RoundSound mp3

Technická podpora k herním serverům Counter-Strike 1.6
Message
Autor
tomas13
Příspěvky: 5
Registrován: 09 říj 2010, 09:01
Reputation: 0

RoundSound mp3

#1 Příspěvekod tomas13 » 19 pro 2010, 18:32

Dobrý den sehnal jsem si plugin na ROUND SOUND v .sma

Ale nejde skompilovat

Mám ho takto

Kód: Vybrat vše

#include <amxmodx>

new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/gboyz/gb-ct1.mp3","sound/misc/gboyz/gb-ct2.mp3","sound/misc/gboyz/gb-ct3.mp3","sound/misc/gboyz/gb-ct4.mp3","sound/misc/gboyz/gb-ct5.mp3"}

new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/gboyz/gb-t1.mp3","sound/misc/gboyz/gb-t2.mp3","sound/misc/gboyz/gb-t3.mp3","sound/misc/gboyz/gb-t4.mp3","sound/misc/gboyz/gb-t5.mp3"}

public plugin_init()
{
  register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
  register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
  register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}

public plugin_precache()
{
  new i
  for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
  precache_generic(sounds_ct[i])

  new u
  for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
  precache_generic(sounds_terro[u])
}

public ct()
{
  client_cmd(0,"stopsound")

  client_cmd(0, "mp3 stop")

  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}

public terro()
{
  client_cmd(0,"stopsound")

  client_cmd(0, "mp3 stop")

  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}



Nevíte někdo co stím mám ?

Uživatelský avatar
Qefik
Příspěvky: 5714
Registrován: 26 pro 2009, 11:26
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: RoundSound mp3

#2 Příspěvekod Qefik » 19 pro 2010, 21:21

tak v první řadě identifikuj server a v druhé, sem pošli odkaz na roundound... Ale pokud vím tak do novější verze se dají písničky zapisovat přez soubor roundsounds.ini, tak se podívej po novější verzi...
Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Mark Twain


Zpět na „Counter-Strike 1.6“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů