plugin - MoArrows

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
LamaLokatorCZ
Příspěvky: 105
Registrován: 18 pro 2011, 01:02
Reputation: 0

plugin - MoArrows

#1 Příspěvekod LamaLokatorCZ » 29 dub 2012, 11:56

93.91.250.102:27268


Chci se zeptat na plugin MoArrows. Stahl jsem si ho. Funguje ale: kdyz si prepinam mezi druhy sipu, tak to anpise ze se zmenil ale kdyz vystrelim, tak to pisne You are firing into a protected area!


neví nekdo co to stim mam delat?

Uživatelský avatar
nejento
Příspěvky: 9815
Registrován: 28 lis 2011, 14:09
Reputation: 55
Kontaktovat uživatele:

Re: plugin - MoArrows

#2 Příspěvekod nejento » 29 dub 2012, 11:58

Střílíš do resky nebo do regionu WG.
Obrázek

Obrázek Přidejte se ke komunitě zákazníků na FakaHeda.eu Discord! Poznejte nové lidi nebo vyřešte svůj technický problém živě: https://discord.fakaheda.eu/

LamaLokatorCZ
Příspěvky: 105
Registrován: 18 pro 2011, 01:02
Reputation: 0

Re: plugin - MoArrows

#3 Příspěvekod LamaLokatorCZ » 29 dub 2012, 12:05

strilim normalne v prirode, zadna reska tam neni

Uživatelský avatar
nejento
Příspěvky: 9815
Registrován: 28 lis 2011, 14:09
Reputation: 55
Kontaktovat uživatele:

Re: plugin - MoArrows

#4 Příspěvekod nejento » 29 dub 2012, 12:12

Přidej sem config.
Obrázek

Obrázek Přidejte se ke komunitě zákazníků na FakaHeda.eu Discord! Poznejte nové lidi nebo vyřešte svůj technický problém živě: https://discord.fakaheda.eu/

LamaLokatorCZ
Příspěvky: 105
Registrován: 18 pro 2011, 01:02
Reputation: 0

Re: plugin - MoArrows

#5 Příspěvekod LamaLokatorCZ » 29 dub 2012, 12:14

Kód: Vybrat vše

# Uncomment arrow types below to completely remove them from your server
remove-arrows:
#    - teleport
#    - poison
#    - explosive
#    - lightning
#    - razor
#    - slow
#    - fire
#    - net
#    - piercing
#    - doombringer

# Increase or decrease total bow damage by changing this multiplier
base-damage: 1.0
# Increase or decrease crouch damage by changing this multiplier
crouch-damage: 1.2
# Turn crits on or off and set their damage multipliers here
# Note: keep crits on for best performance.
allow-crit: true
base-crit: 2.0
base-massive: 4.0
# Change the percentage chance of a critical hit or massive
# Note: role play servers may be more comfortable with 7% crit, 2% massive.
base-crit-chance: 15
base-massive-chance: 5

# Turn on or off the armor penalties
# Note: keep penalties on for best performance.
allow-penalty: true

# Turn on or off the global arrow explosion damage
allow-explosion-damage: true

# Turn on or off the block explosion damage in faction zones
allow-faction-explosion-damage: true

# Turn on or off the block fire damage in faction zones
allow-faction-fire-damage: true

# Change the special damage durations for arrow types below
poison-seconds: 10
fire-seconds: 10
slow-seconds: 10
net-seconds: 10
explosive-radius: 2
doombringer-radius: 10

# Set group cooldowns below in the following format:
#     [groupname]:
#         explosive: [seconds]
#         poison: [seconds]
#         lightning: [seconds]
#         teleport: [seconds]
#         razor: [seconds]
#         slow: [seconds]
#         fire: [seconds]
#         net: [seconds]
#         piercing: [seconds]
#         doombringer: [seconds]

# Note: Groupnames must match PERFECTLY with your permissions groups!
#       If the group name is not found, MoArrows will default to a 0 second cooldown.

group-cooldowns:
    default:
        explosive: 5
        poison: 5
        lightning: 5
        teleport: 5
        razor: 5
        slow: 5
        fire: 5
        net: 5
        piercing: 5
        doombringer: 5
    op:
        explosive: 0
        poison: 0
        lightning: 0
        teleport: 0
        razor: 0
        slow: 0
        fire: 0
        net: 0
        piercing: 0
        doombringer: 0

# Add material requirements to fired arrows below
# Format: [itemtype<:subtype>]x[amount]
# For example, if you want explosive arrows to take 1 TNT and 2 blaze rods from the players inventory...
# explosive-materials: 46x1,369x2
# Another example: if you want poison arrows to take a poison II potion...
# poison-materials: 373:8228x1

# Note: The '0:0,' is no longer required before materials.
#       Including 0:0 will cause item requirement to register incorrectly.
#       Also, make sure there are no spaces between material requirements.

explosive-materials:
poison-materials:
lightning-materials:
teleport-materials:
razor-materials:
slow-materials:
fire-materials:
net-materials:
piercing-materials:
doombringer-materials:

# --WARNING! Do not edit below this line if you don't know what you're doing!--

# Change armor penalties below as follows:
# Usage:
#[armor type]-penalty: [total decimal penalty for set]
# The number represents what the final damage will be divided
# by with a full set of that armor on.
# For example, if you want the total bow damage dealt for a full diamond armor
# set to be divided by 1.9 instead of 2.0, do the following:
# Example:
#diamond-penalty: 1.9

# Note: each set is further divided in the Java code.
# For all values, the head represents 20 percent of the reduction,
# the chest is 40, the legs are 30, and the boots are 10.
# This allows players wearing multiple armor types to still have
# the correct penalty applied to them.

diamond-penalty: 2.0
gold-penalty: 1.25
iron-penalty: 1.5
chain-penalty: 1.0
leather-penalty: 0.75
naked-penalty: 0.5

# END


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů