No, jde o to, že to není jen tak, takovou věc přidat.
Už jen z povahy toho, že to je MOD, tak je třeba:
1) Mít server Forge typu -> Forge, nebo Cauldron (první podporuje POUZE mody, druhý podporuje jak mody, tak pluginy)
2) nainstalovat daný mod nebo mody na server
3) tytéž verze nainstalovat do všech klientů, kteří se chtějí připojit na server -> typicky Technic launcher a samoinstalace přednastaveného balíčku modů
principielně NELZE přidat do hry nové vizuální efekty, bloky, itemy, aniž by to měly nainstalované i klienty. Jak jinak by to zobrazovalo grafiku, že

Ve chvíli, kdy člověk začne budovat modovaný server, tak si musí pořádně rozmyslet, co chce. Já třeba mám zaměřený na Techniku jako takovou, továrny, atd.
Většina modů je dost komplexní a nepřidává věci "na efekt", ale na to, aby se nějak používaly. Takže nejen, že tam bude mlýnské kolo, ale taky to bude například jediný prostředek, jak např. umlít mouku....a bez mouky nepůjde vyrábět chleba atd.
Mody jsou těžší, jak vanilla. Ale vanila je tak 1% hry, když člověk hraje s mody. Pak je tam takových možností a věcí, že to vydrží třeba na půl roku hry.
nejblíž k BTW je asi opravdu TerraFirmaCraft. Ale může být spousta podobných, ale TFC je jeden z větších, bezesporu.
A funkční větrníky jsou třeba v IndustrialCraftu, na výrobu elektřiny

Pro průzkum modů bych doporučil
http://ftb.gamepedia.com/FTB_Wiki projít zde , například jaké modpacky jsou na FTB, a na té stránce jsou i nejčastěji používané mody. Spousta z nich je zajímavá a mohla by splnit očekávání...