Nefunkčnost zakladních modů

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Luckers
Příspěvky: 9
Registrován: 18 říj 2012, 15:58
Reputation: 0

Nefunkčnost zakladních modů

#1 Příspěvekod Luckers » 20 říj 2012, 04:06

[b]Server: 93.91.250.101:37554(


Po zakoupění Tekkit servru jsem odstranil par modu co jsem nechtěl př. weapon,craftcomputer

nechal jsem si (iron chest, EE2 , IC,BC,RP,)

a zjsitil jsem že mi nefungujou některé stroje příklad (PC v RP ) , kopaci stroje v BC i v IC nefunguje i když je napajim jak mam proč v zakladnim balíku je neco co nefunguje ?

Uživatelský avatar
Shaggy84675
Příspěvky: 1239
Věk: 28
Registrován: 23 srp 2011, 12:53
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Nefunkčnost zakladních modů

#2 Příspěvekod Shaggy84675 » 20 říj 2012, 09:09

Máš na serveru nějaké pluginy?
Omluvte prosím moji nefunkčnost podpisu. Momentálně přesouvám podpis na svůj webserver.

Uživatelský avatar
nejento
Příspěvky: 9815
Registrován: 28 lis 2011, 14:09
Reputation: 55
Kontaktovat uživatele:

Re: Nefunkčnost zakladních modů

#3 Příspěvekod nejento » 20 říj 2012, 16:54

Tohle je způsobené tím, že Tekkit má přehozená ID. To jest jakmile ti tam nějaký mód chybí, je jiné ID a ty ho nemusíš dohledat.
Taky můžeš vyzkoušet to, jestli když si ty mody, které máš na serveru nainstaluješ (singleplayer verzi) do klienta, jestli to tam budeš mít i tak. Musí to však být stejná verze, nebo kompatibilní, jako je na serveru,
Obrázek

Obrázek Přidejte se ke komunitě zákazníků na FakaHeda.eu Discord! Poznejte nové lidi nebo vyřešte svůj technický problém živě: https://discord.fakaheda.eu/

montikk
Příspěvky: 3
Registrován: 20 črc 2010, 15:16
Reputation: 0

Re: Nefunkčnost zakladních modů

#4 Příspěvekod montikk » 20 říj 2012, 19:12

ahoj tak vim ze tam mame tyhle pluginy authme,permissionex,world edit,world border,dynmap,lwc,valut,esentials, a pak ty 2 zakladni co dava kakaheda lag metr a fakaheda

Uživatelský avatar
zdenda204
Příspěvky: 3617
Věk: 36
Registrován: 23 kvě 2012, 21:38
Reputation: 0

Re: Nefunkčnost zakladních modů

#5 Příspěvekod zdenda204 » 20 říj 2012, 19:46

Muze za to authme....Bud sem dej config a nebo se podivej o par stranek zpet a najdes reseni.
Taky tem modum muzes dat OP
Přijímám zakázky na skripty/pluginy v PHP/Javě za malý poplatky! A kup mi sušenku :) Obrázek Obrázek
⇨Projekt Market⇦

Luckers
Příspěvky: 9
Registrován: 18 říj 2012, 15:58
Reputation: 0

Re: Nefunkčnost zakladních modů

#6 Příspěvekod Luckers » 20 říj 2012, 23:21

DataSource:
mySQLColumnName: username
mySQLTablename: authme
mySQLUsername: authme
backend: file
mySQLColumnLastLogin: lastlogin
mySQLDatabase: authme
mySQLPort: '3306'
mySQLColumnIp: ip
mySQLHost: 127.0.0.1
mySQLColumnPassword: password
mySQLPassword: '12345'
caching: true
GroupOptions:
UnregisteredPlayerGroup: ''
RegisteredPlayerGroup: ''
Permissions:
PermissionsOnJoin: []
settings:
sessions:
enabled: false
timeout: 10
restrictions:
allowChat: false
maxRegPerIp: 1
maxNicknameLength: 20
ForceSingleSession: true
ForceSpawnLocOnJoinEnabled: false
SaveQuitLocation: false
AllowRestrictedUser: false
AllowedRestrictedUser: []
kickNonRegistered: false
kickOnWrongPassword: false
teleportUnAuthedToSpawn: false
minNicknameLength: 3
allowMovement: false
timeout: 30
allowedNicknameCharacters: '[a-zA-Z0-9_?]*'
allowedMovementRadius: 100
enablePasswordVerifier: true
ProtectInventoryBeforeLogIn: true
GameMode:
ForceSurvivalMode: false
ResetInventotyIfCreative: false
security:
minPasswordLength: 4
unLoggedinGroup: unLoggedinGroup
passwordHash: SHA256
passwordMaxLength: 20
registration:
enabled: true
messageInterval: 5
force: true
unrestrictions:
UnrestrictedName: []
messagesLanguage: en
ExternalBoardOptions:
mySQLColumnSalt: ''
mySQLColumnGroup: ''
nonActivedUserGroup: -1
permission:
EnablePermissionCheck: false
BackupSystem:
ActivateBackup: false
OnServerStart: false
OnServerStop: true
MysqlWindowsPath: C:\\Program Files\\MySQL\\MySQL Server 5.1\\
Passpartu:
enablePasspartu: false


Tady je config Authme

Luckers
Příspěvky: 9
Registrován: 18 říj 2012, 15:58
Reputation: 0

Re: Nefunkčnost zakladních modů

#7 Příspěvekod Luckers » 20 říj 2012, 23:25

zkusil jsem odstranit authme a restartoval jsem server a stále nefungujou

a stejné verze jak na servru tak v cilentovi mam a na SP mi stroje fungujou

Luckers
Příspěvky: 9
Registrován: 18 říj 2012, 15:58
Reputation: 0

Re: Nefunkčnost zakladních modů

#8 Příspěvekod Luckers » 21 říj 2012, 02:23

nejento píše:Tohle je způsobené tím, že Tekkit má přehozená ID. To jest jakmile ti tam nějaký mód chybí, je jiné ID a ty ho nemusíš dohledat.
Taky můžeš vyzkoušet to, jestli když si ty mody, které máš na serveru nainstaluješ (singleplayer verzi) do klienta, jestli to tam budeš mít i tak. Musí to však být stejná verze, nebo kompatibilní, jako je na serveru,



takže tim že jsem odstranil ty mody co tam byly jsem jakoby přehazel ID itemu a proto mi to nefunguje??

Uživatelský avatar
Shaggy84675
Příspěvky: 1239
Věk: 28
Registrován: 23 srp 2011, 12:53
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Nefunkčnost zakladních modů

#9 Příspěvekod Shaggy84675 » 21 říj 2012, 10:06

Řekněme, že pokud použiješ nějaký mod v klientovi, který na serveru není tak ti klient při použití té věci z toho modu, který na serveru není spadne. Pokud přehodíš ID tak by ti ty věci se neměli ani použít a to jak jsme to včera zkoušeli "vlastně dneska :D" tak to bude pravděpodobně tím.
Omluvte prosím moji nefunkčnost podpisu. Momentálně přesouvám podpis na svůj webserver.


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 hostů