No každopádně jestli nebude nic bugovat a zlobit .. tak bych to mohl zkusit
Vlastní modpack
-
maxikcz
- Příspěvky: 34
- Registrován: 28 lis 2016, 20:11
- Reputation: -2
Re: Vlastní modpack
hehe
, je pravda že GregTech podporuje i RailCraft a ostatní mody ?
No každopádně jestli nebude nic bugovat a zlobit .. tak bych to mohl zkusit
No každopádně jestli nebude nic bugovat a zlobit .. tak bych to mohl zkusit
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 34
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlastní modpack
Gregtech mění spoustu receptů tak, aby byl s ostatními módy herně kompatibilní. Patří mezi ně určitě i railcraft, ale he jich poměrně rozsáhlý seznam.
Jako nejdůležitější pro kompatibilitu ale je třeba unifikace, ore dictionary a tak. Tedy že nemáš 10 druhů copperu, ale jeden. A ten jde použít všude (pokud ten mód je dobře napsaný)
Jako nejdůležitější pro kompatibilitu ale je třeba unifikace, ore dictionary a tak. Tedy že nemáš 10 druhů copperu, ale jeden. A ten jde použít všude (pokud ten mód je dobře napsaný)
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
-
maxikcz
- Příspěvky: 34
- Registrován: 28 lis 2016, 20:11
- Reputation: -2
Re: Vlastní modpack
No ,protože slovo "GregTech" slyším poprvé jaké doporučuješ mody k tomu ? Hlavně mi nepiš že je to na mě .
Mám : Ic 2 , railcraft , buildcraft zatím .
Mám : Ic 2 , railcraft , buildcraft zatím .
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 34
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlastní modpack
Nu, je jich docela dost. Pro 1.7.10 jsou dvě velké verze GT, pětka a šestka. šestka je total rewrite, takže nejsou kompatibilní. V šestce není úplně vše, ale je aktivně vyvíjená a co týden, to je update s novými věcmi. Oproti pětce má mnohem lepší mechaniky, tak bych ti doporučil určitě tu novou, i když ještě stále není přidaný fusion reaktor, tak jistě bude dřív, než se k němu dohraješ 
Ale na kompatibilitu to nemá zas tak výrazný vliv, na tu dbal Greg vždy. Ti tu tedy udělám seznam modů, co se k tomu hodí. Tyto mody jsou potřeba nutně:
IndustrialCraft2 - ten k tomu mít musíš, bo GT je jen jeho addon (i když je Xkrát větší, jak IC2 )
NEI (+codechickencore)- na recepty, aby sis mohl najít, jak se co vyrábí. Opravdu potřeba, bez toho se nehneš (a myslím, že to je i hard-dependance)
Tyto mody jsou přímo součástí Gregova testovacího světa a v souvislosti s ním to vyvíjí. Spoustu věcí lze vyrobit GT způsobem, nebo GT má vlastní varianty.
Railcraft - sdílí spolu materiály, páru, GT přidává recepty , i vlastní druhy kolejí. Crowbary, materiály na výbuchu odolné koleje, atd.
Forestry - opět plná kompatibilita, většinu věcí lze vyrábět skrz GT stroje, GT skener funguje na motýly i včely, atp. Nástroje na chytání motýlů, nebo získávání saplingů...(hlavně pokud hraješ na gamemode=adventure, kde musíš používat správné nástroje, tak GT nástroje fungují vždy správně, a reálně se to tak dá hrát)
AE2 - opět spousta funkčně spojeného, pro postup v AE2 zpravidla potřebuješ technologický postup v GT (silikon na kolenou v době kamenné asi nevyrobíš)
Thaumcraft - GT věci mají aspekty, GT přidává spoustu nového výzkumu (hlavně na metamorfozu kovů a tak)...ale je to magický mod a otázka, zda se ti bude hodit, třeba do čistě technologického světa by tematicky neseděl, i když je super
Bibliocraft - knihy, knihovny
Pam's Harvestcraft - GT kosou můžeš sklízet pams rostliny, můžeš vyrábět automaticky většinu jídel v GT strojích, GT přidává i vlastní jídla a ingredience, co se dají mezi sebou kombinovat a používat.
Buildcraft - nejspíš ne úplně potřebný, ale samozřejmě se dá volně kombinovat, jen má malé trubky
Underground biomes constructs - ten je na generování, že není všude šedý kámen, ale různé druhy kamení, andesite, granite, limestone, atd. GT plně podporuje, pokud bude ruda v spejšl šutru, tak bude splývat s tím daným kamenem, atp.
A spousta dalších. GT má samo o sobě víceméně asi většinu materiálů, co které mody přidávají, takže umí se vším. Jen se liší dostupnost věcí z těch materiálů, pokud ten mod nemáš a tedy není cesta, jak danou věc získat.
Jinak, doporučuji vypnout v configách world generování rud, a nechat to prakticky čistě na GT, ten generuje všechny potřebné druhy rud. Nebo použít CustomOreGen a PFAA Geologicu, která dělá něco obdobného (rudy jsou v žílách, taky kompatibilní s GT, které když ji vidí, tak svůj worldgen automaticky vypne)
Pro Ic2 doporučuji přidat Uncomplication (najdeš naIC2 foru v addonech), který opravuje elektrickou síť a některé věci napravuje na dobrý stav. Případně většina addonů na IC2 foru je taky plně kompatibilní a často se i hodí.
Tu už se pomalu a jistě ale dostáváme do diskuze, která by se dala trošku považovat ne za informativní, ale již za technickou podporu, která je tu na foru jen pro lidi se serverem(dalo by se říct, že je placená, v ceně serveru), tak aby na nás někdo neskočil...a jako mod musím jít příkladem
A musím zapojovat na serveru stroje a moc se tu rozepisuju a bere to čas 
Ale na kompatibilitu to nemá zas tak výrazný vliv, na tu dbal Greg vždy. Ti tu tedy udělám seznam modů, co se k tomu hodí. Tyto mody jsou potřeba nutně:
IndustrialCraft2 - ten k tomu mít musíš, bo GT je jen jeho addon (i když je Xkrát větší, jak IC2 )
NEI (+codechickencore)- na recepty, aby sis mohl najít, jak se co vyrábí. Opravdu potřeba, bez toho se nehneš (a myslím, že to je i hard-dependance)
Tyto mody jsou přímo součástí Gregova testovacího světa a v souvislosti s ním to vyvíjí. Spoustu věcí lze vyrobit GT způsobem, nebo GT má vlastní varianty.
Railcraft - sdílí spolu materiály, páru, GT přidává recepty , i vlastní druhy kolejí. Crowbary, materiály na výbuchu odolné koleje, atd.
Forestry - opět plná kompatibilita, většinu věcí lze vyrábět skrz GT stroje, GT skener funguje na motýly i včely, atp. Nástroje na chytání motýlů, nebo získávání saplingů...(hlavně pokud hraješ na gamemode=adventure, kde musíš používat správné nástroje, tak GT nástroje fungují vždy správně, a reálně se to tak dá hrát)
AE2 - opět spousta funkčně spojeného, pro postup v AE2 zpravidla potřebuješ technologický postup v GT (silikon na kolenou v době kamenné asi nevyrobíš)
Thaumcraft - GT věci mají aspekty, GT přidává spoustu nového výzkumu (hlavně na metamorfozu kovů a tak)...ale je to magický mod a otázka, zda se ti bude hodit, třeba do čistě technologického světa by tematicky neseděl, i když je super
Bibliocraft - knihy, knihovny
Pam's Harvestcraft - GT kosou můžeš sklízet pams rostliny, můžeš vyrábět automaticky většinu jídel v GT strojích, GT přidává i vlastní jídla a ingredience, co se dají mezi sebou kombinovat a používat.
Buildcraft - nejspíš ne úplně potřebný, ale samozřejmě se dá volně kombinovat, jen má malé trubky
Underground biomes constructs - ten je na generování, že není všude šedý kámen, ale různé druhy kamení, andesite, granite, limestone, atd. GT plně podporuje, pokud bude ruda v spejšl šutru, tak bude splývat s tím daným kamenem, atp.
A spousta dalších. GT má samo o sobě víceméně asi většinu materiálů, co které mody přidávají, takže umí se vším. Jen se liší dostupnost věcí z těch materiálů, pokud ten mod nemáš a tedy není cesta, jak danou věc získat.
Jinak, doporučuji vypnout v configách world generování rud, a nechat to prakticky čistě na GT, ten generuje všechny potřebné druhy rud. Nebo použít CustomOreGen a PFAA Geologicu, která dělá něco obdobného (rudy jsou v žílách, taky kompatibilní s GT, které když ji vidí, tak svůj worldgen automaticky vypne)
Pro Ic2 doporučuji přidat Uncomplication (najdeš naIC2 foru v addonech), který opravuje elektrickou síť a některé věci napravuje na dobrý stav. Případně většina addonů na IC2 foru je taky plně kompatibilní a často se i hodí.
