Dotaz - Nepatří k pluginům ale MC 1.3
- Welton123
- Příspěvky: 2388
- Registrován: 08 úno 2012, 17:54
- Reputation: 0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz - Nepatří k pluginům ale MC 1.3
Myslim, ze se prihlasit za jinou postavu se skinem nepujde. Hraci se budou prihlasovat a pobezi jim 30minut. Kdyz by se ale hrac prihlasil z officialniho launcheru tak se mu cas pocitat nebude, protoze ma mc koupeny. (Nechtel bych aby za me nekdo hral
( )
-
Iver
- Příspěvky: 37
- Registrován: 05 kvě 2012, 12:47
- Reputation: 0
Re: Dotaz - Nepatří k pluginům ale MC 1.3
Koukám že je tu plno zmatků z nevědomosti. Takže jako programátor to vysvětlím.
Minecraft je psán v Javě. Java má otevřený zdrojový kód a každý si ho může upravit i pomocí klasického packovacího souboru a poznámkového bloku. Takto se vytvářejí i módy. Bukkit je jen oficiální klient upravený pro snazší úpravu, protože autoři oficiálního serverového klienta funkce a procedury všemožně přejmenovávají a maskují, aby se nedal jen tak změnit. Zkušenému programátorovi nedělá problém napsat plugin i na originální server, ale s Bukkitem je to jednodušší.
To samé co o serverovém klientovi platí i o herním klientovi pomocí kterého hrajeme. Zkušený programátor tak může několika příkazy celé přihlašování obejít. Kdyby chtěl, může si celou hru kompletně předělat na cokoliv chce. Třeba na internetový prohlížeč
. Takže klient minecraft.jar (který se dá používat i na Linuxu) je to samé co minecraft.exe. Minecraft.exe je jen zkompilovaný minecraft.jar pro operační systém Windows. Místo něj se ale dá spouštět i minecraft.jar.
Jediné co tedy člověk, který chce udělat cracklou verzi musí udělat je upravit několik řádků kódu kde se kontroluje pravost účtu přes internet a nahradit to políčkem pro zadání jména bez potvrzování hesla. Práce tak maximálně na hodinu.
Minecraft je psán v Javě. Java má otevřený zdrojový kód a každý si ho může upravit i pomocí klasického packovacího souboru a poznámkového bloku. Takto se vytvářejí i módy. Bukkit je jen oficiální klient upravený pro snazší úpravu, protože autoři oficiálního serverového klienta funkce a procedury všemožně přejmenovávají a maskují, aby se nedal jen tak změnit. Zkušenému programátorovi nedělá problém napsat plugin i na originální server, ale s Bukkitem je to jednodušší.
To samé co o serverovém klientovi platí i o herním klientovi pomocí kterého hrajeme. Zkušený programátor tak může několika příkazy celé přihlašování obejít. Kdyby chtěl, může si celou hru kompletně předělat na cokoliv chce. Třeba na internetový prohlížeč
Jediné co tedy člověk, který chce udělat cracklou verzi musí udělat je upravit několik řádků kódu kde se kontroluje pravost účtu přes internet a nahradit to políčkem pro zadání jména bez potvrzování hesla. Práce tak maximálně na hodinu.

- TheKrysa
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28 srp 2011, 20:06
- Reputation: 0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz - Nepatří k pluginům ale MC 1.3
Welton123 píše:Myslim, ze se prihlasit za jinou postavu se skinem nepujde. Hraci se budou prihlasovat a pobezi jim 30minut. Kdyz by se ale hrac prihlasil z officialniho launcheru tak se mu cas pocitat nebude, protoze ma mc koupeny. (Nechtel bych aby za me nekdo hral![]()
( )
Přesně
- SpreyYManNNikKK
- Příspěvky: 1294
- Registrován: 25 led 2012, 18:49
- Reputation: 0
Re: Dotaz - Nepatří k pluginům ale MC 1.3
TheKrysa minimálně 4/5 lidí co mají origoš mc nedají nikomu svá hesla od účtů / email .. A fakt by bylo nesmyslné hrát za cizí nickname když máš svůj ...Ale je v tom zase problem ze nemas origo .. Jak říká iver " zkušený " programátor - launcher MC by šel nakódovat že v configu " někde " tam dáš že to neověřuje hesla ... Iver ty by jsi to zvládl ? Jen tak otázka kdyby se to doopravdy stalo
-
Iver
- Příspěvky: 37
- Registrován: 05 kvě 2012, 12:47
- Reputation: 0
- SpreyYManNNikKK
- Příspěvky: 1294
- Registrován: 25 led 2012, 18:49
- Reputation: 0
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů



