GM 1 - GM 0 problém ....

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Uživatelský avatar
Bisyss
Příspěvky: 760
Věk: 10
Registrován: 07 lis 2014, 15:54
Reputation: 1
Bydliště: http://netsword.cz/
Kontaktovat uživatele:

GM 1 - GM 0 problém ....

#1 Příspěvekod Bisyss » 24 úno 2015, 22:06

Server: 93.91.250.119:27053

Cau.. Myslis. ze by se dalo nejak nastavit abych pri prechodu do creativu a zpatky do survivalu neprisel o veci?? Dale pak: Vyuzivat sve veci z survivalu v creativu a opet o ne neprisel?? Diky..


Nevíte jakým pluginem to řešit? Server mam na verzi 1.8

pluginy na serveru: (aby se to z něčim nemlátilo)

Kód: Vybrat vše

Plugins (28): FakaHedaMinequery, WorldEdit, AreaChecker, Vault, PermissionsEx, AutoMessage, iConomy, GUIShop, AntiAd, ASkyBlock, 1vs1, ProtocolLib, NahodnyTeleport, Essentials, Residence, Jobs, NoCheatPlus, EssentialsSpawn, SkinsRestorer, Multiverse-Core, LWC, Paintball, MineResetLite, AuthMe, EssentialsChat, MobArena, Multiverse-Inventories, CreativeControl


Děkuji Bisyss
Konec .....

Uživatelský avatar
Mattin
Příspěvky: 65
Registrován: 21 dub 2014, 15:41
Reputation: 0

Re: GM 1 - GM 0 problém ....

#2 Příspěvekod Mattin » 24 úno 2015, 22:19

Ahoj, normálně by vše mělo být tak, jak chceš tak nevím jak to myslíš, pokud jsis to nepřenastavil v nějakym pluginu, nebo v gamerule, tak by vše mělo být tak jak chceš...
Čeké na tebe! ....:93.91.250.129:27885
SG,MniGames,SkyBlock,PvP,MobArens ...
POZOR! potrpÝm sy na Zprávnou gramatYku! :d

Uživatelský avatar
Bisyss
Příspěvky: 760
Věk: 10
Registrován: 07 lis 2014, 15:54
Reputation: 1
Bydliště: http://netsword.cz/
Kontaktovat uživatele:

Re: GM 1 - GM 0 problém ....

#3 Příspěvekod Bisyss » 24 úno 2015, 22:31

No nefunguje to ....... (hráči (vip) si stěžují ...)
Prostě z přechodu z GM 0 do GM 1 a zpět do GM 0 se jim neuloží inventář a oni přijdou o věci ....
Konec .....

curator1
Příspěvky: 22
Registrován: 18 led 2015, 15:35
Reputation: 0

Re: GM 1 - GM 0 problém ....

#4 Příspěvekod curator1 » 24 úno 2015, 22:40

Zkusil bych se podívat do configu CreativeControl

OneTime97
Příspěvky: 1552
Věk: 25
Registrován: 03 kvě 2014, 12:20
Reputation: 1
Kontaktovat uživatele:

Re: GM 1 - GM 0 problém ....

#5 Příspěvekod OneTime97 » 25 úno 2015, 12:45

Právě že to tím creative controlem je... zakazuje z creativu drop věci, a zákaz přenášení z creativu do survivalu a další věci, takže tam, v tom configu to hledej, jak tu kdosi nademnou psal.
Popřípadě ho sem dej :-)
Každodenní stream od 19:00
https://www.twitch.tv/thief97
Sledujte mě na FB
https://www.twitch.tv/thief97

Uživatelský avatar
Bisyss
Příspěvky: 760
Věk: 10
Registrován: 07 lis 2014, 15:54
Reputation: 1
Bydliště: http://netsword.cz/
Kontaktovat uživatele:

Re: GM 1 - GM 0 problém ....

#6 Příspěvekod Bisyss » 25 úno 2015, 16:13

Zde je config

Kód: Vybrat vše

Database:
  ## MySQL, the database type, can be SQLite, MySQL or H2
  Type: SQLite
  ## host, the MySQL host name
  host: localhost
  ## port, the MySQL port
  port: 3306
  ## user, the MySQL user name
  user: root
  ## pass, the MySQL password, '' if none.
  pass: 123
  ## database, the MySQL database to be used by this plugin
  database: minecraft
  ## prefix, the prefix used to create the tables in the sql database
  prefix: crcr_

## This section will define which group the player will be added when he changes his gamemode.
Permissions:
  ## ChangeGroups, if true, creative players will be added to the 'CreativeGroup'
  ChangeGroups: false
  ## CreativeGroup, the group that the player will be put on when changing to creative
  CreativeGroup: MembersCreative
  ## KeepCurrentGroup, if true, the player will not lose his current group, the creative group will just be added to its current groups.
  KeepCurrentGroup: true
  ## OpHasPerm, if true, ops will have all the permissions and will not be checked by your permissions plugin
  OpHasPerm: false

Queue:
  ## Threads, the number of threads to be use to process the database
  Threads: 2
  ## Speed, the speed of the queue, if your server is taking too long to shutdown, increase this option.
  Speed: 0.1

Cache:
  ## MaxCapacity, the maximum cache capacity, higher this value is, better will be the performance, but also the memory usage will increase.
  MaxCapacity: 15000
  ## PreCache, the amount of items to be cached on startup, if you have a big database, this may increase the load time.
  PreCache: 10000

Configurations:
  ## Single, if true, only the world.yml file will be used, other ones will be ignored.
  Single: false
  ## Conflict, if true, if required, some functions of this plugin will be automatically disabled to avoid conflict.
  Conflict: true
  ## FriendSystem, if true, the friend system will be enabled, this may take a bit of resources, just a bit.
  FriendSystem: false

Updater:
  ## Check for updates?
  Enabled: true

Selection:
  ## UseWorldEdit, if true, worldedit will be used to make selections. Otherwise the tool defined below will be used.
  UseWorldEdit: true
  ## The Item ID used to select regions, if UseWorldEdit is false
  Tool: 369

Events:
  ## Use PlayerMoveEvent? This may take a lot of resources on large servers, but is required to Creative/Survival regions work.
  PlayerMove: false
  ## Enable MiscProtections? Not recommended to use, I'll probably remove it on future releases.
  MiscProtection: false

PlayerData:
  ## Inventory, if true, players will have an inventory to survival, other to creative an other to adventurer
  Inventory: true
  ## Status, if true, will save the player survival status [e.g Health, Food, etc]
  Status: true
  ## Teleport, if true, the player will be teleported to the floor on login if needed
  Teleport: false
  ## SetSurvival, if true, the player will be set to survival on login (ATTENTTION: THIS MAY GLITCH WITH AUTH PLUGINS)
  SetSurvival: false
  ## FallGlith, if true, if the player is falling and right before hitting the ground he change its gamemode to survival he wont take damage
  FallGlitch: false
  ## HideInventory, if true, the player inventory will be hidden until login using an auth plugin
  HideInventory: false

## This section will define the armor to set on every creative player, for advanced options, while wearing the armor type /cc set armor.
CreativeArmor:
  ## Helmet, the player helmet
  Helmet: 0
  ## Chestplate, the player chestplate
  Chestplate: 0
  ## Leggings, the player leggings
  Leggings: 0
  ## Boots, the player boots
  Boots: 0

Communicator:
  ## Quiet, if true, any messages will be displayed
  Quiet: false

Debug:
  ## Console, if true, debug messages will be displayed in the console
  Console: false
  ## Stack, if true, common errors will be printed by full [leave it true C:]
  Stack: true

# End of the file -->
Konec .....

curator1
Příspěvky: 22
Registrován: 18 led 2015, 15:35
Reputation: 0

Re: GM 1 - GM 0 problém ....

#7 Příspěvekod curator1 » 25 úno 2015, 16:19

Potřebuješ ten plugin vůbec? Jestli ne, tak ho rovnou smaž..

OneTime97
Příspěvky: 1552
Věk: 25
Registrován: 03 kvě 2014, 12:20
Reputation: 1
Kontaktovat uživatele:

Re: GM 1 - GM 0 problém ....

#8 Příspěvekod OneTime97 » 25 úno 2015, 16:22

Kód: Vybrat vše

PlayerData:
  ## Inventory, if true, players will have an inventory to survival, other to creative an other to adventurer
  Inventory: true

Toto zkus dát na false
Každodenní stream od 19:00
https://www.twitch.tv/thief97
Sledujte mě na FB
https://www.twitch.tv/thief97


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů