[b]Server: 93.91.250.101:37554(
Po zakoupění Tekkit servru jsem odstranil par modu co jsem nechtěl př. weapon,craftcomputer
nechal jsem si (iron chest, EE2 , IC,BC,RP,)
a zjsitil jsem že mi nefungujou některé stroje příklad (PC v RP ) , kopaci stroje v BC i v IC nefunguje i když je napajim jak mam proč v zakladnim balíku je neco co nefunguje ?
Nefunkčnost zakladních modů
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 18 říj 2012, 15:58
- Reputation: 0
- Shaggy84675
- Příspěvky: 1239
- Věk: 28
- Registrován: 23 srp 2011, 12:53
- Reputation: 0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nefunkčnost zakladních modů
Máš na serveru nějaké pluginy?
Omluvte prosím moji nefunkčnost podpisu. Momentálně přesouvám podpis na svůj webserver.
- nejento
- Příspěvky: 9815
- Registrován: 28 lis 2011, 14:09
- Reputation: 55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nefunkčnost zakladních modů
Tohle je způsobené tím, že Tekkit má přehozená ID. To jest jakmile ti tam nějaký mód chybí, je jiné ID a ty ho nemusíš dohledat.
Taky můžeš vyzkoušet to, jestli když si ty mody, které máš na serveru nainstaluješ (singleplayer verzi) do klienta, jestli to tam budeš mít i tak. Musí to však být stejná verze, nebo kompatibilní, jako je na serveru,
Taky můžeš vyzkoušet to, jestli když si ty mody, které máš na serveru nainstaluješ (singleplayer verzi) do klienta, jestli to tam budeš mít i tak. Musí to však být stejná verze, nebo kompatibilní, jako je na serveru,

-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 20 črc 2010, 15:16
- Reputation: 0
Re: Nefunkčnost zakladních modů
ahoj tak vim ze tam mame tyhle pluginy authme,permissionex,world edit,world border,dynmap,lwc,valut,esentials, a pak ty 2 zakladni co dava kakaheda lag metr a fakaheda
- zdenda204
- Příspěvky: 3617
- Věk: 36
- Registrován: 23 kvě 2012, 21:38
- Reputation: 0
Re: Nefunkčnost zakladních modů
Muze za to authme....Bud sem dej config a nebo se podivej o par stranek zpet a najdes reseni.
Taky tem modum muzes dat OP
Taky tem modum muzes dat OP
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 18 říj 2012, 15:58
- Reputation: 0
Re: Nefunkčnost zakladních modů
DataSource:
mySQLColumnName: username
mySQLTablename: authme
mySQLUsername: authme
backend: file
mySQLColumnLastLogin: lastlogin
mySQLDatabase: authme
mySQLPort: '3306'
mySQLColumnIp: ip
mySQLHost: 127.0.0.1
mySQLColumnPassword: password
mySQLPassword: '12345'
caching: true
GroupOptions:
UnregisteredPlayerGroup: ''
RegisteredPlayerGroup: ''
Permissions:
PermissionsOnJoin: []
settings:
sessions:
enabled: false
timeout: 10
restrictions:
allowChat: false
maxRegPerIp: 1
maxNicknameLength: 20
ForceSingleSession: true
ForceSpawnLocOnJoinEnabled: false
SaveQuitLocation: false
AllowRestrictedUser: false
AllowedRestrictedUser: []
kickNonRegistered: false
kickOnWrongPassword: false
teleportUnAuthedToSpawn: false
minNicknameLength: 3
allowMovement: false
timeout: 30
allowedNicknameCharacters: '[a-zA-Z0-9_?]*'
allowedMovementRadius: 100
enablePasswordVerifier: true
ProtectInventoryBeforeLogIn: true
GameMode:
ForceSurvivalMode: false
ResetInventotyIfCreative: false
security:
minPasswordLength: 4
unLoggedinGroup: unLoggedinGroup
passwordHash: SHA256
passwordMaxLength: 20
registration:
enabled: true
messageInterval: 5
force: true
unrestrictions:
UnrestrictedName: []
messagesLanguage: en
ExternalBoardOptions:
mySQLColumnSalt: ''
mySQLColumnGroup: ''
nonActivedUserGroup: -1
permission:
EnablePermissionCheck: false
BackupSystem:
ActivateBackup: false
OnServerStart: false
OnServerStop: true
MysqlWindowsPath: C:\\Program Files\\MySQL\\MySQL Server 5.1\\
Passpartu:
enablePasspartu: false
Tady je config Authme
mySQLColumnName: username
mySQLTablename: authme
mySQLUsername: authme
backend: file
mySQLColumnLastLogin: lastlogin
mySQLDatabase: authme
mySQLPort: '3306'
mySQLColumnIp: ip
mySQLHost: 127.0.0.1
mySQLColumnPassword: password
mySQLPassword: '12345'
caching: true
GroupOptions:
UnregisteredPlayerGroup: ''
RegisteredPlayerGroup: ''
Permissions:
PermissionsOnJoin: []
settings:
sessions:
enabled: false
timeout: 10
restrictions:
allowChat: false
maxRegPerIp: 1
maxNicknameLength: 20
ForceSingleSession: true
ForceSpawnLocOnJoinEnabled: false
SaveQuitLocation: false
AllowRestrictedUser: false
AllowedRestrictedUser: []
kickNonRegistered: false
kickOnWrongPassword: false
teleportUnAuthedToSpawn: false
minNicknameLength: 3
allowMovement: false
timeout: 30
allowedNicknameCharacters: '[a-zA-Z0-9_?]*'
allowedMovementRadius: 100
enablePasswordVerifier: true
ProtectInventoryBeforeLogIn: true
GameMode:
ForceSurvivalMode: false
ResetInventotyIfCreative: false
security:
minPasswordLength: 4
unLoggedinGroup: unLoggedinGroup
passwordHash: SHA256
passwordMaxLength: 20
registration:
enabled: true
messageInterval: 5
force: true
unrestrictions:
UnrestrictedName: []
messagesLanguage: en
ExternalBoardOptions:
mySQLColumnSalt: ''
mySQLColumnGroup: ''
nonActivedUserGroup: -1
permission:
EnablePermissionCheck: false
BackupSystem:
ActivateBackup: false
OnServerStart: false
OnServerStop: true
MysqlWindowsPath: C:\\Program Files\\MySQL\\MySQL Server 5.1\\
Passpartu:
enablePasspartu: false
Tady je config Authme
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 18 říj 2012, 15:58
- Reputation: 0
Re: Nefunkčnost zakladních modů
zkusil jsem odstranit authme a restartoval jsem server a stále nefungujou
a stejné verze jak na servru tak v cilentovi mam a na SP mi stroje fungujou
a stejné verze jak na servru tak v cilentovi mam a na SP mi stroje fungujou
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 18 říj 2012, 15:58
- Reputation: 0
Re: Nefunkčnost zakladních modů
nejento píše:Tohle je způsobené tím, že Tekkit má přehozená ID. To jest jakmile ti tam nějaký mód chybí, je jiné ID a ty ho nemusíš dohledat.
Taky můžeš vyzkoušet to, jestli když si ty mody, které máš na serveru nainstaluješ (singleplayer verzi) do klienta, jestli to tam budeš mít i tak. Musí to však být stejná verze, nebo kompatibilní, jako je na serveru,
takže tim že jsem odstranil ty mody co tam byly jsem jakoby přehazel ID itemu a proto mi to nefunguje??
- Shaggy84675
- Příspěvky: 1239
- Věk: 28
- Registrován: 23 srp 2011, 12:53
- Reputation: 0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nefunkčnost zakladních modů
Řekněme, že pokud použiješ nějaký mod v klientovi, který na serveru není tak ti klient při použití té věci z toho modu, který na serveru není spadne. Pokud přehodíš ID tak by ti ty věci se neměli ani použít a to jak jsme to včera zkoušeli "vlastně dneska
" tak to bude pravděpodobně tím.

Omluvte prosím moji nefunkčnost podpisu. Momentálně přesouvám podpis na svůj webserver.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 hostů