Minecraft - Pluginy - Ponuka

Pokec o čemkoliv ostatním
Message
Autor
Uživatelský avatar
Arcas
Příspěvky: 1406
Věk: 26
Registrován: 13 bře 2012, 19:15
Reputation: 0

Re: Minecraft - Pluginy - Ponuka

#11 Příspěvekod Arcas » 26 zář 2016, 21:02

Jasně - getLogger se použije při inicializaci pluginu a logger se hodí do proměnné, se kterou se pak dále pracuje. Ale jde o to, aby použil správný logger a správnou funkci, a ne System.out.println() -_-
Čeština a jiné jazyky jsou Freeware, ale ne Opensource!!! To znamená, že s nimi můžete nakládat jak chcete, ale nesmíte je upravovat...

// no comment

Uranus-Portal.com
Obrázek

Uživatelský avatar
DenOwq
Příspěvky: 2703
Věk: 28
Registrován: 06 bře 2014, 21:26
Reputation: 2

Re: Minecraft - Pluginy - Ponuka

#12 Příspěvekod DenOwq » 26 zář 2016, 21:20

to nebylo na tebe arcasi.. on to tam getuje a vůbec neví o co se jedná.
Muhahha.

Uživatelský avatar
joker
Příspěvky: 116
Věk: 29
Registrován: 25 srp 2015, 14:10
Reputation: 2

Re: Minecraft - Pluginy - Ponuka

#13 Příspěvekod joker » 26 zář 2016, 22:49

A som povedal že to tak musí byť všade ? Ja som iba povedal, že ta metóda

Kód: Vybrat vše

public Logger logger = Logger.getLogger("Minecraft");

Je zastaralá, a dá sa nahradiť čisto iba getLogger.info(), a nemám pravdu ? Ja si myslím že mám, kedže je to aj v officíalnej api, že táto metóda je zastaralá, a lepšie je využiť getLogger.info().
ChatbanSystém (CS 1.6): https://github.com/Kalendarky/chatban/releases
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Menežéris.


Zpět na „Off topic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti