93.91.250.139:27805
Zdravím, prohledal jsem snad už skoro celý internet, přesto jsem nenašel co hledám. Potřeboval bych poradit, zda existuje vůbec nějaký plugin, který by se po nějaké práci dal nastavit tak, aby se na mém serveru dal předmět "vylepšovat". Myslím to tak, že máte předmět, na nějaké úrovni - např. úroveň 1+.. pomocí nějakého itemu ve hře, by se úroveň zvedla buďto na +2 a nebo naopak klesla na +0 podle šance.. prosím o radu, hledal jsem snad už všude a nikde jsem nenašel..
Poté bych byl ještě rád, kdyby jste mi pomohli s nějakým pluginem, který přejmenuje předmět ve hře, ale né přejmenuje jeden, co držím v ruce jako např. EasyItemRename, ale přejmenuje tento dotyčný předmět v celé hře. Děkuji
"Vylepšovací" plugin
-
rasmusgameslp
- Příspěvky: 5
- Registrován: 25 čer 2014, 14:34
- Reputation: 0
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 34
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Vylepšovací" plugin
pro přejmenování daného itemu v celé hře bys musel upravit zdrojový soubory MC....teoreticky jen jazykové soubory (a i tak by to přejmenovalo jen těm, co mají daný jazyk nastavený)....do toho bych asi nešel.. 
Teoreticky si můžeš naprogramovat nový item, ALE! to už ti pluginy nestačí, tam je jednodušší udělat to jako Forge mod (a existujou na to docela jednoduchý nástroje, třeba MCreator) , ALE! to pak znamená, že nějakej spigot nebo bukkit server ti to nepobere a budeš potřebovat Cauldron (který není zatím pro 1.8) , případně Forge (který je pro 1.8, ale neumí pluginy) plus každý, kdo se připojí , tak bude potřebovat stejně tak namodovaný klient.
Teoreticky se to dá udělat jinak (zvlášť s 1.8 by to mohlo bejt snadnější) , jediné co pro to potřebuješ, je umět měnit recepty (Na Forge a Cauldron serverech je to pohoda na 1 řádek kódu, jak jsou na tom pluginy netuším), pak stačí na daný item zrušit recept a vytvořit recept nový(klidně stejný) a k výslednému itemu připsat Tag, že to vytváří předmět s custom jménem. Pak všechny vyrobené předměty budou mít to jméno.
Co se týče věcí -> tam by asi bylo nejjednodušší mít víc itemů s různými vlastnostmi a stroj , který bude určovat, co se stane. Do toho by museli danou věc hodit (jak očekovat, že tma hážou danou věc? Nějak přes NBT tagy by to mohlo jít) , pak commandbloky na základně nějakýho randomu (třeba dispenser bude obsahovat lávu a vodu v určitym poměru, když dáš rs signál tak se náhodně jedna vybere -> umístí to tu věc do světa před dispenser -> pak commandblok bude čekovat pro te blok, když najde lávu, tak udělá třeba downgrade a hodí novou věc hráči, a druhej cb bude čekovat vodu a když ji najde, tak hodí hráči upgradovanou věc.
Ale plugin na to? Asi těžko, to je jednodušší to udělat přes nějakej EXP systém, ale asi by sis to musel naprogramovat sám
Teoreticky si můžeš naprogramovat nový item, ALE! to už ti pluginy nestačí, tam je jednodušší udělat to jako Forge mod (a existujou na to docela jednoduchý nástroje, třeba MCreator) , ALE! to pak znamená, že nějakej spigot nebo bukkit server ti to nepobere a budeš potřebovat Cauldron (který není zatím pro 1.8) , případně Forge (který je pro 1.8, ale neumí pluginy) plus každý, kdo se připojí , tak bude potřebovat stejně tak namodovaný klient.
Teoreticky se to dá udělat jinak (zvlášť s 1.8 by to mohlo bejt snadnější) , jediné co pro to potřebuješ, je umět měnit recepty (Na Forge a Cauldron serverech je to pohoda na 1 řádek kódu, jak jsou na tom pluginy netuším), pak stačí na daný item zrušit recept a vytvořit recept nový(klidně stejný) a k výslednému itemu připsat Tag, že to vytváří předmět s custom jménem. Pak všechny vyrobené předměty budou mít to jméno.
Co se týče věcí -> tam by asi bylo nejjednodušší mít víc itemů s různými vlastnostmi a stroj , který bude určovat, co se stane. Do toho by museli danou věc hodit (jak očekovat, že tma hážou danou věc? Nějak přes NBT tagy by to mohlo jít) , pak commandbloky na základně nějakýho randomu (třeba dispenser bude obsahovat lávu a vodu v určitym poměru, když dáš rs signál tak se náhodně jedna vybere -> umístí to tu věc do světa před dispenser -> pak commandblok bude čekovat pro te blok, když najde lávu, tak udělá třeba downgrade a hodí novou věc hráči, a druhej cb bude čekovat vodu a když ji najde, tak hodí hráči upgradovanou věc.
Ale plugin na to? Asi těžko, to je jednodušší to udělat přes nějakej EXP systém, ale asi by sis to musel naprogramovat sám
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
-
Mike8748
- Příspěvky: 823
- Registrován: 30 bře 2014, 10:05
- Reputation: 28
Re: "Vylepšovací" plugin
pokud jde o to první tak velice záleží na tom co je "předmět" a jak ta úroveň bude ovlivňovat hru (jestli ta úroveŇ má být něco jako enchant síla/ostrost/... nebo jestli to má být jen tak údaj pro ozdobu)
pokud jde o přejmenování věcí tak to není tak snadné pokud ty věci ve hře již sou (hráči je mají v bednách atd)
pokud by šlo o nově vytvářený server/mapu, tak se to dá udělat nahrazením receptů pro kraftení daných věcí (buď vlastním pluginem nebo si najdi "bukkit recipe manager" nebo "bukkit custom recipe" a ono ti to nějaký plugin najde)
pokud už mapa existuje tak by bylo asi nejsnadnější mapu stáhnout do pc, pomocí mcedit aplikovat filtr kterým přejmenuješ všechny věci v mapě a pak mapu vrátit na server + opět použít vlastní recepty pro kraftění nových věcí.
teoreticky, oba problémy se dají řešit docela jednoduchým pluginem (pokud máš někoho kdo to naprogramuje)
pokud jde o přejmenování věcí tak to není tak snadné pokud ty věci ve hře již sou (hráči je mají v bednách atd)
pokud by šlo o nově vytvářený server/mapu, tak se to dá udělat nahrazením receptů pro kraftení daných věcí (buď vlastním pluginem nebo si najdi "bukkit recipe manager" nebo "bukkit custom recipe" a ono ti to nějaký plugin najde)
pokud už mapa existuje tak by bylo asi nejsnadnější mapu stáhnout do pc, pomocí mcedit aplikovat filtr kterým přejmenuješ všechny věci v mapě a pak mapu vrátit na server + opět použít vlastní recepty pro kraftění nových věcí.
teoreticky, oba problémy se dají řešit docela jednoduchým pluginem (pokud máš někoho kdo to naprogramuje)
-
rasmusgameslp
- Příspěvky: 5
- Registrován: 25 čer 2014, 14:34
- Reputation: 0
Re: "Vylepšovací" plugin
Mike8748,
ok díky moc
Hanakocz,
Dobře, a mohu se zeptat, jestli lze commandblockem nějaký předmět upravit? Protože pro mě je jednodušší, se hodiny hrabat v nějakým pluginu, nastavit ho tak aby fungoval podle mých představ atd, ale to s tím randomem, commandblocky a podobně, v tom se vůbec nevyznám.. kdyby byla možnost, předmět po vyhození z inventáře prostě dostat někam, kde se pomocí commandblocku upraví - jako pomocí nějakého příkazu, tak bych s tím neměl problém, s pluginama bych si tímto poradil.. ikdyž by to bylo maličko větší než je moje představa, ale tak co se dá dělat.. to očekování daný věci by se mi hodně hodilo, + ostatní bych si pluginově nějak naprogramoval, každopádně neumím s commandblockem, neumím přes commandblock upravit item ani nic podobného, přes commadblock umím vlastně jen takový ty klasický příkazy jako /warp "jméno"@p, /spawn, /heal a podobně, ale nic jiného, mohl by jsi mi prosím poradit, nebo alespoň dát odkaz na nějaký tutoriál? Děkuji
//EDIT: Poslední příspěvky se necituji, mažu - DenOwq
ok díky moc
Hanakocz,
