Ničení bloků.

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Uživatelský avatar
TopCz
Příspěvky: 667
Věk: 27
Registrován: 15 led 2014, 21:00
Reputation: 11
Kontaktovat uživatele:

Ničení bloků.

#1 Příspěvekod TopCz » 24 bře 2016, 13:12

Server: 82.208.17.23:27072

Ahoj, chci udělat event, ale mám celkem zásadní problém. Potřebuji zakázat ničení bloků, ale zároveň potřebuji aby mohli ničit hlavy.

Šlo by to udělat?
Obrázek

MarekBurget

Re: Ničení bloků.

#2 Příspěvekod MarekBurget » 24 bře 2016, 13:43

Teoreticky so skript pluginom spraviť si jednoduchý skript ano.

Uživatelský avatar
TopCz
Příspěvky: 667
Věk: 27
Registrován: 15 led 2014, 21:00
Reputation: 11
Kontaktovat uživatele:

Re: Ničení bloků.

#3 Příspěvekod TopCz » 24 bře 2016, 13:54

Ok, mrknu se na to
Obrázek

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Ničení bloků.

#4 Příspěvekod Hanakocz » 24 bře 2016, 15:50

V 1.8+ adventure gamemode, ale všechny zničitelné bloky musí mít NBT tag, že se dají zničit "něčím" - rukou, sekerou atd.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Uživatelský avatar
InspecteurKebab
Příspěvky: 29
Registrován: 16 bře 2016, 14:53
Reputation: 0

Re: Ničení bloků.

#5 Příspěvekod InspecteurKebab » 25 bře 2016, 15:37

Skús toto

Kód: Vybrat vše

package me.inspecteurkebab.staveni;

import org.bukkit.Material;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.EventPriority;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.block.BlockBreakEvent;
import org.bukkit.event.block.BlockPlaceEvent;
import org.bukkit.event.player.PlayerInteractEvent;

public class Build implements Listener {

    @EventHandler(priority = EventPriority.HIGHEST)
    public void onDestroy(BlockBreakEvent e) {
   if (!e.getPlayer().isOp()) {
       e.setCancelled(true);
   }
    }

    @EventHandler(priority = EventPriority.HIGHEST)
    public void onBuild(BlockPlaceEvent e) {
   if (!e.getPlayer().isOp()) {
       e.setCancelled(true);
   }
    }

    @EventHandler(priority = EventPriority.HIGHEST)
    public void onBuild(PlayerInteractEvent e) {
   if (e.getClickedBlock() != null) {
       if (e.getClickedBlock().getType() == Material.SKULL_ITEM) {
      if (!(e.getPlayer().isOp())) {
          e.setCancelled(true);
      }
       }
   }
    }

}
Když ti někdo pomúže tak ho odměn +K
Pracuji v javě,html,css, a učím se php

Uživatelský avatar
TopCz
Příspěvky: 667
Věk: 27
Registrován: 15 led 2014, 21:00
Reputation: 11
Kontaktovat uživatele:

Re: Ničení bloků.

#6 Příspěvekod TopCz » 25 bře 2016, 16:17

Nakonec jsem si napsal jednoduchý plugin v podstatě něco podobného jako poslal InspecteurKebab ale s použitím api z worldguard :). Díky
Obrázek


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 21 hostů