Countdown plugin

Message
Autor
KakTusaKK
Příspěvky: 9
Registrován: 13 bře 2011, 22:24
Reputation: 0

Countdown plugin

#1 Příspěvekod KakTusaKK » 13 bře 2011, 22:51


Server: 93.91.240.114:27598:27598
Odkaz: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=97536%20ODKAZ(Y)


Dobrý den, snažil jsem se předělat plugin který odpočítává sekundy do začátku kola hlasem.
Problém je v tom že jsem si vytvořil sám svuj zvuk který jsem několikrát zkoušel přepsat v souboru .sma a poté zkomprimoval do amxx, ale nepovedlo se.
Zde je náhled .sma souboru


Kód: Vybrat vše

*********************************************
==============================================
* Infection Countdown For Zombie Plague 4.3+ *
==============================================
Description:
Remake version of zp_server_addon_countdown
by Mr. Apple, borrowed some code from
bcdhud_timer by SAMURAI

Modules:
- csx (for Countdown HUD Message)

Changelog:
1.0 Initial release
1.1 Change logic, Fix sync issue

Credits:
- AMXModx Team (AMXModX 1.8.1)
- Mercylezz (Zombie Plague 4.3)
- SAMURAI (bcdhud_timer)
- Mr. Apple (zp_server_addon_countdown)
********************************************/

#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <amxmisc>
#include <zombieplague>

#define PLUGIN "[ZP] Infection Countdown"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Dels"

new countdown_timer;
new g_msgsync;
const TASK_ID = 1603;

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);   
   register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0");
   
   //needed for smooth countdown display
   g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}
 
public plugin_precache()
{
    precache_sound("fvox/biohazard_detected.wav");
    precache_sound("fvox/one.wav");
    precache_sound("fvox/two.wav");
    precache_sound("fvox/three.wav");
    precache_sound("fvox/four.wav");
    precache_sound("fvox/five.wav");
    precache_sound("fvox/six.wav");
    precache_sound("fvox/seven.wav");
    precache_sound("fvox/eight.wav");
    precache_sound("fvox/nine.wav");
}

public event_round_start()
{
   //bugfix
   remove_task(TASK_ID);
   
   countdown_timer = get_cvar_num("zp_delay") - 1;
   set_task(4.0, "countdown", TASK_ID);
}

public countdown()
{   
   new speak[10][] = {
   "fvox/biohazard_detected.wav",
   "fvox/one.wav",
   "fvox/two.wav",
   "fvox/three.wav",
   "fvox/four.wav",
   "fvox/five.wav",
   "fvox/six.wav",
   "fvox/seven.wav",
   "fvox/eight.wav",
   "fvox/nine.wav"
   }

   if (countdown_timer > 1)
   {
      emit_sound(0, CHAN_VOICE, speak[countdown_timer-1], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
      set_hudmessage(179, 0, 0, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10);   
      if (countdown_timer != 1)
      {
         ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Infection on %i", countdown_timer-1); //the new way
      }
   }
   --countdown_timer;
      
   if(countdown_timer >= 1)
    {
        set_task(1.0, "countdown", TASK_ID);
    }
   else
   {
      remove_task(TASK_ID);
   }
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*

Uživatelský avatar
MiniMe
Site Admin
Příspěvky: 2188
Věk: 38
Registrován: 08 pro 2009, 19:31
Reputation: 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Countdown plugin

#2 Příspěvekod MiniMe » 13 bře 2011, 23:36

Umisti soubory do jine slozky nebo je jinak pojmenuj, pote prepis v souboru cestu ke zvukum, zkompiluj a vyzkousej. Jde oto, ze pokud klient ma zvuky v danem umisteni, tak je neprepisuje. Musis je tedy dat treba do jine slozky, klient je stahne a uz by mely tve vlastni zvuky fungovat.
FakaHeda admin
Nezapomeňte ohodnotit karmou ty, kteří Vám pomohli.

KakTusaKK
Příspěvky: 9
Registrován: 13 bře 2011, 22:24
Reputation: 0

Re: Countdown plugin

#3 Příspěvekod KakTusaKK » 13 bře 2011, 23:47

aha, jenže chci tam pouze jeden zvuk, takže pokud doplním :
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("countdown/countdown.wav")


tak co mám udělat s tim zbytkem ? to už je jedniný co nechápu

Uživatelský avatar
Qefik
Příspěvky: 5714
Registrován: 26 pro 2009, 11:26
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Countdown plugin

#4 Příspěvekod Qefik » 14 bře 2011, 13:36

dej sem do přílohy celé *.sma a řekni jaký zvuk chceš změnit. Takto to bude asi nejjednodušší.
Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Mark Twain

KakTusaKK
Příspěvky: 9
Registrován: 13 bře 2011, 22:24
Reputation: 0

Re: Countdown plugin

#5 Příspěvekod KakTusaKK » 14 bře 2011, 17:00

toto je celý .sma
a požádal bych aby tam byl pouze jeden zvuk který bude hrát a né deset který tam jsou nastavený (chci pořád aby ten countdown byl, ale na 10s) takže
aby tam byl pouze tento jeden zvuk :
"countdown/countdown.wav"

Kód: Vybrat vše

/*********************************************
==============================================
* Infection Countdown For Zombie Plague 4.3+ *
==============================================
Description:
Remake version of zp_server_addon_countdown
by Mr. Apple, borrowed some code from
bcdhud_timer by SAMURAI

Modules:
- csx (for Countdown HUD Message)

Changelog:
1.0 Initial release
1.1 Change logic, Fix sync issue

Credits:
- AMXModx Team (AMXModX 1.8.1)
- Mercylezz (Zombie Plague 4.3)
- SAMURAI (bcdhud_timer)
- Mr. Apple (zp_server_addon_countdown)
********************************************/

#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <amxmisc>
#include <zombieplague>

#define PLUGIN "[ZP] Infection Countdown"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Dels"

new countdown_timer;
new g_msgsync;
const TASK_ID = 1603;

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);   
   register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0");
   
   //needed for smooth countdown display
   g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}
 
public plugin_precache()
{
    precache_sound("fvox/countdown.wav")
   
}

public event_round_start()
{
   //bugfix
   remove_task(TASK_ID);
   
   countdown_timer = get_cvar_num("zp_delay") - 1;
   set_task(4.0, "countdown", TASK_ID);
}

public countdown()
{   
   new speak[10][] = {
   "fvox/biohazard_detected.wav",
   "fvox/one.wav",
   "fvox/two.wav",
   "fvox/three.wav",
   "fvox/four.wav",
   "fvox/five.wav",
   "fvox/six.wav",
   "fvox/seven.wav",
   "fvox/eight.wav",
   "fvox/nine.wav"
   }

   if (countdown_timer > 1)
   {
      emit_sound(0, CHAN_VOICE, speak[countdown_timer-1], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
      set_hudmessage(179, 0, 0, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10);   
      if (countdown_timer != 1)
      {
         ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Infection on %i", countdown_timer-1); //the new way
      }
   }
   --countdown_timer;
      
   if(countdown_timer >= 1)
    {
        set_task(1.0, "countdown", TASK_ID);
    }
   else
   {
      remove_task(TASK_ID);
   }
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Uživatelský avatar
Qefik
Příspěvky: 5714
Registrován: 26 pro 2009, 11:26
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Countdown plugin

#6 Příspěvekod Qefik » 14 bře 2011, 19:20

no nevím jestli to tak jednoduše půjde, protože podle všeho si to skládá zvuk podle počtu sekund, možná nastříhat ten tvůj song na 10 částí. Nebo si to překódovat, ale to se musíš obrátit na někoho jiného.
Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Mark Twain


Zpět na „AMX mod X“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti