#6 Příspěvekod Mike8748 » 31 srp 2017, 11:55
to číslo sice vypadá vysoké ale je třeba si uvědomit co to je za event a také je třeba počítat s tím za jakou dobu bylo tolik eventu vyvoláno.
sice je to 26 milionů ALE za 27 tisíc vteřin (přibližně 7,5 hodiny)
to nám dává přibližně 1000 eventů a vteřinu.
InventoryMoveItemEvent je vyvolán kdykoliv se v inventáři (libovolném inventáři, ne jen hráče ale i u beden, hoperů, pecí, vesničanů,...) přesune nějaký item.
pokud např. hráč umístí stack(64ks) bloků do truhly která je propojená hopperem s další truhlou... tak protože hopper itemy přendavá po jednom, dojde celkem k 256 eventům InventoryMoveItemEvent (64x item opouští první bednu, 64x item vstupuje do hopperu, 64x item opouští hopper, 64x item vstupuje do druhé bedny)
hráči často mají automatické pece, trapky,... to je další stovky přesouvaných itemů = další stovky eventu InventoryMoveItemEvent
v uvedeném timings reportu jsou "problém" pluginy které mají v sloupci PctTick hodnotu pres 100%, tedy skinsrestorer, mcmmo a residence. chce to zkontrolovat jestli jsou správně nastavené, u skinsrestorer jestli nepoužívá nějakou pomalou proxy pro načítání skinu, u mcmmo jestli je správně napojen na databázi,...