Jde o to, že Mojang má natavené limity na počet dotazů od jednoho subjektu a na jeden subjekt. Podrobně je to vysvětlené tu:
http://wiki.vg/Mojang_APIVe zkratce jde o to, že server (ať už při autentizaci - když je zapnutá - tak při získání skinu atd), provádí dotaz na server Mojangu a ten mu odpoví - pošle ten skin atd. Ale jsou tam limity, že za několik určitých minut to lze provést maximálně Xkrát. Pokud máš vypnutý online mod , tak na takové dotazy potřebuješ pluginy, které prostě nejsou zcela OK, zvlášť, když na serveru máš tři, které se ještě navzájem poměrně překrývají....A když každý pošle dotaz, pak si hráč 2x dá, že si změní skin, to je dalších 6 dotazů naráz...a rázem jsi na limitu a Mojang server odmítne jakoukoliv další komunikaci (buď pro daného uživatele, nebo při opravdu velkém množství dotazů z jednoho serveru odmítne všechny dotazy z daného serveru)
Při online=true je to lepší, protože změny skinu se mají dělat a dělají na webu minecraft.net, tudíž se to do limitu nezapočítá (uživatel si to udělá sám, nikoliv že to jde přes tvůj server), stejně tak se skin aktualizuje při relogu a tak prakticky nikdy nedojde k zahlcení "povolených limitů". Typicky to vyřeší počkat nějakou dobu, jen to hází dlouhý errory do konzole

Nejdůležitější poznatek je, že je to zbytečný problém, který sis vytvořil sám vypnutím řádné autentizace xD