Dobře, a mohu se zeptat, jestli lze commandblockem nějaký předmět upravit? Protože pro mě je jednodušší, se hodiny hrabat v nějakým pluginu, nastavit ho tak aby fungoval podle mých představ atd, ale to s tím randomem, commandblocky a podobně, v tom se vůbec nevyznám.. kdyby byla možnost, předmět po vyhození z inventáře prostě dostat někam, kde se pomocí commandblocku upraví - jako pomocí nějakého příkazu, tak bych s tím neměl problém, s pluginama bych si tímto poradil.. ikdyž by to bylo maličko větší než je moje představa, ale tak co se dá dělat.. to očekování daný věci by se mi hodně hodilo, + ostatní bych si pluginově nějak naprogramoval, každopádně neumím s commandblockem, neumím přes commandblock upravit item ani nic podobného, přes commadblock umím vlastně jen takový ty klasický příkazy jako /warp "jméno"@p, /spawn, /heal a podobně, ale nic jiného, mohl by jsi mi prosím poradit, nebo alespoň dát odkaz na nějaký tutoriál? Děkuji
//EDIT: Poslední příspěvky se necituji, mažu - DenOwq
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 34
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Vylepšovací" plugin
U commandbloku strašně záleží, zda máš verzi 1.7 nebo 1.8...tam nastalo spousta změn...a commandbloky byly výrazně posílený 
Jestli máš 1.8, tak jsi za vodou, prootže přes CB mužeš nahrazovat itemy vinventářích jak bloků, tak hráčů (původně jsme psal o jiné metodě -> hodit item do "stroje", tam se item zničí a dá ti to nový item, ale tahle metoda je mnohem lepší), viz. :
http://minecraft.gamepedia.com/Commands#replaceitem
No a jak přímo na to? Prostuduj si tu wiki, hlavně to, jaký tagy itemy můžou mít. Víceméně tě zajímá command
kterej použiješ typicky třeba takhle:
To nahradí item v prvním slotu zlatým mečem s pojmenováním Kouzelny_Mec , nciméně!! přemaže to minulý item a bohužel to nemá žádný zjišťovadlo, jaký ten blok tam byl předtím.
Takže kontrolu, jaký item měl ten člověk předtím, musíš udělat nějak jinak. Jak toho docílit? No....tam musí být nějakej check na něco jinýho...dá se vyrobit blok, kterej půjde otevřít jen přesně daným itemem, ale problém je, že pak (třeba do truhly) jde vložit cokoliv....Tam potřebuješ nějakej způsob, jak jim tu věc vzít (tam bych hledal asi nějaký plugin, nebo třeba chestshop nebo něco takovýho, do čeho budou moct dát jen tu věc) , co vydá redstone signál, kterej aktivuje ten výše zmíněný commandblock. Bohužel nejsou všemocný :/ Ale i tak dost mocný
Jestli máš 1.8, tak jsi za vodou, prootže přes CB mužeš nahrazovat itemy vinventářích jak bloků, tak hráčů (původně jsme psal o jiné metodě -> hodit item do "stroje", tam se item zničí a dá ti to nový item, ale tahle metoda je mnohem lepší), viz. :
http://minecraft.gamepedia.com/Commands#replaceitem
No a jak přímo na to? Prostuduj si tu wiki, hlavně to, jaký tagy itemy můžou mít. Víceméně tě zajímá command
Kód: Vybrat vše
replaceitem entity <selector> <slot> <item> [amount] [data] [dataTag]kterej použiješ typicky třeba takhle:
Kód: Vybrat vše
replaceitem entity @p[r=3] slot.hotbar.slot_0 minecraft:golden_sword 1 {display:{Name:Kouzelny_Mec}}To nahradí item v prvním slotu zlatým mečem s pojmenováním Kouzelny_Mec , nciméně!! přemaže to minulý item a bohužel to nemá žádný zjišťovadlo, jaký ten blok tam byl předtím.
Takže kontrolu, jaký item měl ten člověk předtím, musíš udělat nějak jinak. Jak toho docílit? No....tam musí být nějakej check na něco jinýho...dá se vyrobit blok, kterej půjde otevřít jen přesně daným itemem, ale problém je, že pak (třeba do truhly) jde vložit cokoliv....Tam potřebuješ nějakej způsob, jak jim tu věc vzít (tam bych hledal asi nějaký plugin, nebo třeba chestshop nebo něco takovýho, do čeho budou moct dát jen tu věc) , co vydá redstone signál, kterej aktivuje ten výše zmíněný commandblock. Bohužel nejsou všemocný :/ Ale i tak dost mocný
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů