Nu, je jich docela dost. Pro 1.7.10 jsou dvě velké verze GT, pětka a šestka. šestka je total rewrite, takže nejsou kompatibilní. V šestce není úplně vše, ale je aktivně vyvíjená a co týden, to je update s novými věcmi. Oproti pětce má mnohem lepší mechaniky, tak bych ti doporučil určitě tu novou, i když ještě stále není přidaný fusion reaktor, tak jistě bude dřív, než se k němu dohraješ

Ale na kompatibilitu to nemá zas tak výrazný vliv, na tu dbal Greg vždy. Ti tu tedy udělám seznam modů, co se k tomu hodí. Tyto mody jsou potřeba nutně:
IndustrialCraft2 - ten k tomu mít musíš, bo GT je jen jeho addon (i když je Xkrát větší, jak IC2 )
NEI (+codechickencore)- na recepty, aby sis mohl najít, jak se co vyrábí. Opravdu potřeba, bez toho se nehneš (a myslím, že to je i hard-dependance)
Tyto mody jsou přímo součástí Gregova testovacího světa a v souvislosti s ním to vyvíjí. Spoustu věcí lze vyrobit GT způsobem, nebo GT má vlastní varianty.
Railcraft - sdílí spolu materiály, páru, GT přidává recepty , i vlastní druhy kolejí. Crowbary, materiály na výbuchu odolné koleje, atd.
Forestry - opět plná kompatibilita, většinu věcí lze vyrábět skrz GT stroje, GT skener funguje na motýly i včely, atp. Nástroje na chytání motýlů, nebo získávání saplingů...(hlavně pokud hraješ na gamemode=adventure, kde musíš používat správné nástroje, tak GT nástroje fungují vždy správně, a reálně se to tak dá hrát)
AE2 - opět spousta funkčně spojeného, pro postup v AE2 zpravidla potřebuješ technologický postup v GT (silikon na kolenou v době kamenné asi nevyrobíš)
Thaumcraft - GT věci mají aspekty, GT přidává spoustu nového výzkumu (hlavně na metamorfozu kovů a tak)...ale je to magický mod a otázka, zda se ti bude hodit, třeba do čistě technologického světa by tematicky neseděl, i když je super

Bibliocraft - knihy, knihovny
Pam's Harvestcraft - GT kosou můžeš sklízet pams rostliny, můžeš vyrábět automaticky většinu jídel v GT strojích, GT přidává i vlastní jídla a ingredience, co se dají mezi sebou kombinovat a používat.
Buildcraft - nejspíš ne úplně potřebný, ale samozřejmě se dá volně kombinovat, jen má malé trubky

Underground biomes constructs - ten je na generování, že není všude šedý kámen, ale různé druhy kamení, andesite, granite, limestone, atd. GT plně podporuje, pokud bude ruda v spejšl šutru, tak bude splývat s tím daným kamenem, atp.
A spousta dalších. GT má samo o sobě víceméně asi většinu materiálů, co které mody přidávají, takže umí se vším. Jen se liší dostupnost věcí z těch materiálů, pokud ten mod nemáš a tedy není cesta, jak danou věc získat.
Jinak, doporučuji vypnout v configách world generování rud, a nechat to prakticky čistě na GT, ten generuje všechny potřebné druhy rud. Nebo použít CustomOreGen a PFAA Geologicu, která dělá něco obdobného (rudy jsou v žílách, taky kompatibilní s GT, které když ji vidí, tak svůj worldgen automaticky vypne)
Pro Ic2 doporučuji přidat Uncomplication (najdeš naIC2 foru v addonech), který opravuje elektrickou síť a některé věci napravuje na dobrý stav. Případně většina addonů na IC2 foru je taky plně kompatibilní a často se i hodí.
Tu už se pomalu a jistě ale dostáváme do diskuze, která by se dala trošku považovat ne za informativní, ale již za technickou podporu, která je tu na foru jen pro lidi se serverem(dalo by se říct, že je placená, v ceně serveru), tak aby na nás někdo neskočil...a jako mod musím jít příkladem

A musím zapojovat na serveru stroje a moc se tu rozepisuju a bere to čas
