Přítěžování a vypnutí serveru - dotaz
-
- Příspěvky: 55
- Věk: 58
- Registrován: 09 zář 2012, 18:06
- Reputation: 0
Přítěžování a vypnutí serveru - dotaz
deleted
Naposledy upravil(a) Surgerix dne 30 dub 2014, 06:11, celkem upraveno 1 x.
- Sejsel
- Příspěvky: 4131
- Registrován: 19 čer 2011, 09:43
- Reputation: 0
- Bydliště: /home/sejsel/
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 55
- Věk: 58
- Registrován: 09 zář 2012, 18:06
- Reputation: 0
Re: Přítěžování a vypnutí serveru - dotaz
deleted
Naposledy upravil(a) Surgerix dne 30 dub 2014, 06:12, celkem upraveno 1 x.
- Mysteria
- Příspěvky: 9122
- Registrován: 26 pro 2009, 15:40
- Reputation: 7
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přítěžování a vypnutí serveru - dotaz
Jenom k těm procentům. Server klidně můžeš vytěžovat na 1000%, protože je to podle vytížení jader. Tzn, když máš vytížení třeba 150%, tak využíváš jedno jádro na 100% + druhé jádro na 50%.
Tzn, že pokud jsi opravdu měl v emailu 1000%, tak tvůj server využíval 10 jader na 100%, což je teda asi rekord.
Tzn, že pokud jsi opravdu měl v emailu 1000%, tak tvůj server využíval 10 jader na 100%, což je teda asi rekord.

Výběr z vlastních projektů: MinecraftServerList.cz ✔ Minecraft Extended Punishment List ✔ Killing Floor2 servery ✔








Spoiler: zobrazit
-
- Příspěvky: 55
- Věk: 58
- Registrován: 09 zář 2012, 18:06
- Reputation: 0
Re: Přítěžování a vypnutí serveru - dotaz
deleted
Naposledy upravil(a) Surgerix dne 30 dub 2014, 06:12, celkem upraveno 1 x.
- zdenda204
- Příspěvky: 3617
- Věk: 36
- Registrován: 23 kvě 2012, 21:38
- Reputation: 0
Re: Přítěžování a vypnutí serveru - dotaz
Já bych to svedl asi na VoxelSniper nebo na TerrainControl.
-
- Příspěvky: 55
- Věk: 58
- Registrován: 09 zář 2012, 18:06
- Reputation: 0
Re: Přítěžování a vypnutí serveru - dotaz
deleted
Naposledy upravil(a) Surgerix dne 30 dub 2014, 06:12, celkem upraveno 1 x.
- Sejsel
- Příspěvky: 4131
- Registrován: 19 čer 2011, 09:43
- Reputation: 0
- Bydliště: /home/sejsel/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přítěžování a vypnutí serveru - dotaz
TerrainControl generuje mapu stále. Pokud už je vygenerovaná celá do toho limitu 8k bloků (Což se dá udělat pomocí WorldBorderu), tak bych to na zkoušku odstranil.
VoxelSniper by to dělat neměl, spíš bych to viděl na Dynmap nebo ChangeSilktouch.
VoxelSniper by to dělat neměl, spíš bych to viděl na Dynmap nebo ChangeSilktouch.
01101110011101010110001001110111
-
- Příspěvky: 55
- Věk: 58
- Registrován: 09 zář 2012, 18:06
- Reputation: 0
Re: Přítěžování a vypnutí serveru - dotaz
Jasně a může mi někdo prosím už prakticky říct co to dělá bez teorie? Já chápu co by to mohlo být, ale nevím co to je. To taky dost dobře vůbec nemusí být na mojí straně. Mapa je vygenerovaná až do limitu a terrain control můžu dát pryč, ale používat ho chci. Krom toho, se tento problém neděje pořád, ale nárazově (vypínání), jediný problém je to neustálé low ram. Dynmap mám na lowres, nejnižší z nejnižších a upřímně - je to jeden z nejrozšířenějších pluginů. Nemluvě o tom, že mapa je dynmapou načtená taky celá. Jasně že se dá vždy říct že za to může to či ono, ale já rozjíždím server, od kterého něco čekám a pokud se dostanu ke kompu večer a zjistím že je už několik hodin vypnutý, můžu od něj čekat akorát vyhozené peníze. Jedna z nejdůležitějších věcí je, že server je přístupný 24 hodin denně. To znamená pořád a neustále a to se právě neděje.
-
- Příspěvky: 55
- Věk: 58
- Registrován: 09 zář 2012, 18:06
- Reputation: 0
Re: Přítěžování a vypnutí serveru - dotaz
deleted
Naposledy upravil(a) Surgerix dne 30 dub 2014, 06:12, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů