Úvod a povídání k návodu
Tento plugin se používá na hodně serverech. Plugin poskytuje hráčům pozemek, který je jeho a nikdo ho nemůže ničit, ale jen pokud někomu nedáte práva. Tento plugin má velice mnoho příkazů a také funkcí.
Obsah návodu
• Instalace pluginu na server
• Vytvoření residence ( pozemku )
• PermissionsEx
• Příkazy
• Nastavení configu
• Prodej residence přes cedulku
• Překlad pluginu
• Závěrečné slova k pluginu
Instalace pluginu na server
• Přihlásíme se do Control panelu.
• Vybereme server na který chceme plugin nainstalovat.
• V levé liště klikneme na "PluginManager"
• Klikneme na "Přidat plugin".
• Vybereme si takovou verzi, která je stejná s verzí serveru.
Pro uživatele, kteří nepoužívají PluginManager tak tu je odkaz na plugin
http://dev.bukkit.org/server-mods/residence/
Vytvoření residence ( pozemku )
Návod budě dodělán.
1. Vezmi motyku a levým tlačítkem myši klikni na první bod.
2. Nyní klikni pravým tlačítkem na druhý bod.
3. Do chatu napiš příkaz: (za "názevResidence" si dosaď co chceš, bude se tak jmenovat tvoje Residence)
/res create názevResidence
A už máme Residenci hotovou.
PermissionEx
Pokiaľ používate PermissionEX, musíte hráčom odobrať práva, a to nasledovne:
Kód: Vybrat vše
-residence.admin
Příkazy
•/res ? help -> zobratí všetky příkazy v hře
•/resadmin <príkaz> -> používajú jen admini, slouží k větší residenci (neomezená)
•/res create <Meno stavby> -> vytvoří ochranu na označeném pozemku
•/res remove <Meno stavby> -> vymaže danou residenci
•/res removeall -> vymaže všechny hráčovi residence
•/res subzone <Jméno stavby, do který zasahuje> <Jméno subzóny>
•/res list -> zobrazí všechny residencie
•/res give <Jméno stavby> <Jméno hráče> -> darujete residenci hráči
•/res tp <Meno stavby> -> teleportuje Vás k residenci
•/res give [názevResidence] [jménoHráče] - převede majitele residence na daného hráče
•/res subzone [názevResidence] [názevSubzóny] - vytvoří subzónu v residenci
•/res message [názevResidence] [enter|leave] [zpráva] - nastaví vstupní/výstupní zprávy, ENTER je vstup, LEAVE je výstup
•/res message [názevResidence] remove [enter|leave] - smaže vstupní/výstupní zprávu z residence
•/res info - vypíše informace o residenci ve které se nacházíš
•/res tp [názevRezidence] - portne tě do dané residence
•/res rename [starýNázevResidence] [novýNázevResidence] - přejmenuje rezidenci
•/res tpset - nastaví místo portu při zadání /res tp ...
•/res limits - zobrazí limity residencí
•/res select chunk - vybere oblast 1 chunku jako vybranou oblast pro vytvoření rezidence
•/res select vert - vybere oblast od bedrocku až po oblohu
Flagy (Vlajky)
Vlajkama lze nastavit nějakou vlastnost dané rezidence. Pokuď chceš nastavovat vlajku v residenci musíš v ní stát!
Za [vlajka] dosaď jednu z uvedených vlajek. Znaménko "t" znamená TRUE nebo-li POVOLENO, znaménko "f" nebo-li FALSE znamená ZAKÁZÁNO.
/res set [vlajka] [t|f|remove]
•pvp - PVP v rezidenci
•tnt - výbuch TNT
•creeper - výbuch creepera
•monsters - spawnování mobů
•animals - spawnovaní zvířat
•ignite - zapálení věcí
•firespread - šíření ohně
•flow - pohyb tekutin (voda, láva)
•piston - povolí redstone obvody
•move - zakáže/povolí všem hráčům přístup
Povolování určitých věcí
Pokud chceš něco zakázat nebo povolit hráči, existuje následující příkaz:
/res pset [jménoHráče] [vlajka] [t|f|remove]
•build - stavění
•move - pohyb
•use - používání předmětů
•container - otevírání beden
•trusted - nastaví všechny vlajky -> build, move, use, container na daného hráče
Config pluginu (Nastavení určitých věcí, ale o tom si řekneme)
Kód: Vybrat vše
#These are Global Settings for Residence.
Global:
# This loads the <language>.yml file in the Residence Language folder
# All Residence text comes from this file. (NOT DONE YET)
Language: Czech <-- Nastavení jazyku.
# Wooden Hoe is the default selection tool for Residence.
# You can change it to another item ID listed here: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Data_values
SelectionToolId: 290 <-- Nástroj, se kterým se residence vytváří
# This determins which tool you can use to see info on residences, default is String.
# Simply equip this tool and hit a location inside the residence and it will display the info for it.
InfoToolId: 287
# The interval, in milliseconds, between movement checks.
# Reducing this will increase the load on the server.
# Increasing this will allow players to move further in movement restricted zones before they are teleported out.
MoveCheckInterval: 500
# The interval, in minutes, between residence saves.
SaveInterval: 10 <-- Interval uložení
# The default group to use if Permissions fails to attach or your not using Permissions.
DefaultGroup: default
# Enable / Disable the Lease System.
UseLeaseSystem: false
# The interval, in minutes, between residence lease checks (if leases are enabled).
LeaseCheckInterval: 10
# Allows leases to automatically renew so long as the player has the money, if economy is disabled, this setting does nothing.
LeaseAutoRenew: true
# Whether or not to use the Permissions system in conjunction with this config.
EnablePermissions: true
# Set to true if NOT using Permissions or PermissionsBukkit, or using a really old version of Permissions
LegacyPermissions: false
# Enable / Disable Residence's Economy System (iConomy, MineConomy, Essentials, BOSEconomy, and RealEconomy supported).
EnableEconomy: false
# Enables or disables the Rent System
EnableRentSystem: false
# The interval, in minutes, between residence rent expiration checks (if the rent system is enabled).
RentCheckInterval: 10
# Enable or disable residence chat channels.
ResidenceChatEnable: true
# True for ActionBar - new component in 1.8
# False for old Messaging in chat enter/leave Residence messages
UseActionBar: true
# Color of residence chat.
ResidenceChatColor: DARK_PURPLE
# Whether or not to ignore the usual Permission flags and only allow OPs and groups with 'residence.admin' to change residences.
AdminOnlyCommands: false
# Setting this to true makes server OPs admins.
AdminOPs: true
# This is the name of the plugin you use for multiworld, if you dont have a multiworld plugin you can safely ignore this.
# The only thing this does is check to make sure the multiworld plugin is enabled BEFORE Residence, to ensure properly loading residences for other worlds.
MultiWorldPlugin: Multiverse-Core
# Setting this to true causes subzones to inherit flags from their parent zones.
ResidenceFlagsInherit: true
# Setting this to false will allow rented residences to be modified by the renting player.
PreventRentModify: true
# Setting this to false will cause residence to continue to load even if a error is detected in the save file.
StopOnSaveFault: true
# This is the residence name filter, that filters out invalid characters. Google "Java RegEx" or "Java Regular Expressions" for more info on how they work.
ResidenceNameRegex: '[^a-zA-Z0-9\\-\\_]'
# Setting this to true sends a message to the console every time Residence does a rent expire check or a lease expire check.
ShowIntervalMessages: false
# Experimental - The following settings are lists of block IDs to be used as part of the checks for the "container" and "use" flags when using mods.
CustomContainers: []
CustomBothClick: []
CustomRightClick: []
# These are world flags that are applied when the player is NOT within a residence.
Flags: <-- Flagy, které můžete nastavit
Global: #these are default for all worlds unless specified below, they can be overridden per group
use: true
build: true
ignite: true
firespread: true
damage: true
creeper: true
tnt: true
pvp: true
WorldNameHere: #here you can set flags for individual worlds, these override Global
#build: true
# This gives permission to change certain flags to all groups, unless specifically denied to the group.
FlagPermission: <-- Flagy, které můžete nastavit
move: true
build: true
place: true
destroy: true
use: true
container: true
pvp: true
tp: true
ignite: true
firespread: true
bucket: true
flow: true
lavaflow: true
waterflow: true
creeper: true
tnt: true
monsters: true
animals: true
subzone: true
healing: true
piston: true
diode: true
lever: true
button: true
door: true
table: true
enchant: true
brew: true
bed: true
cake: true
note: true
trample: false
burn: true
explode: false
fireball: true
# These are default flags applied to all residences from any user group.
ResidenceDefault: <-- Když vytvoříte residenci jaký flag se dá automaticky
build: false
use: false
container: false
pvp: false
tnt: false
creeper: false
flow: false
piston: false
ignite: false
firespread: false
# These are default flags applied to the residence creator of any group.
CreatorDefault: <-- Vytvoří se automaticky
build: true
move: true
use: true
ignite: true
container: true
# These are default group flags applied to a residence made by a user of any group.
GroupDefault:
#default: #group name
#build: true
# These groups correspond to the Permissions groups defined in your '<worldname>.yml'
Groups:
Default: #group name
# Information about the Residence zone that the player can define.
#Uncomment the lines below to mirror this config to other groups.
#Mirror:
#- 'group1'
#- 'group2'
Residence:
# Determins if this group can create residences or not. This option can be overriden with the permissions node 'residence.create'
CanCreate: true
# The maximum number of Residences a player can have.
MaxResidences: 3 <-- Maximální počet residenci
# The maximum number of physical areas a residence can have.
MaxAreasPerResidence: 2
# The maximum number of blocks a Residence can be, East to West (X).
MaxEastWest: 100 <-- Velikost residence
# The maximum number of blocks a Residence can be, North to South (Z).
MaxNorthSouth: 100 <-- Velikost residence
# The maximum number of blocks a Residence can be, High to Low (Y).
MaxUpDown: 256 <-- Nejnižší místo, kam residence sahá více už nemůže
# The lowest altitude this group is allowed to protect.
MinHeight: 0 <-- Minimální místo, kam residence sahá více už nemůže
# The highest altitude this group is allowed to protect.
MaxHeight: 255 <-- Největší místo, kam residence sahá více už nemůže
# The maximum recursive depth that subzones can go.
# A subzone within a subzone within the Residence zone would be a depth of 2.
# Set to 0 to disable subzones.
SubzoneDepth: 5 <-- Maximum subzone
# Whether or not to allow teleporting to Residences.
CanTeleport: true <-- povolení teleportace
# Allow or Disallow the use of /res unstuck, to get yourself out of a residence if stuck in one somehow
Unstuck: true
# Allow or Disallow the use of /res kick, to kick player from residence.
Kick: False <-- Vyhození z residence
# Allow or Disallow the use of the /res select command, if disabled they can only use the selection tool.
SelectCommandAccess: true
# Allow or Disallow the group to access the Blacklist/Ignorelist for residences they own.
ItemListAccess: true
# Options relating to enter and leave messages on the residence.
Messaging:
# Whether or not the player can change the Residence enter and leave messages.
CanChange: true
# The default enter message to apply to new Residences created by players in this group.
# Leaving the message blank will disable it.
DefaultEnter: Vítej %player v %residence, %owner. <-- Věta co se automaticky napíše, když vejdete do residence
# The default leave message to apply to new Residences created by players in this group.
# Leaving the message blank will disable it.
DefaultLeave: Odchazis z residence %residence. <-- Věta co se automaticky napíše, když odejdete z residence
# Options relating to the Lease system.
Lease:
# The maximum number of days to allow leases.
MaxDays: 16
# The number of days to add to the lease following a '/res lease renew' command.
RenewIncrement: 14
#Options related to the rent system
Rent:
#determines how many residences can be rented by players of this group at once
MaxRents: 3
#determines how many residences can be set for rent by players of this group at once
MaxRentables: 3
# Options relating to the Residence Economy.
Economy:
# Whether or not players in this group can buy other Residences that are for sale.
CanBuy: true <-- Povolení Koupení residence
# Whether or not players in this group can sell their Residences.
CanSell: false <-- Povolení prodej residence
# Whether or not to ignore the Residence size/count limits when buying a residence.
IgnoreLimits: false
# The cost, per block, of making a new Residence or adding a area to it.
BuyCost: 0.05
# The cost, per block, of renewing a Residence lease (if the lease system is enabled).
RenewCost: 0.02
# Flags are checked in the order:
# 1: Player
# 2: Group
# 3: Owner
# 4: If all others are undefined, reverts to default value (usually true).
# Flag permissions default to false.
# These flags settings override the globals.
Flags: <-- Flagy
# Specifically allow or deny this group from changing certain flags.
Permission:
#build: true
# Specifys the flags that are applied at residence creation for players of this group.
Default:
#build: true
# Specifys the flags that are applied at to the creator at residence creation.
CreatorDefault:
#build: true
# Specifys the flags that are applied to other groups for this residence, at creation.
GroupDefault:
#default: #group name
#build: false
#these flags are applied specifically to this group whenever they are outside a residence
#these flags will override the flags at the top, under the Global section.
World:
Global: #these flags will apply to all worlds
#build: false
WorldNameHere: #or you can apply them by each individual world
#build: false
# You can manually specify the group a player is in below, this overrides their permissions group.
GroupAssignments:
bekvon: default
player: default
ItemList: #this is where you can create blacklists / whitelists
DefaultList: #list name is not important, as long as it is unique. Its good to use a descripive name.
#type of the list, can be blacklist, whitelist, or ignorelist
Type: blacklist
#If you want, you can have this list only apply to one world, otherwise it applys to all worlds
#World: world
#You can also have the list apply only to one group, otherwise it applys for all groups
#Group: default
#this is the actual list of material names that this list allows or dissallows
#You can look up the material name by item ID in game by typing /res material <id>
#Alternativly, you can simply use the item ID in the list, but its less descriptive and harder to see what the list allows or dissallows at a glance
Items:
- 'BEDROCK'
- 'LAVA'
- 'WATER'
- 'STATIONARY_LAVA'
- 'STATIONARY_WATER'
- 'MOB_SPAWNER'
# Used to determine which major revision of Residence this config is from, dont change this.
ResidenceVersion: 2
Config bude postupně dodělán.
Prodej residence přes cedulku
K tomuto potřebujeme další plugin, který je úplně jiný tu máte odkaz http://dev.bukkit.org/server-mods/mech- ... ns-v1-3-2/
Jakmile budeme mít plugin na serveru tak se můžete vrhnout na to.
Máme tu postup, který bude hezky po bodech.
• Musíme mít residenci, kterou budeme prodávat.
• Jakmile mám residenci tak si před ni dáme cedulku, na kterou napíšeme text.
• Na první řádek napíšeme text [ForSale] to znamená na prodej
• Na druhý řádek napíšeme cenu, kterou chceme za vaší residenci
• Na třetí řádek napíšeme název residence, kterou chcete prodat
• Na čtvrtý řádek nenapíšeme žádný text, protože kdyby jste tam něco napsali tak to nebude fungovat
• Jakmile máme všechny tyto body tak klikneme na Zavřít a máme tohovo
Jestli jste všechno udělali jak má být tak vám první řádek zmodrá, a když na ni hráč klikne pravím tlačítkem myši tak residence se prodá hráči a vy dostanete peníze, kterou si určíte vy.
Po koupení residence se residence přepíše na vaší osobu a můžete si s ní dělat co chcete.
Překlad pluginu
Jazyk pluginu můžeme nastavit přes config pluginu viz ukázka.
Kód: Vybrat vše
#These are Global Settings for Residence.
Global:
# This loads the <language>.yml file in the Residence Language folder
# All Residence text comes from this file. (NOT DONE YET)
Language: Czech ** Jazyk
# Wooden Hoe is the default selection tool for Residence.
# You can change it to another item ID listed here: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Data_values
SelectionToolId: 290
V configu si najdeme cca 5 řádek, na kterém je Language a tam si napíšeme název jazyku, který budeme chtít.
Seznam jazyků nalezneme ve složce pluginu pod názvem Language. V této složce jsou vypsány všechny jazyky, do kterých můžeme plugin přeložit, ale pozor do configu se píšou jazyky bez koncovky .yml, protože to je koncovka souboru, ve kterém je napsán ten překlad.