Server: 82.208.17.23:27072
Ahoj, chci udělat event, ale mám celkem zásadní problém. Potřebuji zakázat ničení bloků, ale zároveň potřebuji aby mohli ničit hlavy.
Šlo by to udělat?
Ničení bloků.
- TopCz
- Příspěvky: 667
- Věk: 27
- Registrován: 15 led 2014, 21:00
- Reputation: 11
- Kontaktovat uživatele:
-
MarekBurget
Re: Ničení bloků.
Teoreticky so skript pluginom spraviť si jednoduchý skript ano.
- TopCz
- Příspěvky: 667
- Věk: 27
- Registrován: 15 led 2014, 21:00
- Reputation: 11
- Kontaktovat uživatele:
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 34
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ničení bloků.
V 1.8+ adventure gamemode, ale všechny zničitelné bloky musí mít NBT tag, že se dají zničit "něčím" - rukou, sekerou atd.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
- InspecteurKebab
- Příspěvky: 29
- Registrován: 16 bře 2016, 14:53
- Reputation: 0
Re: Ničení bloků.
Skús toto
Kód: Vybrat vše
package me.inspecteurkebab.staveni;
import org.bukkit.Material;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.EventPriority;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.block.BlockBreakEvent;
import org.bukkit.event.block.BlockPlaceEvent;
import org.bukkit.event.player.PlayerInteractEvent;
public class Build implements Listener {
@EventHandler(priority = EventPriority.HIGHEST)
public void onDestroy(BlockBreakEvent e) {
if (!e.getPlayer().isOp()) {
e.setCancelled(true);
}
}
@EventHandler(priority = EventPriority.HIGHEST)
public void onBuild(BlockPlaceEvent e) {
if (!e.getPlayer().isOp()) {
e.setCancelled(true);
}
}
@EventHandler(priority = EventPriority.HIGHEST)
public void onBuild(PlayerInteractEvent e) {
if (e.getClickedBlock() != null) {
if (e.getClickedBlock().getType() == Material.SKULL_ITEM) {
if (!(e.getPlayer().isOp())) {
e.setCancelled(true);
}
}
}
}
}Když ti někdo pomúže tak ho odměn +K
Pracuji v javě,html,css, a učím se php
Pracuji v javě,html,css, a učím se php
- TopCz
- Příspěvky: 667
- Věk: 27
- Registrován: 15 led 2014, 21:00
- Reputation: 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ničení bloků.
Nakonec jsem si napsal jednoduchý plugin v podstatě něco podobného jako poslal InspecteurKebab ale s použitím api z worldguard
. Díky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Baidu [Spider] a 20 hostů