vygeneruje jinak... takze objekty muzou byt v pod povrchem nebo i ve vode, ve vzduchu, nebo ti server hodi error leda ze vygenerujes uplne stejnou mapu podle seed ale ani to neni jiste zatim jsem takovou zkusenost nemel
asi nejlepsi jak uz tu bylo psano je zalohovat stavby pres WE
:-)

Uživatelský avatar
LavorekCZ
Příspěvky: 1805
Registrován: 20 lis 2011, 13:58
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Oříznutí mapy

#7 Příspěvekod LavorekCZ » 25 led 2013, 16:46

/wb [worldname] trim [freq] [pad] - trim off extra chunks for this world, beyond the border. The freq value is the number of chunks per second it will try to check (default 5000). The pad value is how much of a buffer to keep beyond your borders (default 208, should keep any more chunks from being generated by players).
Pomohl ti někdo? Pak určitě bude rád, když mu zvedneš karmu!
not sure

cz_martin_k
Příspěvky: 478
Registrován: 12 kvě 2012, 17:54
Reputation: 0

Re: Oříznutí mapy

#8 Příspěvekod cz_martin_k » 25 led 2013, 17:35

LavorekCZ, mohl by si to, prosím, trochu vysvětlit a česky?
Děkuji moc.
//EDIT: Tak teda stačí ohraničit svět na velikost, kterou chci a pak dát: /wb [worldname] trim a za to nemám dávat nic, to je nastavené defaultně. A nejlépe to dát na noc, ne?

Uživatelský avatar
Brky
Příspěvky: 544
Registrován: 15 led 2012, 11:17
Reputation: 0

Re: Oříznutí mapy

#9 Příspěvekod Brky » 25 led 2013, 18:16

LavorekCZ píše:/wb [worldname] trim [freq] [pad] - trim off extra chunks for this world, beyond the border. The freq value is the number of chunks per second it will try to check (default 5000). The pad value is how much of a buffer to keep beyond your borders (default 208, should keep any more chunks from being generated by players).

/wb [jméno světa] trim [Frekvence] [pad(nevím co je :D) - ustřihne extra chunky pro tento svět za hranicemi.
[Freq] je číslo chunků za sekundu kter se pokusí zkontrolovat (5000 je základní číslo). [Pad] hodnote je jak moc ''zarážečů'' je nutno pro udržení tvých hranic. (základní 208, můžeš zachovat i další chunky, které se začnou generovat od hráče.)
Asi vše :D
[b]Pokud ti někdo pomohl, dej mu KARMU :)[/b

cz_martin_k
Příspěvky: 478
Registrován: 12 kvě 2012, 17:54
Reputation: 0

Re: Oříznutí mapy

#10 Příspěvekod cz_martin_k » 27 led 2013, 18:10

Díky moc, už to mám, trvalo to jen chviličku, dávám ti karmu!


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 93 hostů