#4 Příspěvekod Hanakocz » 24 srp 2016, 17:28
Pokud to je čekání s načítací obrazovkou, tak pomůže jen a pouze rychlejší server, klient a jejich komunikace.
Server můžeš zrychlit efektivním nastavením, například nemít zbytečné pluginy, používat co nejvíc mysql, třeba i zmenšit view-distance (6 až 7 je ok, čím méně, tím rychleji toto bude) - to je počet chunků, které server v okolí hráče řeší (kruh o takovém poloměru).
Klient může být zrychlen přidáním víc RAM, pak třeba optifine atp. Rychlost připojení moc neovlivníš, na straně serveru je mnohonásobně vyšší, než je potřeba, i lidí záleží, jakej mají net.
Zrovna toto je věc, co záleží hlavně na výkonech, jak rychle server dokáže chunky vytvořit (nebo přečíst z paměti), jak rychle je pošle a za jak dlouho je klient stáhne a zobrazí. Může to klidně být i 1MB dat naráz, ne každý to může mít instantně. Přece jen při chůzi se to posílá rovnoměrně a souvisle, takže to i lidi se slabším netem v poho zvládají ani nepoznají.
Třeba i z tohohle důvodu je originální hlavní server spawn stále v paměti, aby příchozí noví hráči ty chunky neustále nenačítali znovu a aby byl server dejme tomu stabilnější, když jim tvoří nové datové soubory...
Samozřejmě jiná situace by byla, kdyby to před teleportem psalo něco ve smyslu "počkejte 10s pro teleport", ale to jsem snad pochopil dobře, že není tento případ.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.Discord FH :
http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)