Vlastni server (C#)

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
abit
Příspěvky: 4
Registrován: 07 led 2016, 19:37
Reputation: 0

Vlastni server (C#)

#1 Příspěvekod abit » 07 led 2016, 21:08

Server: nemám (a proto se ptam)

Zdravim, planuji vlastni server v C# a chci se zeptat, zda je moznost jej na Fakahede pouzit. Server sice neni funkcni (a tak pul roku jeste nebude), ale i tak se chci zeptat, zda by to byl problem.

Nemam problem s ukazkou kodu ani dopsanim komunikace s Control Panelem.
Server bude (pravdepodobne) OpenSource (nevim presne licenci).



PS: Jeste bych se rad poradil jak je to s Minecraft EULA kdyz si napisu vlastni server a jak moc muzu pozmenit zakladni.

Dr.Wolf
Příspěvky: 310
Registrován: 21 črc 2015, 21:00
Reputation: 0

Re: Vlastni server (C#)

#2 Příspěvekod Dr.Wolf » 07 led 2016, 21:54

Nemáš server nemáš nátok na podporu, ale eulu porušovat nemůžeš.
Obrázek

MinfasCZE
Příspěvky: 500
Registrován: 08 lis 2014, 08:50
Reputation: 0
Bydliště: .getLocation()
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlastni server (C#)

#3 Příspěvekod MinfasCZE » 07 led 2016, 22:08

Dr.Wolf píše:Nemáš server nemáš nátok na podporu, ale eulu porušovat nemůžeš.

Nemá nárok na podporu serveru ;)

Uživatelský avatar
mannyvee
Příspěvky: 1081
Věk: 26
Registrován: 28 bře 2015, 13:49
Reputation: 0

Re: Vlastni server (C#)

#4 Příspěvekod mannyvee » 07 led 2016, 22:52

EULA je něco, co u nás zatím nebylo, není a nebude 8-)
Nezajímá se o malé servery s 5-10ti sloty.. Zajímá se hlavně o ty větší a největší (Hypixel, Mineplex..) :)
viz. http://forum.fakaheda.eu/viewtopic.php?f=85&t=21451 :)

Uživatelský avatar
ungurof
Příspěvky: 346
Registrován: 25 zář 2015, 20:44
Reputation: 0

Re: Vlastni server (C#)

#5 Příspěvekod ungurof » 07 led 2016, 22:59

mannyvee píše:EULA je něco, co u nás zatím nebylo, není a nebude 8-)
Nezajímá se o malé servery s 5-10ti sloty.. Zajímá se hlavně o ty větší a největší (Hypixel, Mineplex..) :)
viz. http://forum.fakaheda.eu/viewtopic.php?f=85&t=21451 :)

Meleš blbosti. Nehodlam se stebou hádat ale pár faktů:
- Minecraft - Microsoft = pobočka v ČR a to znamená že eula platí :D
- Ano v podstatě malé servery neřeší :D

abit
Příspěvky: 4
Registrován: 07 led 2016, 19:37
Reputation: 0

Re: Vlastni server (C#)

#6 Příspěvekod abit » 07 led 2016, 23:39

BlackFire72 píše:Zalezi jak moc chces, pokud delas jen proxy jako treba bungeecord, rid se tim cim se ridi bungeecord. U Minecraftu je to myslim stejne pokud ne jedno.

Na to jestli by to byl problem se ptej rovnou v ticketech v CP .


Nechci delat dalsi bungeecord (to je "jen" o preposilani packetu (a jejich drobne uprave)), chci udelat vlastni plnohodnotny server a v budoucnu (mozna) i client a proxy. Vse zalozene na C# s moznosti dalsiho rozvoje i po pripadnem ukonceni vyvoje Minecraftu (pro PC, pomerne s tim pocitam jak zacali s Minecraftem pro Windows 10).

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlastni server (C#)

#7 Příspěvekod Hanakocz » 08 led 2016, 00:48

1) EULA platí pro všechny. Kdo ji nechce dodržovat, ať daný produkt nepoužívá.
2) Vlastní MC server si jistě můžeš napsat, ale nesmíš nijak zasahovat do originálního MC kódu - proto třeba Forge servery atp potřebují pro běh dva soubory - vlastní Forge a vlastní originální server, do kterého nezasahují. To jsou tzv. Wrappery - Forge, Spigot, atd...
Pak samozřejmě si můžeš asi napsat vlastní, kde taktéž nijak nezasahuješ do MC kodu, ale píšeš z gruntu vlastní kód....ale když se tak podívám na stav serverů, co lidi píšou a jak dlouho, tak si tak říkám, že to bys musel bejt docela dobrej to celý zprovoznit v nějakém reálném čase xD http://wiki.vg/Server_List
Sice tam jsou nějaký v Céčku, ale Java dominuje....má to jisté výhody. Hlavně Java ti půjde určitě pustit na normal MC FakaHeda serveru, nejava asi těžko a musel by sis zařídit nějakej zvláštní server. Spouštěcí skript je nastaven spouštět Java soubor pomocí Javy, a ten alternovat nelze.

Takže Tickety.

3) Není důvod, proč by končili s vývojem PC verze.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

abit
Příspěvky: 4
Registrován: 07 led 2016, 19:37
Reputation: 0

Re: Vlastni server (C#)

#8 Příspěvekod abit » 08 led 2016, 07:32

Hanakocz píše:1) EULA platí pro všechny. Kdo ji nechce dodržovat, ať daný produkt nepoužívá.
2) Vlastní MC server si jistě můžeš napsat, ale nesmíš nijak zasahovat do originálního MC kódu - proto třeba Forge servery atp potřebují pro běh dva soubory - vlastní Forge a vlastní originální server, do kterého nezasahují. To jsou tzv. Wrappery - Forge, Spigot, atd...
Pak samozřejmě si můžeš asi napsat vlastní, kde taktéž nijak nezasahuješ do MC kodu, ale píšeš z gruntu vlastní kód....ale když se tak podívám na stav serverů, co lidi píšou a jak dlouho, tak si tak říkám, že to bys musel bejt docela dobrej to celý zprovoznit v nějakém reálném čase xD http://wiki.vg/Server_List
Sice tam jsou nějaký v Céčku, ale Java dominuje....má to jisté výhody. Hlavně Java ti půjde určitě pustit na normal MC FakaHeda serveru, nejava asi těžko a musel by sis zařídit nějakej zvláštní server. Spouštěcí skript je nastaven spouštět Java soubor pomocí Javy, a ten alternovat nelze.

Takže Tickety.

3) Není důvod, proč by končili s vývojem PC verze.


O tu EULA se zajimam, protoze nepouziju zadny jejich kod (protoze by se stejne musel upravit), ale pouze mechaniky.
Java servery domiinuji, protoze je pro ne jednodussi pouzit casti originalniho kodu nez si to napsat od zakladu

Co je vlastne server? Par packetu, AABB kolize, A* AI mobu a mapa. To je temer vse.

Proc by meli ukoncit PC verzi? Protoze stale budou mit Windows10 verzi, docela bych se nedivil dkyby normalni MC ukoncili u 1.9.


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 19 hostů