Tu už se pomalu a jistě ale dostáváme do diskuze, která by se dala trošku považovat ne za informativní, ale již za technickou podporu, která je tu na foru jen pro lidi se serverem(dalo by se říct, že je placená, v ceně serveru), tak aby na nás někdo neskočil...a jako mod musím jít příkladem
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
-
maxikcz
- Příspěvky: 34
- Registrován: 28 lis 2016, 20:11
- Reputation: -2
Re: Vlastní modpack
Dobrá , díky za vysvětlení . Jelikož musím říct že moc lidí by asi na ten server nechodilo , jak jsi psal je to jen pro Hardcore hráče. Přemýšlel jsem ještě o založení serveru Tekkit Legends JENŽE , kamarád má tento server a RMS [Red Morning Star] ignoruje res right clickem. Potom tam má Tank Cart , který dokáže duplikovat itemy. Aby toho nebylo málo Tekkit Restrict je jen pro verzi 1.2.5 . Takže mody i na 1.7.10 duplikují a bugují . Joo kdybych uměl Javu to je jiná věc
- Ju3eN
- Příspěvky: 539
- Věk: 23
- Registrován: 04 kvě 2015, 06:44
- Reputation: 1
- Bydliště: 192.168.0.1
Re: Vlastní modpack
Tak se tu Javu nauč 
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 34
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlastní modpack
resky teoreticky nepotřebuješ, pokud budeš mít normální hráče a ne škodiče. duplikační mody z RF rodiny prostě smaž
Tekkit legends mi připadl nuda (ale já mám docela subjektivní vnímání a srovnání s mými packy)
Vždy lze odstranit jen dané předměty bez znalosti Javy, přes odebrání receptu minetweakerem. A pak prostě nevyrobitelná věc tě nemusí trápit.
Vždy lze odstranit jen dané předměty bez znalosti Javy, přes odebrání receptu minetweakerem. A pak prostě nevyrobitelná věc tě nemusí trápit.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
-
maxikcz
- Příspěvky: 34
- Registrován: 28 lis 2016, 20:11
- Reputation: -2
Re: Vlastní modpack
No a viděl jsi někdy normálního hráče , který by ti neničil svět ? .
No jo problém je v tom že tyhle itemy chci mít na serveru povolené + aby nebugovali .
Bez nich to není "vono"
No jo problém je v tom že tyhle itemy chci mít na serveru povolené + aby nebugovali .
Bez nich to není "vono"
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 34
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlastní modpack
Co jsem měl Industry za několik let, tak jsem všeho všudy rozdal jen jeden ban jednomu nenechavci, kterého ještě tenkrát někdo pozval a který to očividně s MC moc neuměl. Prostě je to o tom, na jakou skupinu lidí se zaměříš. Já tam mám i spoustu lidí, kterým je třeba 40+, ti si fakt naschvály dělat nebudou. Plus máme gamemode = 2, takže do toho obsidiánového domu se fakt dřevěným krumpáčem nedostaneš...
Pokud chceš mít něco funkčního , co není, tak buď musíš dostatečně uhánět autora, nebo přiložit ruku k dílu, tak to prostě je.
PS: Forge server ukládá i player activity logy, takže všechny right kliky atd jsou zaznamenané...fakt nemá smysl nějaké ochrany tam cpát. Akorát to rozbíjí funkcionalitu věcí.
Pokud chceš mít něco funkčního , co není, tak buď musíš dostatečně uhánět autora, nebo přiložit ruku k dílu, tak to prostě je.
PS: Forge server ukládá i player activity logy, takže všechny right kliky atd jsou zaznamenané...fakt nemá smysl nějaké ochrany tam cpát. Akorát to rozbíjí funkcionalitu věcí.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
-
maxikcz
- Příspěvky: 34
- Registrován: 28 lis 2016, 20:11
- Reputation: -2
Re: Vlastní modpack
No každopádně . Potřebuju server s pluginy , né že by byl forge na nic , ale .
Přeci je lepší mít na serveru residenci . Přemýšlel jsem ještě o Tekkit Classic , ale .. zase majitelům přibude další konkurence a budou mě chtít zničit :-/
Nevím musím se rozmyslet
Přeci je lepší mít na serveru residenci . Přemýšlel jsem ještě o Tekkit Classic , ale .. zase majitelům přibude další konkurence a budou mě chtít zničit :-/
Nevím musím se rozmyslet
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů