TPS

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Uživatelský avatar
pitilon@seznam.cz
Příspěvky: 3999
Registrován: 16 lis 2014, 06:32
Reputation: 57
Kontaktovat uživatele:

TPS

#1 Příspěvekod pitilon@seznam.cz » 12 úno 2017, 17:53

Poslední dobou mi na serveru dost kolísá TPS a hráči si stále více stěžují na lagy.. Viděl jsem TPS něco okolo 17 tak jsem šel udělat timings a pak to zase stouplo na 19.97 prostě se to dost střídá.. Ram je dostatek timings: https://timings.spigotmc.org/?url=kosanulose (všechny pluginy které jsou placené mám zakoupeny kdyby něco..) poradíte mi prosím co s tím kolísavým TPS?
Obrázek
Ať už si lidé myslí cokoli cokoli dělají nebo říkají neberte osobně. Názory druhých odpovídají tomu čemu tito lidé věří a proto ať si o vás myslí cokoli ve skutečnosti se vás to netýká. Vždy to vypovídá jen a jen o nich.
Není hanba být zabit cheaterem, ale cheatovat a být zabit.
Nejsem nerozumný. Jen nemám ten samý rozum jako vy.

Obrázek
FH Discord: http://discord.fakaheda.eu/

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: TPS

#2 Příspěvekod Hanakocz » 13 úno 2017, 19:10

...pokud budeme předpokládat, že hráči negenerují nové chunky, že opravdu máš dost RAM...

Tak bych řekl, že by ses měl zamyslet nad tím, co všechno server dělá. Třeba 18% z celé zátěže jsou ArmorStandy, kolik jich sakra máš a proč?
Další poměrně zatěžující jsou celkově entity, můžeš je omezit pomocí snížení tracking range (tedy vzdáleností, na kterou mobové, zvířata, itemy reagují na přítomnost hráče - třeba když moby snížíš na 25, tak třeba zombíci nebudou na větší vzdálenost hledat cestu pro útok atd. Nebo třeba zvířata efektivně můžeš snížit, tam je to vzdálenost, na kterou si třeba hledají partnera nebo reagují na hráče. Itemy mimo range se třeba netočí nebo nečekujou, zda je někdo sbírá... (je to myslím v spigot.yml)
Spigot introduces a major feature called Entity Activation Range that lets you specify ranges away from a player that an entity will enter "inactive" state, meaning it will slow down its activity. Any inactive entity will reduce its performance cost by up to 95%! This can be a major savings in terms of performance on servers that have lots of entities.

With Entity Activation Range, it is no longer necessary to use ClearLagg to wipe out every entity on a schedule, as you can instead set the Misc setting for your world to be lower, such as 4. This will make items on the ground not cause you any lag!

Additionally, setting the animals setting lower to such as 12, will greatly reduce impact from animal farms. And finally, you can safely lower monsters to about 24 without any real noticable impact.

Lowering these settings will lower the "Active Entities" summary at the top of this report, and will give a much better TPS.


Plus zruš všem jakékoliv animal farmy nebo mob trapky. Tedy respektive pokud mají ne farmy, ale koncentráky, kde hňácají zvířata/moby na sebe. Počítání fyziky kolizních boxů je velmi náročný problém, čím víc se jich naráz dotýká, tím hůř (počítá to reakci každého s každým). Na to doporučuji použít 1.11 gamerule pro eliminaci zatěžujících mobů:

Kód: Vybrat vše

/gamerule maxEntityCramming 3

...tímto se problém s nahňácáváním vyřeší sám, přebytečné entity prostě umřou.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Uživatelský avatar
pitilon@seznam.cz
Příspěvky: 3999
Registrován: 16 lis 2014, 06:32
Reputation: 57
Kontaktovat uživatele:

Re: TPS

#3 Příspěvekod pitilon@seznam.cz » 13 úno 2017, 20:28

armorstandy jsou nejspíše od pluginu vehicles, který má vozidla z armorstandu a je tam sice /vehicleclear nebo jak, ale musí se zadat i velikost tedy nesmaže to vše z celé mapy.. A hranici mám zmenšenou. Příkaz jdu teď zadat, ale máme pouze jednu farmu na endermany a nijak to nelaguje.. (alespoň v jejím okolí) (nejsou tam žádné spawnery, jen jsme jí postavili a aby tam padali je tam jeden endermit). A vlastně ještě plugin artmap také trochu využívá armorstand http://prntscr.com/e8ak6n potom miniaturepets ty mazlíčky také má z armorstandu co se dívám, ale to po odpojení zmizí ten mazlíček a je to pouze pro VIP (mělo by to být v souladu s eulou) http://prntscr.com/e8akwt a navíc je to pouze nějaký 1den-2dny co to funguje..
Obrázek
Ať už si lidé myslí cokoli cokoli dělají nebo říkají neberte osobně. Názory druhých odpovídají tomu čemu tito lidé věří a proto ať si o vás myslí cokoli ve skutečnosti se vás to netýká. Vždy to vypovídá jen a jen o nich.
Není hanba být zabit cheaterem, ale cheatovat a být zabit.
Nejsem nerozumný. Jen nemám ten samý rozum jako vy.

Obrázek
FH Discord: http://discord.fakaheda.eu/

ZiDyPL
Příspěvky: 295
Registrován: 13 dub 2015, 22:01
Reputation: 17

Re: TPS

#4 Příspěvekod ZiDyPL » 14 úno 2017, 20:52

Pozor na to, není to tracking range, ale activation range. Tracking range je vzdálenost, na kterou hráč vidí moba, ale mobovo chování to neovlivňuje a tím ani zátěž serveru.


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů