Skript error
- Ritchy
- Příspěvky: 219
- Registrován: 07 čer 2016, 17:14
- Reputation: 2
-
- Příspěvky: 295
- Registrován: 13 dub 2015, 22:01
- Reputation: 17
Re: Skript error
Podle logiky a dvojteček - v řádku po dvojtečce je o jedno vyšší odsazení. Odsazení si zvol mezery, víc mezer, nebo taby. Kód pak bude vypadat třeba takto:
V kódu jsem používal jako odsazení 2 mezery.
Kód: Vybrat vše
on join:
player's balance is bigger than 9 #předchozí řádek končí dvojtečkou - zvyšuji odsazení
send "Jsi stastny clovek" #nezvyšuji odsazení
if player has permission "jsem.administrator":
send "&4Jsi dokonce admin!" #předchozí řádek opět končí dvojtečkou - zvyšujeme odsazení
else: #pozor, snižujeme odsazení, protože else je na stejné úrovni jako if
message "Nejsi admin :(" #opět zvyšujeme odsazení kvůli dvojtečce
V kódu jsem používal jako odsazení 2 mezery.
- Ritchy
- Příspěvky: 219
- Registrován: 07 čer 2016, 17:14
- Reputation: 2
Re: Skript error
Zidy,
Udělal by sis prosím čas že bys mi tam ty mezery udělal? Dal bych ti třeba nějakou finanční odměnu.
Udělal by sis prosím čas že bys mi tam ty mezery udělal? Dal bych ti třeba nějakou finanční odměnu.
Nezapomeň mi dát K+, pokud jsem ti pomohl! 

-
- Příspěvky: 295
- Registrován: 13 dub 2015, 22:01
- Reputation: 17
Re: Skript error
Promiň, ale ne. Napsal jsem jednoduchý návod, měl bys to zvládnout.
- Ritchy
- Příspěvky: 219
- Registrován: 07 čer 2016, 17:14
- Reputation: 2
Re: Skript error
A co na to potřebuju za add-ony prosím?
Aby mi to fungovalo
Aby mi to fungovalo
Nezapomeň mi dát K+, pokud jsem ti pomohl! 

- Ritchy
- Příspěvky: 219
- Registrován: 07 čer 2016, 17:14
- Reputation: 2
Re: Skript error
Kód: Vybrat vše
on script load:
uses old loops
# {passblock_write::hrac} - k jakemu indexu pise hrac heslo
# {passblock_pass::index} - jake heslo je nastaveno ("" pokud neni)
# {passblock_loc::index} - lokace PassBlocku
# {passblock_time::index} - kolik casu zbyva do promeny zpet na iron block
on skript load:
delete {passblock_write::*}
on join:
delete {passblock_write::%event-player%}
every tick:
loop {passblock_time::*}:
subtract 1 from {passblock_time::%loop-index%}
if {passblock_time::%loop-index%} <= 0:
set block at {passblock_loc::%loop-index%} to iron block
delete {passblock_time::%loop-index%}
on place:
if lore of player's tool contains "PassBlock":
if world is not "Earth" or "PVP" or "World":
cancel event
message "&cPassBlock funguje jen v Survival OverWorldu!"
if lore of player's tool contains "PassBlock":
message "&aPassBlock byl polozen!"
message "&2Klikni na nej pravym pro nastaveni hesla"
add "" to {passblock_pass::*}
add event-block's location to {passblock_loc::*}
on break:
loop {passblock_loc::*}:
if event-block's location is loop-value:
set {_index} to "%loop-index%"
if {_index} is not set:
exit trigger
delete {passblock_pass::%{_index}%}
delete {passblock_loc::%{_index}%}
delete {passblock_time::%{_index}%}
loop {passblock_write::*}:
if "%loop-value%" is {_index}:
delete {passblock_write::%loop-index%}
message "&cZadavani hesla zruseno, block byl znicen!" to "%loop-index%" parsed as player
set block at event-block's location to air
drop iron block named "&bPassBlock" with lore "&ePassBlock||&7Poloz tento blok na zem a klikni na nej||&7pravym tlacitkem mysi k nastaveni hesla!"
on right click on iron block:
loop {passblock_loc::*}:
if event-block's location is loop-value:
set {_index} to "%loop-index%"
if {_index} is not set:
exit trigger
set {passblock_write::%event-player%} to {_index}
cancel event
if length of {passblock_pass::%{_index}%} is 0:
message "&e&lNapis nove heslo pro tento PassBlock:"
else:
message "&e&lZadej heslo:"
on chat:
# Pokud dela neco s PassBlockem
if {passblock_write::%event-player%} is set:
cancel event
# Zvaliduje heslo
set {_test} to "%message%"
replace all "a" in {_test} with ""
replace all "b" in {_test} with ""
replace all "c" in {_test} with ""
replace all "d" in {_test} with ""
replace all "e" in {_test} with ""
replace all "f" in {_test} with ""
replace all "g" in {_test} with ""
replace all "h" in {_test} with ""
replace all "i" in {_test} with ""
replace all "j" in {_test} with ""
replace all "k" in {_test} with ""
replace all "l" in {_test} with ""
replace all "m" in {_test} with ""
replace all "n" in {_test} with ""
replace all "o" in {_test} with ""
replace all "p" in {_test} with ""
replace all "q" in {_test} with ""
replace all "r" in {_test} with ""
replace all "s" in {_test} with ""
replace all "t" in {_test} with ""
replace all "u" in {_test} with ""
replace all "v" in {_test} with ""
replace all "w" in {_test} with ""
replace all "x" in {_test} with ""
replace all "y" in {_test} with ""
replace all "z" in {_test} with ""
replace all "0" in {_test} with ""
replace all "1" in {_test} with ""
replace all "2" in {_test} with ""
replace all "3" in {_test} with ""
replace all "4" in {_test} with ""
replace all "5" in {_test} with ""
replace all "6" in {_test} with ""
replace all "7" in {_test} with ""
replace all "8" in {_test} with ""
replace all "9" in {_test} with ""
if length of {_test} > 0:
message "&cHeslo obsahuje nepovolene znaky"
message "&6Zadavani hesla zruseno"
delete {passblock_write::%event-player%}
exit trigger
if length of "%message%" > 15:
message "&cHeslo muze obsahovat max 15 znaku"
message "&6Zadavani hesla zruseno"
delete {passblock_write::%event-player%}
exit trigger
# Nastavuje nove heslo
if length of {passblock_pass::%{passblock_write::%event-player%}%} is 0:
set {passblock_pass::%{passblock_write::%event-player%}%} to "%message%"
message "&aHeslo uspesne nastaveno na &6%message%"
delete {passblock_write::%event-player%}
# Zadava heslo
else:
if "%message%" is {passblock_pass::%{passblock_write::%event-player%}%}:
message "&bHeslo prijato!"
set block at {passblock_loc::%{passblock_write::%event-player%}%} to redstone block
set {passblock_time::%{passblock_write::%event-player%}%} to 30
delete {passblock_write::%event-player%}
else:
message "&cZadane heslo je nespravne"
message "&6Zadavani hesla zruseno"
delete {passblock_write::%event-player%}
# aby nesly posouvat PassBlocky pres piston
on piston extend:
set {_test} to 0
loop 12 times:
add 1 to {_test}
set {_loc} to block {_test} blocks in front of the event-block
loop {passblock_loc::*}:
if location of {_loc} is loop-value:
cancel event
exit trigger
# aby pri zniceni PassBlocku zmizly promenne
On explode:
loop exploded blocks:
delete {_index}
loop {passblock_loc::*}:
if loop-block's location is loop-value:
set {_index} to "%loop-index%"
if {_index} is set:
delete {passblock_pass::%{_index}%}
delete {passblock_loc::%{_index}%}
delete {passblock_time::%{_index}%}
loop {passblock_write::*}:
if "%loop-value%" is {_index}:
delete {passblock_write::%loop-index%}
message "&cZadavani hesla zruseno, block byl znicen!" to "%loop-index%" parsed as player
Nezapomeň mi dát K+, pokud jsem ti pomohl! 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů