CSS update vydán (beta)

Technická podpora k herním serverům Counter-Strike: Source
Message
Autor
Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: CSS update vydán (beta)

#71 Příspěvekod Mysteria » 24 čer 2010, 12:33

Mani Admin Metamod source nepotřebuje, pouze SM ho potřebuje...

Uživatelský avatar
Austin
Site Admin
Příspěvky: 1251
Věk: 38
Registrován: 07 pro 2009, 23:58
Reputation: 4
Kontaktovat uživatele:

Re: CSS update vydán (beta)

#72 Příspěvekod Austin » 24 čer 2010, 12:35

hmm, ani Mani Admina neumim rozchodit. Verzi nejnovejsi mam kua fix (1.2U)
FakaHeda.eu - Administrátor, http://www.minecraft-hosting.cz, http://www.bf3-hosting.cz Pište nám tickety, ne PM.
Nezapomeňte dát karmu těm, kteří Vám pomohli s problémem

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: CSS update vydán (beta)

#73 Příspěvekod Mysteria » 24 čer 2010, 12:36

Jakou veri MM Source zkoušíš? 1.8.2 mi nefungovala, na serveru mám 1.7.X...

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: CSS update vydán (beta)

#74 Příspěvekod Mysteria » 24 čer 2010, 12:42

Jinak Mani Admin Plugin by měl být tento: http://maniadminplugin.googlecode.com/files/mani_admin_plugin_v1_2U_orange.zip

A k tomu ještě novej soubor gametypes.txt ve kterém je toto:

Kód: Vybrat vše

// ************************************************
//
// Mani Admin Plugin 2010 - CS:S OB ONLY
//
// Last Update V.1.2U
// Last Update Time (GMT):
//      Wed Jun 23 19:11:22 2010 (GMT)
//
// This file contains definitions that allow
// the plugin to handle different mods a bit
// more elegantly. Under most circumstances
// they will not need to be changed unless
// the source mod author releases an update
// that requires changes to some of the offsets.
//
// www.mani-admin-plugin.com
//
//*************************************************

"gametypes.txt"
{
   "version"   "2"

   //
   // Options for Counter Strike : Source mod
   //
   // This should match the description given by the
   // server console command ma_game
   //

   "Counter-Strike: Source"
   {
      // Set to 1 if spectator is allowed for this mod
      "spectator_allowed"   "1"

      // The internal team index for spectators
      // You can identify this by running ma_teamindex as a spectator
      "spectator_index"   "1"

      // The group name to identify spectators when running a ma_ command
      "spectator_group"   "#SPEC"

      // Set to 1 if amx style menus actually work on the mod
      "hl1_menu_compatible"   "1"

      // Set to 1 if team play is allowed, 0 if not
      "team_play"      "1"

      // Number of user messages to scan for. Too high a number will
      // cause the server to crash. 22 okay for all mods at the moment
      "max_messages"      "41"

      // Team manager entities pattern string
      "team_manager"       "cs_team_"

      // Offsets for voice control, do not change
      // If your mod has no voice server remove the
      // voice_control section or comment it out
      "voice_control"
      {
         "linux_offset"   "3"
         "win_offset"   "2"
      }

      // Offsets for spray hook control, do not change
      "spray_hook_control"
      {
         "linux_offset"   "29"
         "win_offset"   "28"
      }

      // Offsets for extra spawn points hook
      "spawn_point_control"
      {
         "linux_offset"   "2"
         "win_offset"   "2"
      }

      // Advanced visual effects offsets, linux should work most of the
      // time depending on how the server binary has been compiled.
      // The windows version will probably not work on non-valve mods.
      // The command ma_offset and ma_offsetscan is not applicable here
      "advanced_effects"
      {
         "enable_linux"   "1"   // Allow linux advanced effects
         "enable_win"   "1"   // Allow windows advanced effects
         "vfunc_Offset"   "12"   // Windows virtual function offset (Lance VOrgin)
         "code_Offset"   "111"   // Windows code index offset (Lance VOrgin)
      }

      "props"
      {
         "health"   "CBasePlayer.m_iHealth"
         "armor"      "CCSPlayer.m_ArmorValue"
         "render_mode"   "CBaseEntity.m_nRenderMode"
         "render_fx"   "CBaseEntity.m_nRenderFX"
         "colour"   "CBaseEntity.m_clrRender"
         "account"   "CCSPlayer.m_iAccount"
         "move_type"   "CBaseEntity.movetype"
         "model_index"   "CBaseEntity.m_nModelIndex"
         "vec_origin"   "CBaseEntity.m_vecOrigin"
         "ang_rotation"   "CBaseEntity.m_angRotation"
         "move_type"   "CBaseEntity.movetype"
      }

      "vfuncs"
      {
         "eye_angles"      "129"
         "set_model_index"      "9"
         "teleport"      "106"
         "eye_position"      "128"
         "give_item"      "387"
         "my_combat_character"      "70"
         "get_velocity"      "138"
         "map_desc"      "12"
         "ignite"      "203"
         "weapon_drop"      "253"
         "user_cmds"      "404"
         "set_observer_target"      "361"
         "canuse_weapon"      "250"
         "weapon_switch"      "254"
         "remove_player_item"      "260"
         "get_weapon_slot"      "258"
         "give_ammo"      "245"
         "commit_suicide"      "426"
         "get_primary_ammo_type"      "323"
         "get_secondary_ammo_type"      "324"
         "weapon_get_name"      "316"
      }

      "vfuncs_windows"
      {
         "get_primary_ammo_type"      "319"
         "get_secondary_ammo_type"      "320"
         "weapon_get_name"      "312"
      }

      // Setup team structure for mod      
      "teams"
      {
         // Handle terrorist team
         "terrorist"
         {
            // Terrorist team index (use ma_teamindex to find what team index you are on)
            "index"      "2"

            // Spawn points classname
            "spawnpoint_class_name"         "info_player_terrorist"

            // Log name that is used in your logs for say
            // events
            "log_name"         "TERRORIST"

            // Translation number found in english.cfg
            "translation_index"      "900"

            // Abbrevated translation number found in english.cfg
            "short_translation_index"   "901"

            // Group ID used when running a ma_ command that affect players
            "group"            "#T"

            // Setup skin config file names and directories to search under /skins/
            "admin_skin"   "admin_t"
            "reserved_skin"   "reserved_t"
            "public_skin"   "public_t"
         }

         // Handle terrorist team
         "counter-terrorist"
         {
            // CT team index (use ma_teamindex to find what team index you are on)
            "index"      "3"

            // Spawn points classname
            "spawnpoint_class_name"         "info_player_counterterrorist"

            // Log name that is used in your logs for say
            // events
            "log_name"         "CT"

            // Translation number found in english.cfg
            "translation_index"      "902"

            // Abbrevated translation number found in english.cfg
            "short_translation_index"   "903"

            // Group ID used when running a ma_ command that affect players
            "group"            "#CT"

            // Setup skin config file names and directories to search under /skins/
            "admin_skin"   "admin_ct"
            "reserved_skin"   "reserved_ct"
            "public_skin"   "public_ct"
         }            
      }
   }
}



PolDa
Příspěvky: 9
Registrován: 24 čer 2010, 09:39
Reputation: 0

Re: CSS update vydán (beta)

#75 Příspěvekod PolDa » 24 čer 2010, 12:46

Tak už jste na to přišli proč to nejede ...? Mně taky Mani nefunguje achjo :(

Uživatelský avatar
Austin
Site Admin
Příspěvky: 1251
Věk: 38
Registrován: 07 pro 2009, 23:58
Reputation: 4
Kontaktovat uživatele:

Re: CSS update vydán (beta)

#76 Příspěvekod Austin » 24 čer 2010, 12:48

Mani admin uz mi jede, chyba byla ve vdf, je treba ho zmenit na

Kód: Vybrat vše

"Plugin"
{
        "file" "../cstrike/addons/mani_admin_plugin_i486"
}

nicmene metamodsource mi porad nejede.

jo tak sourcemod uz mi taky jede
vdf

Kód: Vybrat vše

"Plugin"
{
   "file"   "../cstrike/addons/metamod/bin/server"
}


takze muzu jit nahravat. Mysterio pisni porty, nahraju ti to prednostne.
FakaHeda.eu - Administrátor, http://www.minecraft-hosting.cz, http://www.bf3-hosting.cz Pište nám tickety, ne PM.
Nezapomeňte dát karmu těm, kteří Vám pomohli s problémem

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: CSS update vydán (beta)

#77 Příspěvekod Mysteria » 24 čer 2010, 12:48

Kdybych měl kde testovat tak to vyzkouším, bohužel nemám kde :(

Jinak ten MetaMod: Source pokud nerozchodíš 1.8 tak můžeš zkusit betu 1.9 já jim a fungovala...
http://www.metamodsource.net/mmsdrop/1.9/mmsource-1.9.0-hg710-linux.tar.gz

Uživatelský avatar
max_007
Příspěvky: 510
Věk: 36
Registrován: 03 led 2010, 21:19
Reputation: 0

Re: CSS update vydán (beta)

#78 Příspěvekod max_007 » 24 čer 2010, 12:51

austin prosim ta daj mi sm na port 27577 dakujem

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: CSS update vydán (beta)

#79 Příspěvekod Mysteria » 24 čer 2010, 12:52

Ok díky moc, takže porty 27172 a 27112 :)

Uživatelský avatar
Austin
Site Admin
Příspěvky: 1251
Věk: 38
Registrován: 07 pro 2009, 23:58
Reputation: 4
Kontaktovat uživatele:

Re: CSS update vydán (beta)

#80 Příspěvekod Austin » 24 čer 2010, 13:08

Tak jsem spustil update na vsechny servery. V zakladu tam je mani admin, metamod source a sourcemod. + to prekopiruje alespon stary server.cfg aby mel server spravny nazev a aspon zakladni parametry. Zbytek (nastaveni mani admina, sourcemodu a pripadne ostatnich pluginu, predevsim ES tools atd.) si jiz musite provest sami. Pokud jste si uz neco nastavovali v mani adminovi, bude to buzel updatem prepsano. Jinak to nejde... Takze nejlepe jeste pockejte dokud server nebude updatly a pak zacnete delat nejake upravy.
Cela operace bude ale casove velice narocna, update jednoho serveru trva zhruba 3-5 minut a pri poctu 81 bezicich source serveru bude bohuzel nejakou dobu trvat. (pokusim se pustit to trosku paralelneji, coz by to mohlo urychlit.)
FakaHeda.eu - Administrátor, http://www.minecraft-hosting.cz, http://www.bf3-hosting.cz Pište nám tickety, ne PM.
Nezapomeňte dát karmu těm, kteří Vám pomohli s problémem


Zpět na „Counter-Strike: Source“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů