Prosim mam dotaz..kdyz mam na vice castech armoru protection III, scita se ta ochrana nebo je to jen jako jednou? diky
Enchant?:)
-
mazlice007
- Příspěvky: 13
- Registrován: 24 říj 2015, 11:54
- Reputation: 0
Enchant?:)
[b]Server: 82.208.17.26:27164
Prosim mam dotaz..kdyz mam na vice castech armoru protection III, scita se ta ochrana nebo je to jen jako jednou? diky
Prosim mam dotaz..kdyz mam na vice castech armoru protection III, scita se ta ochrana nebo je to jen jako jednou? diky
-
erik1234567891011
- Příspěvky: 431
- Registrován: 07 led 2015, 13:49
- Reputation: 0
Re: Enchant?:)
Podla mna to ostava protection III
-
mazlice007
- Příspěvky: 13
- Registrován: 24 říj 2015, 11:54
- Reputation: 0
Re: Enchant?:)
asi joo dekuju:)
-
erik1234567891011
- Příspěvky: 431
- Registrován: 07 led 2015, 13:49
- Reputation: 0
Re: Enchant?:)
Nemas zaco
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 34
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: Enchant?:)
Ta ochrana se sčítá.
Jde o to, že pro daný enchantment se počítá tzv. Enchantment Protection Factor (EPF), který je součtem ze všech kusů brnění oblečených a stejného typu.
Za každý level enchantmentu máš jistý počet EPF podle následujícího vzorce, v závislosti také dle enchantu, pro čisté Protection je to tedy:
Level I -> 1
Level II -> 2
Level III -> 3
Level IV -> 5
Následně tato suma EPF se sečte a pokdu je větší, jak 25, tak se sníží na 25. Poté se vynásobí náhodným číslem mezi 0,5 a 1, zaokrouhlí nahoru a pokud je větší, jak 20, tak se sníží na 20.
Následný zásah ti pak dá o 4% méně škody za každý efektivní bod EPF, tedy reálně enchantem můžeš maximálně vyblokovat 80% škody. Nicméně je důležité, že toto procento se počítá z již prošlého zásahu pes normální pancíř.
Tedy pokud máš plný dia armor, tak máš prvotní redukci škod 80% plus když máš maximální EPF , tak ze zbývající škody je zablokováno 40-80%, tedy výsledná ochrana je 88-96%
Příklad:
Plné dia brnění s plným protection 4 ....
dává 5+5+5+5 = 20EPF...je to méně, než maximum, nic se neděje...efektivní EPF je tedy 10-20...proti všem zdrojům škody je tedy redukce těch 88-96%
Nicméně důležité je si uvědomit, že ty limity jsou pro každý typ ochrany zvlášť, takže pokud si obleču 3x PROT 4 a jednou projectile prot 4, tak proti všemu budu sice chráněn trochu méně, ale proti šípům docela DOST
Havním důvodem je to, že specializované ochrany mají mnohem větší EPF , projectile prot 4 mi nedá 5, ale 11 EPF
Tudíž takový armor proti šípům bude mít redukci:
80% ze základního pancíře
15 EPF z protection, 11 EPF z projectile protection...tedy 26EPF proti šípům, -> 25 EPF, -> 13-20 efektivní EPF, reálná ochrana proti šípu 90.4% až 96%
Je vidět, že specializovaný enchantment přidává nohem víc ochrany ped tím daným zdrojem škod, ale zase nepřidává ochranu před ostatními.
http://minecraft.gamepedia.com/Armor#Enchantments
Zde je o tom víc infa a podrobněji
Jde o to, že pro daný enchantment se počítá tzv. Enchantment Protection Factor (EPF), který je součtem ze všech kusů brnění oblečených a stejného typu.
Za každý level enchantmentu máš jistý počet EPF podle následujícího vzorce, v závislosti také dle enchantu, pro čisté Protection je to tedy:
Level I -> 1
Level II -> 2
Level III -> 3
Level IV -> 5
Následně tato suma EPF se sečte a pokdu je větší, jak 25, tak se sníží na 25. Poté se vynásobí náhodným číslem mezi 0,5 a 1, zaokrouhlí nahoru a pokud je větší, jak 20, tak se sníží na 20.
Následný zásah ti pak dá o 4% méně škody za každý efektivní bod EPF, tedy reálně enchantem můžeš maximálně vyblokovat 80% škody. Nicméně je důležité, že toto procento se počítá z již prošlého zásahu pes normální pancíř.
Tedy pokud máš plný dia armor, tak máš prvotní redukci škod 80% plus když máš maximální EPF , tak ze zbývající škody je zablokováno 40-80%, tedy výsledná ochrana je 88-96%
Příklad:
Plné dia brnění s plným protection 4 ....
dává 5+5+5+5 = 20EPF...je to méně, než maximum, nic se neděje...efektivní EPF je tedy 10-20...proti všem zdrojům škody je tedy redukce těch 88-96%
Nicméně důležité je si uvědomit, že ty limity jsou pro každý typ ochrany zvlášť, takže pokud si obleču 3x PROT 4 a jednou projectile prot 4, tak proti všemu budu sice chráněn trochu méně, ale proti šípům docela DOST
Havním důvodem je to, že specializované ochrany mají mnohem větší EPF , projectile prot 4 mi nedá 5, ale 11 EPF
Tudíž takový armor proti šípům bude mít redukci:
80% ze základního pancíře
15 EPF z protection, 11 EPF z projectile protection...tedy 26EPF proti šípům, -> 25 EPF, -> 13-20 efektivní EPF, reálná ochrana proti šípu 90.4% až 96%
Je vidět, že specializovaný enchantment přidává nohem víc ochrany ped tím daným zdrojem škod, ale zase nepřidává ochranu před ostatními.
http://minecraft.gamepedia.com/Armor#Enchantments
Zde je o tom víc infa a podrobněji
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 34
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: Enchant?:)
Ještě příklad rozdíl full Protection III a full protection IV:
Základní ochrana dia pancíře = 80%
Prot 3:
EPF = 3+3+3+3 = 12
efektivní EPF = 6 až 12
Ochrana 80 + (20*0.04*6 až 20*0.04*12) = 84.8 až 89.6%
Prot 4:
EPF = 5+5+5+5
Efektivní EPF = 10 až 20
Ochrana 80 + (20*0.04*10 až 20*0.04*20) = 88 až 96%
Sharpness 5 dia meč :
Má +7 útok, základní útok (rukou) je 1, tedy základní útok je 8
Sharpness přidává: Each level separately adds 1.25 extra damage (Half Heart.svg × 1 1/4) to each hit.
Takže výsledný útok Sharp 5 meče je 8+5*1.25= 14.25 dmg
útok proti prot 3:
1.482 až 2.166 škod (půlsrdíček)
útok proti prot 4:
0.57 až 1.71 škod (půlsrdíček)
Teď si nejsem zcela jist, ale mám za to, že se to zaokrouhluje dolů.
Základní ochrana dia pancíře = 80%
Prot 3:
EPF = 3+3+3+3 = 12
efektivní EPF = 6 až 12
Ochrana 80 + (20*0.04*6 až 20*0.04*12) = 84.8 až 89.6%
Prot 4:
EPF = 5+5+5+5
Efektivní EPF = 10 až 20
Ochrana 80 + (20*0.04*10 až 20*0.04*20) = 88 až 96%
Sharpness 5 dia meč :
Má +7 útok, základní útok (rukou) je 1, tedy základní útok je 8
Sharpness přidává: Each level separately adds 1.25 extra damage (Half Heart.svg × 1 1/4) to each hit.
Takže výsledný útok Sharp 5 meče je 8+5*1.25= 14.25 dmg
útok proti prot 3:
1.482 až 2.166 škod (půlsrdíček)
útok proti prot 4:
0.57 až 1.71 škod (půlsrdíček)
Teď si nejsem zcela jist, ale mám za to, že se to zaokrouhluje dolů.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů