Crash report

Pokec o čemkoliv ostatním
Message
Autor
Uživatelský avatar
DeadoMan
Příspěvky: 103
Registrován: 29 lis 2014, 15:59
Reputation: 0

Crash report

#1 Příspěvekod DeadoMan » 19 čer 2015, 20:33

Zdravím, jak se opravuje Minecraft, když mi ukazuje Crash Report?
Pomohl jsem ti, karma potěší!
Přijďte se také podívat na můj server IP: 93.91.250.124:27698
=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/

VelkyMeloun
Příspěvky: 33
Registrován: 01 kvě 2015, 17:07
Reputation: 0

Re: Crash report

#2 Příspěvekod VelkyMeloun » 19 čer 2015, 21:39

Záleží jaký přesně crash ;)
Jak se máš? :)

Uživatelský avatar
DenOwq
Příspěvky: 2703
Věk: 28
Registrován: 06 bře 2014, 21:26
Reputation: 2

Re: Crash report

#3 Příspěvekod DenOwq » 19 čer 2015, 22:19

"crash" nejde opravit, hlásá to jenom pád hry kde je napsán důvod..
Muhahha.

Uživatelský avatar
DeadoMan
Příspěvky: 103
Registrován: 29 lis 2014, 15:59
Reputation: 0

Re: Crash report

#4 Příspěvekod DeadoMan » 19 čer 2015, 22:27

Takže mi nepůjde minecraft?
Pomohl jsem ti, karma potěší!
Přijďte se také podívat na můj server IP: 93.91.250.124:27698
=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/

Uživatelský avatar
DenOwq
Příspěvky: 2703
Věk: 28
Registrován: 06 bře 2014, 21:26
Reputation: 2

Re: Crash report

#5 Příspěvekod DenOwq » 19 čer 2015, 22:28

Kdyby jsi někam dal tu chybu co ti to vypsalo tak možná ano.
Muhahha.

Uživatelský avatar
DeadoMan
Příspěvky: 103
Registrován: 29 lis 2014, 15:59
Reputation: 0

Re: Crash report

#6 Příspěvekod DeadoMan » 19 čer 2015, 22:48

---- Minecraft Crash Report ----
// On the bright side, I bought you a teddy bear!

Time: 19.6.15 22:48
Description: Initializing game

org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:244)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at azd.Z(SourceFile:367)
at azd.e(SourceFile:689)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:103)


A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
---------------------------------------------------------------------------------------

-- Head --
Stacktrace:
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:244)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at azd.Z(SourceFile:367)

-- Initialization --
Details:
Stacktrace:
at azd.e(SourceFile:689)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:103)

-- System Details --
Details:
Minecraft Version: 1.7.2
Operating System: Windows 7 (x86) version 6.1
Java Version: 1.8.0_40, Oracle Corporation
Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation
Memory: 53826000 bytes (51 MB) / 125042688 bytes (119 MB) up to 523501568 bytes (499 MB)
JVM Flags: 6 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx512M -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M
AABB Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used
IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
Launched Version: 1.7.2
LWJGL: 2.9.0
OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
Type: Client (map_client.txt)
Resource Packs: []
Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
Profiler Position: N/A (disabled)
Vec3 Pool Size: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
Anisotropic Filtering: Off (1)
Pomohl jsem ti, karma potěší!
Přijďte se také podívat na můj server IP: 93.91.250.124:27698
=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/

Uživatelský avatar
DenOwq
Příspěvky: 2703
Věk: 28
Registrován: 06 bře 2014, 21:26
Reputation: 2

Re: Crash report

#7 Příspěvekod DenOwq » 19 čer 2015, 22:51

Muhahha.

Uživatelský avatar
DeadoMan
Příspěvky: 103
Registrován: 29 lis 2014, 15:59
Reputation: 0

Re: Crash report

#8 Příspěvekod DeadoMan » 19 čer 2015, 22:52

Díky moc, K+.
Pomohl jsem ti, karma potěší!
Přijďte se také podívat na můj server IP: 93.91.250.124:27698
=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/


Zpět na „Off topic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů