Extrémní lagy

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
jakub1000
Příspěvky: 907
Věk: 24
Registrován: 15 led 2013, 18:01
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Extrémní lagy

#1 Příspěvekod jakub1000 » 21 pro 2014, 15:44

Server: IP: 93.91.250.212:27824

Zdravím, na mém serveru se začali projevovat velké lagy, server nespadl, pouze se lagoval, když se napsal příkaz, vykonal se za 4 sekundy a zase. TPS pomalu klesalo. V konzoli byl error. Udělal jsem si vytěžení vláken a takto to vypadá :
Velikost : 156720 B
Chyba : Využívá 97.
Spoiler: zobrazit

Kód: Vybrat vše

java.lang.String.split(String.java:2311)
   at java.lang.String.split(String.java:2355)
   at uk.org.whoami.AuthMe.datasource.FileDataSource.isAuthAvailable(FileDataSource.java:58)
   - locked <0x0000000559b14a40> (a uk.org.whoami.AuthMe.datasource.FileDataSource)
   at uk.org.whoami.AuthMe.datasource.CacheDataSource.isAuthAvailable(CacheDataSource.java:41)
   - locked <0x0000000559b14a18> (a uk.org.whoami.AuthMe.datasource.CacheDataSource)
   at uk.org.whoami.AuthMe.listener.AuthMePlayerListener.onPlayerInteract(AuthMePlayerListener.java:92
2)
   at sun.reflect.GeneratedMethodAccessor87.invoke(Unknown Source)
   at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43)
   at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:606)
   at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader$1.execute(JavaPluginLoader.java:425)
   at org.bukkit.plugin.RegisteredListener.callEvent(RegisteredListener.java:62)
   at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.fireEvent(SimplePluginManager.java:477)
   at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.callEvent(SimplePluginManager.java:462)
   - locked <0x00000005455542a8> (a org.bukkit.plugin.SimplePluginManager)
   at org.bukkit.craftbukkit.v1_5_R3.event.CraftEventFactory.callPlayerInteractEvent(CraftEventFactory
.java:190)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.PlayerInteractManager.dig(PlayerInteractManager.java:108)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.PlayerConnection.a(PlayerConnection.java:547)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.Packet14BlockDig.handle(SourceFile:46)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.NetworkManager.b(NetworkManager.java:292)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.PlayerConnection.d(PlayerConnection.java:115)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.ServerConnection.b(SourceFile:35)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.DedicatedServerConnection.b(SourceFile:30)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.MinecraftServer.r(MinecraftServer.java:581)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.DedicatedServer.r(DedicatedServer.java:226)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.MinecraftServer.q(MinecraftServer.java:477)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:410)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.ThreadServerApplication.run(SourceFile:573)


Chyba je s pluginem Authme
Myslíte si, že by mohl přesun Authme do MySQL databaze ? Dlouho o tom uvažuji a asi to udělám.

Uživatelský avatar
DenOwq
Příspěvky: 2703
Věk: 28
Registrován: 06 bře 2014, 21:26
Reputation: 2

Re: Extrémní lagy

#2 Příspěvekod DenOwq » 21 pro 2014, 15:49

Dej jsem tu chybu když tps padalo..
Muhahha.

jakub1000
Příspěvky: 907
Věk: 24
Registrován: 15 led 2013, 18:01
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní lagy

#3 Příspěvekod jakub1000 » 21 pro 2014, 16:36

Vždyť už tu je, je to ta samá chyba jako u vlákna.

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní lagy

#4 Příspěvekod Hanakocz » 21 pro 2014, 16:45

Jestli nemáš AuthMe na MySQL, tak doporučuji udělat. Určitě to ušetří serveru výpočetní čas (dotazy do MySQL jsou mnohem lehčí, než otevření souboru, hledání v něm (takže projetí celýho souboru, dokud to nenajde požadovanou informaci, přepis, ukládání souboru VS. dotaz s adresou, nalezení tabulky, nalezení jedný věci a tam případný přepis a uložení jedné hodnoty oproti celýmu souboru)....
Velmi pravděpodobně to vyřeší celý problém, ale když ne, tak se to dá pak řešit dál.

Jak na to? Zcela jistě tu v návodech něco je.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

jakub1000
Příspěvky: 907
Věk: 24
Registrován: 15 led 2013, 18:01
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní lagy

#5 Příspěvekod jakub1000 » 21 pro 2014, 16:53

Dobře, jenže já nemám server, kde je registrováno pár hráčů, ale je tam kolem 56000 registrovaných hráčů. Napojím to na MySQL a převedu to, aby se neztratil ani 1 login.
Pokud problém bude stále, napíšu sem.

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní lagy

#6 Příspěvekod Hanakocz » 21 pro 2014, 17:27

56000 hráčů? AHA.
No, to bude ten problém v tom případě. Představ si takovej soubor, kterej musí server pro každýho hráče otevřít a CELEJ projet....:)
Zkus to nějak převést, případně můžeš zkusit smazat loginy lidí, kteří se třeba po nějakou dobu nepřihlásili (např. 3+ měsíců)
Jak na to? SQL query, až budeš mít převedeno...

Kód: Vybrat vše

DELETE from Authme WHERE lastlogin < 1393169321565;

V tomdle případě to smaže všechny, kteří se přihlásili naposled před 301 dny a víc. POZOR, nejdřív zálohuj a zkontroluj, zda se to převedlo správně (tedy, jestli jsou ty lastloginy uložený i v souboru a tudíž se při importu do tabulky takhle uloží, todle číslo -> 1419170970382 je cca dnes odpoledne (je to počet sekund od startu UNIX doby nebo čeho), a dyžtak jméno tabulky jestli sedí (authme je to default)
Todle mužeš vložit přímo v phpmyadmin, ke tkerýmu tu na FH. je taky přístup
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní lagy

#7 Příspěvekod Mysteria » 22 pro 2014, 00:18

50 000 záznamů je pro databázi jako nic (samozřejmě musí být dobře navržena), takže než to budeš promazávat, tak to otestuj se všema a až potom, když by to nepomohlo to zkus promazat.

jakub1000
Příspěvky: 907
Věk: 24
Registrován: 15 led 2013, 18:01
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní lagy

#8 Příspěvekod jakub1000 » 23 pro 2014, 23:53

Tak Auhme mám na MySQL. Jen se chci zeptat, stane se něco, když ze serveru (z FTP) vymažu ze složky soubor authme.db ? Já si myslím, že ne, protože mi to ukládá MySQL databaze.

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní lagy

#9 Příspěvekod Hanakocz » 24 pro 2014, 00:33

Tak jako nemělo by se stát nic, ale pro jistotu si to mužeš stáhnout a zálohovat....
Jinak, pozoroval jsi eliminaci lagů?
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů