Zaměřovač mizí

Technická podpora k herním serverům Counter-Strike 1.6
Message
Autor
Uživatelský avatar
TheKrysa
Příspěvky: 300
Registrován: 28 srp 2011, 20:06
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Zaměřovač mizí

#1 Příspěvekod TheKrysa » 20 kvě 2012, 15:20

Mám plugin Realism for Paintball Gun & mod a když střílim tam mi zmizí zaměřovač.
Help pls Díky
Naposledy upravil(a) TheKrysa dne 23 kvě 2012, 21:02, celkem upraveno 1 x.
ObrázekObrázekObrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
TheKrysa
Příspěvky: 300
Registrován: 28 srp 2011, 20:06
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaměřovač mizý

#2 Příspěvekod TheKrysa » 20 kvě 2012, 15:23

a U MARKERA MI TO PÍŠE WAPON JAMMED - PRESS use to clear
ObrázekObrázekObrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Qefik
Příspěvky: 5714
Registrován: 26 pro 2009, 11:26
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaměřovač mizí

#3 Příspěvekod Qefik » 26 kvě 2012, 19:10

pošli sem config, možná to tam jde nastavit
Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Mark Twain

Uživatelský avatar
TheKrysa
Příspěvky: 300
Registrován: 28 srp 2011, 20:06
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaměřovač mizí

#4 Příspěvekod TheKrysa » 28 kvě 2012, 07:23

Tu
Spoiler: zobrazit

Kód: Vybrat vše

//Main gameplay vars (most common)

amx_pbgun 1       //Toggles the paintballguns
pbgun_selectmode 1    //0 = normal weapon mode / 1 = menu mode / 2 = random gun mode
amx_pbdm 0       //If enabled players will respawn 3 seconds after killed
pbgun_gravity 1    //Toggles pellet gravity.
pbgun_nocrosshair 1    //Toggles the crosshair.
pbmoves_enabled 1    //Toggles the paintball moves plugin
amx_pbnade 1       //Toggles the paintball grenade.
amx_pbgun_jam 1    //Toggles if weapons can jam
amx_knifeonehitkill 1    //Toggles if the knife kills on one hit (1 = enabled, 0 = disabled)
pbgun_real_pellets 1    //Toggles the pellet behavior. 1 = some pellets don't explode on impact / 0 = All pellets explode on impact
amx_pbstrip 1      //Toggles if players weapons are stripped in spawn
pbgun_vendetta_enabled 1//Toggle Vendetta on and off
pbgun_vendetta_cant 3   //Amount of times killed in a row to declare vendetta
amx_pbsnade 1      //Toggles coloured smoke grenades
pbgun_pbslauncher 1   //Toggles flashbangs into the paint super launcher

//Paintball moves misc vars
pbmoves_verbose 1       //Toggles the HUD messages
pbmoves_usebatterymeter 1    //Toggles using the battery meter to display the remaining stamina
pbmoves_rechargetime 10.0    //How much time in secs without sprinting will recharge full stamina

//"Touch only if your server gets funny" vars
pbgun_shots 100 //How many paintball entities can be spawned at once. (If your server is crashing or lagging, decrease this value.)
pbgun_life 15    //How long the paintball stay spawned
amx_pbmodel 1    //Toggles if players use the Paintball player model

//Weapons & gameplay misc vars (the "I want to customize everything" vars)
pbgun_damage 100       //Amount of damage a player takes when hit by a paintball
amx_pbspawnprotect 5       //Time in seconds a player cannot be killed after spawning (0 to disable)
pbnade_radius 150       //Radius (in cs units) a player has to be within to die from a grenade.
pbgun_fireratelow 1.1       //The fire-rate in seconds for slow weapons (launcher and sniper)
pbgun_fireratemedium 0.7    //The fire-rate in seconds for medium weapons (shotgun)
pbgun_fireratehigh 0.16    //The fire-rate for fast weapons (marker and guns)
pbgun_jamproblow 30       //How many shots in average will jam slow weapons (this is based on probability).
pbgun_jamprobhigh 100       //How many shots in average will jam fast weapons (this is based on probability).
pbgun_velocity_marker 2000    //The speed of the pellet shot by this weapon. Be carefull because this value CAN NOT be higher than your current sv_maxvelocity (the default for this is 2000 but my mod sets it to 4000).
pbgun_velocity_pistol 1500    //Idem.
pbgun_velocity_launcher 1500    //Idem.
pbgun_velocity_shotgun 1500    //Idem.
pbgun_velocity_sniper 4000    //Idem.
pbgun_dispersion 100       //How much average dispersion (recoil) the weapons have. This doesn't affect the sniper with scope.

//Cosmetic vars
pbgun_color 1 //Color of the paintball 1=Random 2=Team 3=Green/Orange 4=Yellow/Purple
pbgun_glow c //a = paintball glows, b = paintball has trail, c = none
pbgun_sound 1 //Toggles the shooting and hitting sounds
amx_pbmodel 1 //Toggles if players use the Paintball player model
amx_pbmoney 1 //Toggles if players money is stripped
ObrázekObrázekObrázek
Obrázek


Zpět na „Counter-Strike 1.6“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti