PŘEKLAD: mani_server.cfg

Message
Autor
Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

PŘEKLAD: mani_server.cfg

#1 Příspěvekod Mysteria » 06 dub 2010, 14:39

Překlad dokončen !!! Zatím nezkontrolován a neopraveny chyby :)

Kód: Vybrat vše

// *****************************************************************************
// Plugin:          Mani Admin Plugin
//
// Jmeno souboru:   mani_server.cfg
//
// Posledni update: 2009/07/21
//
// Popis:           Toto je hlavni konfiguracni soubor pro zapnuti/vypnuti modulu
//                  a pro konfigurovani moznosti v ramci pluginu. Ve vychozim nastaveni
//                  jsou hlavni funkce vypnuty. U vetsiny casti je zapnuti/vypnuti
//                  modulu dostupne pres prvni prikaz pod napisem.
//                  (napriklad: mani_adverts, mani_stats, a dalsi).
// *****************************************************************************

// *****************************************************************************
// Obsah:
//
// Modul 01: Reklama
// Modul 02: Statistiky
// Modul 03: Statistiky Obeti
// Modul 04: Nejvice Poskozeni
// Modul 05: Teamkill Ochrana
// Modul 06: Vyhrazene Sloty
// Modul 07: Vysoky Ping Vyhazovac
// Modul 08: Adminske Zpravy O Akcich
// Modul 09: Chatova Spamovaci Ochrana
// Modul 10: Jednoduchy Auto-Vyrovnavac Tymu
// Modul 11: Zobrazeni Aktualniho Casu
// Modul 12: Nastaveni Hlasovani
// Modul 13: Filtrace Slov
// Modul 14: Nastaveni Zvuku
// Modul 15: Protokolovani Pluginu
// Modul 16: Smrtici Cary
// Modul 17: Anti-IP Prelud
// Modul 18: Reklama V Texturach Map
// Modul 19: Anti-Jmeno Hackovani
// Modul 20: Extra Spawnbody
// Modul 21: Sledovani Sprayovani
// Modul 22: Zahrivaci Kolo
// Modul 23: Menu Moznosti
// Modul 24: Vnejsi Protokolovani
// Modul 25: Ulozeni Skore
// Modul 26: Auto-Pripojovani
// Modul 27: STEAM_ID_PENDING Vyhazovac
// Modul 28: AFK Manager
// Modul 29: Sazkovy Modul
// Modul 30: Odmenovy Modul
// Modul 31: Cilovy Modul pro CSS
// Modul 32: Auto-Mapovy Modul
// Modul 33: Prikazova Spamovaci Ochrana
// Modul 34: Ruzne
// *****************************************************************************

echo "******     Executing mani_server.cfg      ******"

// *****************************************************************************
// Modul 01: Reklama
//
// Popis : Reklama muze byt ve hre pouzita pomoci tohoto modulu soubezne s
//         souborem adverts.txt ve slozce /cfg/mani_admin_plugin/
// *****************************************************************************

// Reklama 1 = zapnuto, 0 = vypnuto
mani_adverts 0

// Cas mezi zobrazovanim jednotlivych reklam
mani_time_between_adverts 120

// Povolit reklamu v chatu
mani_adverts_chat_area 1

// Povolit reklamu v levem hornim rohu (muze byt barevne)
mani_adverts_top_left 1

// Zde nastav barvu reklamy, defalutne je modra

// Cervena slozka barvy reklamy (255 = max)
mani_advert_col_red 0

// Zelena slozka barvy reklam (255 = max)
mani_advert_col_green 0

// Modra slozka barvy reklam (255 = max)
mani_advert_col_blue 255

// Toto nastaveni umoznuje urcit, jestlize reklamu uvidi vsichni hraci
// nebo jen mrtvi hraci. 0 = Vsichni hraci vidi reklamu, 1 = Jenom mrtvi
mani_advert_dead_only 0

// Povolit reklamu uprostred dolni casti obrazovky
// 1 = Zapnuto, 0 = Vypnuto
mani_adverts_bottom_area 1

// *****************************************************************************
// Modul 02: Statistiky
//
// Popis : Statistikovy modul je velmi jednoduchy hodnostici system zalozeny na 3 rozdilnych
//         metodach vypoctu (definovano v mani_stats_calculate).
// *****************************************************************************

// 1 = Zapne statistiky, 0 = Vypne statistiky
mani_stats 0

// 0 = Prepocitavat jednou za mapu, 1 = Prepocitavat na konci kazdeho kola (Jen pro CSS)
mani_stats_mode 1

// Pocet dni od posledniho hracova pripojeni predtim, nez bude vymazan ze
// statistik
mani_stats_drop_player_days 5

// Tento prikaz definuje typ vypoctu statistik pro hodnoceni
// hracu
// 0 = Hodnoceni podle cistych zabitych hracu
// 1 = Hodnoceni podle zabiti:smrt pomeru
// 2 = Hodnoceni podle zabiti minus smrti
// 3 = Hodnoceni podle bodu (delta body = (smrt_body/zabiti_body) * nasobic
mani_stats_calculate 3

// Pocet zabitych hracu potrebnych pro prideleni hodnoceni hracovi
// Jestlize pouzivas zabiti:smrt pomer, tak by jsi mel nastavit vysoke cislo
mani_stats_kills_required 0

// Pocet zabiti a smrti, ktery je potreba pro ovlivneni obetnich bodu body samotneho
// utocnika. Toto zabranuje novemu hraci ovlivnovat body pravidelnemu hraci
// do doby, nez ziska urcite zkusenosti z hrani hry.
mani_stats_kills_before_points_removed 0

// Definuje jak dlouho bude menu 'top' zobrazeno, nez zmizi (5 - 30 sekund)
mani_stats_top_display_time 10

// Definuje, kdo vsechno uvidi tvoje hodnoceni, kdyz napises 'rank'
// 1 = Ukaze hodnoceni vsem hracum
// 0 = Ukaze hodnoce jen tomu hraci, ktery napise 'rank'
mani_stats_show_rank_to_all 0

// Definuje zpravu, ktera se ukaze hraci, kdyz napise 'rank' a statistiky jsou
// aktualne vypnute (muze byt prazdne)
// mani_stats_alternative_rank_message "www.mystats.com"

// Zapne zapisovani hodnoceni do textoveho souboru nazvaneho mani_ranks.txt pro export
// hodnoceni na web.
mani_stats_write_text_file 1

// Nastav v minutach, jak casto chces statistiky prepocitavat. Melo by byt pouzito
// u dlouhych map bez konce kol
// 0 = vypne opakovane prepocitavani, > 0 = cas v minutach mezi kazdym prepocitavanim
// hodnoceni
mani_stats_calculate_frequency 0

// Nastav v minutach, jak casto chces statistiky prepocitavat a zapisovat na disk.
// Melo by byt pouzito u dlouhych map bez konce kol
// 0 = vypnuto > 0 = cas v minutach mezi kazdym ulozenim a prepocitanim
// hodnoceni
mani_stats_write_frequency_to_disk 0

// Nastav 1, jestli se ma hodnoceni ukladat na Steam ID (default),
// Nastav 0, jestli nepouzivas Steam ID na serveru - hodnoceni se uklada na nick (Lan mod)
mani_stats_by_steam_id 1

// 1 = Zahrnout zabijeni botu do statistik
// 0 = Zabijeni botu se nezapocitava do statistik
mani_stats_include_bot_kills 0

// Nastaveni ubirani bodu ze statistiky
// Pocet dnu od posledniho pripojeni hrace, po kterem zacne ubirani bodu ze statistik
mani_stats_decay_start 2

// Pocet dni, po ktere bude ubirani bodu ze statistiky pokracovat
// Behem teto dobi klesnou body na 500. Pokud se hrac znovu pripoji
// budou jeho body obnoveny na puvodni uroven
mani_stats_decay_period 7

// Kdyz se hrac odpoji a pripoji, statisticky modul obnovy hracovy
// body zpet do plne vyse, jestlize je ubirani bodu zapnuto
// 0 = Neobnovovat body uplne, 1 = Obnovit body uplne
mani_stats_decay_restore_points_on_connect 0

// Jestli nastavis 1 obeti nikdy nebudou ztracet body jako v BF2
mani_stats_points_add_only 0

// Pocet dni predtim, nez hrac bude neviditelny v
// hodnoceni. Hrac nebude vymazan, pokud se
// vrati, tak jeho hodnoceni bude obnoveno.
mani_stats_ignore_ranks_after_x_days 21

// Nasobic pouzivany v kalkulaci bodu pro hodnoceni, defaultne je 5.0
mani_stats_points_multiplier "5.0"

// Nasobic pro ztratu bodu jako obet. Pokud chces, aby obeti
// ztratili polovinu bodu kvuli smrti, nastav tohle na "0.5" a dalsi
mani_stats_points_death_multiplier "1.0"

// Vaha zbrani pro CSS Statistiky
// Nastav vahu na 2.0 pro dvojnasobny pocet bodu ziskanych/ztracenych
// Nastav vahu na 0.5 pro polovicni pocet bodu ziskanych/ztracenych
mani_stats_css_weapon_ak47 "1.0"
mani_stats_css_weapon_m4a1 "1.0"
mani_stats_css_weapon_mp5navy "1.2"
mani_stats_css_weapon_awp "1.0"
mani_stats_css_weapon_usp "1.4"
mani_stats_css_weapon_deagle "1.2"
mani_stats_css_weapon_aug "1.0"
mani_stats_css_weapon_hegrenade "1.8"
mani_stats_css_weapon_xm1014 "1.1"
mani_stats_css_weapon_knife "2.0"
mani_stats_css_weapon_g3sg1 "0.8"
mani_stats_css_weapon_sg550 "0.8"
mani_stats_css_weapon_galil "1.1"
mani_stats_css_weapon_m3 "1.2"
mani_stats_css_weapon_scout "1.1"
mani_stats_css_weapon_sg552 "1.0"
mani_stats_css_weapon_famas "1.0"
mani_stats_css_weapon_glock "1.4"
mani_stats_css_weapon_tmp "1.5"
mani_stats_css_weapon_ump45 "1.2"
mani_stats_css_weapon_p90 "1.2"
mani_stats_css_weapon_m249 "1.2"
mani_stats_css_weapon_elite "1.4"
mani_stats_css_weapon_mac10 "1.5"
mani_stats_css_weapon_fiveseven "1.5"
mani_stats_css_weapon_p228 "1.5"
mani_stats_css_weapon_flashbang "5.0"
mani_stats_css_weapon_smokegrenade "5.0"

// Bonusove body pro CSS Hrace
mani_stats_css_bomb_planted_bonus "10"
mani_stats_css_bomb_defused_bonus "10"
mani_stats_css_hostage_rescued_bonus "5"
mani_stats_css_hostage_killed_bonus "-15"
mani_stats_css_vip_escape_bonus "4"
mani_stats_css_vip_killed_bonus "10"

// Bonusove body pro CSS Tymy
mani_stats_css_ct_eliminated_team_bonus "2"
mani_stats_css_t_eliminated_team_bonus "2"
mani_stats_css_ct_vip_escaped_team_bonus "10"
mani_stats_css_t_vip_assassinated_team_bonus "6"
mani_stats_css_t_target_bombed_team_bonus "5"
mani_stats_css_ct_all_hostages_rescued_team_bonus "10"
mani_stats_css_ct_bomb_defused_team_bonus "5"
mani_stats_css_ct_hostage_killed_team_bonus "1"
mani_stats_css_ct_hostage_rescued_team_bonus "1"
mani_stats_css_t_bomb_planted_team_bonus "2"

// Vaha zbrani for DODS Statistiky
// Nastav vahu na 2.0 pro dvojnasobny pocet bodu ziskanych/ztracenych
// Nastav vahu na 0.5 pro polovicni pocet bodu ziskanych/ztracenych
mani_stats_dods_weapon_amerknife "3.0"
mani_stats_dods_weapon_spade "3.0"
mani_stats_dods_weapon_colt "1.6"
mani_stats_dods_weapon_p38 "1.5"
mani_stats_dods_weapon_c96 "1.5"
mani_stats_dods_weapon_garand "1.3"
mani_stats_dods_weapon_m1carbine "1.2"
mani_stats_dods_weapon_k98 "1.3"
mani_stats_dods_weapon_spring "1.5"
mani_stats_dods_weapon_k98_scoped "1.5"
mani_stats_dods_weapon_thompson "1.25"
mani_stats_dods_weapon_mp40 "1.25"
mani_stats_dods_weapon_mp44 "1.35"
mani_stats_dods_weapon_bar "1.2"
mani_stats_dods_weapon_30cal "1.25"
mani_stats_dods_weapon_mg42 "1.2"
mani_stats_dods_weapon_bazooka "2.25"
mani_stats_dods_weapon_pschreck "2.25"
mani_stats_dods_weapon_frag_us "1.0"
mani_stats_dods_weapon_frag_ger "1.0"
mani_stats_dods_weapon_smoke_us "5.0"
mani_stats_dods_weapon_smoke_ger "5.0"
mani_stats_dods_weapon_riflegren_us "1.3"
mani_stats_dods_weapon_riflegren_ger "1.3"
mani_stats_dods_weapon_punch "3.0"

// Bonusove body pro DODS
mani_stats_dods_capture_point 4
mani_stats_dods_block_capture 4
mani_stats_dods_round_win_bonus 4

// *****************************************************************************
// Modu 03: Obetove Statistiky
//
// Popis : Obetove statistiky zobrazuji statistiky za obdobi, kdy
//         jste byli nazivu
// *****************************************************************************

// Povolit pouziti obetovych statistiky
// 0 = vypnuto
// 1 = zapnuto
mani_show_victim_stats 0

// Nastav 1, jestli nechces videt poskozeni zpusobene tebou
mani_show_victim_stats_inflicted_only 0

// Toto ovlada defalutni rezim - hrac bude mit moznost nastavit rezim obetovych statistik,
// kdyz se poprve pripoji na server. Toto nastaveni se vztahuje
// na hrace ulozene. Player_settings.dat nekontroluje,
// zda jsou obetove statistiky zapnuty nebo vypnuty.
// 0 = zadne 0, 1 = polovicni text 1, 2 = plny text 2, 3 = GUI mod
mani_player_settings_damage 0

// *****************************************************************************
// Modul 04: Nejvice poskozeni
//
// Popis : Tento maly modul pouze pro CSS ukazuje hrace, ktery zpusobil
//         nejvetsi poskozeni jim zabitym hracum na konci kola
// *****************************************************************************

// Zapne zobrazovani hrace, ktery zpusobil nejvice poskozeni
mani_stats_most_destructive 0

// 0 = Podle zabiti a pak podle poskozeni, 1 = jenom podle poskozeni
mani_stats_most_destructive_mode 0

// Toto ovlada defalutni rezim - hrac bude mit moznost nastavit rezim Nejvice poskozeni statistik,
// kdyz se poprve pripoji na server. Toto nastaveni se vztahuje
// na hrace ulozene. Player_settings.dat nekontroluje,
// zda jsou Nejvice poskozeni statistiky zapnuty nebo vypnuty.
// 0 = vypnuto, 1 = zapnuto
mani_player_settings_destructive 1

// *****************************************************************************
// Modul 05: Teamkill Ochrana
//
// Popis : Zde je misto, kde se nastavuji vsechny moznosti pro ochranu pred teamkillem a
//         a pripadne tresty.
// *****************************************************************************

// Zapnout teamkill ochranu 1 = zapnuto 0 = vypnuto
mani_tk_protection 0

// Zapnout teamkill menu trestu 1 = zapnuto, 0 = vypnuto
mani_tk_forgive 1

// Cas po zacatku kola, kdy je zacatkova ochrana zanuta
mani_tk_spawn_time 5

// Definuje, jestli boti mohou vykonavat tresty za teamkill na ostatnich hracich (1 = zapnuto)
mani_tk_allow_bots_to_punish 1

// Definuje, jestli teamkill bota prida hraci dalsi teamkill poruseni
// 0 = vypnuto, 1 = zapnuto
mani_tk_allow_bots_to_add_violations 0

// Pocet teamkill poruseni predtim, nez je hrac zabanovan
mani_tk_offences_for_ban 7

// Cas banu za teamkill v minutach, 0 = trvaly
mani_tk_ban_time 5

// Jestli nastavite 1, hrac dostane facku a jeho zbran odskoci, kdyz
// bude zranovat vlastni tym.
mani_tk_slap_on_team_wound 0

// Nastav, jake poskozeni zpusobi facka utocnikovy
mani_tk_slap_on_team_wound_damage 0

// Jestli nastavite 1, ukazuje zranovani vlastniho tymu v chatu a vlastni zranovani vsech tymu
// jestlize jsi divak, 0 = normalni CSS styl
mani_tk_show_opposite_team_wound 1

// Definuje, jestli se hracovo teamkill poruseni zvetsi i kdyz mu bylo
// odpusteno (0 = vypnuto, 1 = zapnuto)
mani_tk_add_violation_without_forgive 0

// Zapnout volbu odpusteni v menu trestu
mani_tk_allow_forgive_option 1

// Definuje, jestli volba oslepeni muze byt pouzita na hrace (1 = zapnuto)
mani_tk_allow_blind_option 1

// Velikost oslepeni pro 'blind' trest (255 = uplne oslepeni)
mani_tk_blind_amount 253

// Zapnout volbu facka v menu trestu
mani_tk_allow_slap_option 1

// Zapnout volbu penize v menu trestu
mani_tk_allow_cash_option 1

// Pocet zivotu, na ktere bude hrac zfackovan
mani_tk_slap_to_damage 10

// Pocet penez, ktere hrac dostane od teamkill vraha
mani_tk_cash_percent 30

// Zapnout volbu zmrazeni v menu trestu
mani_tk_allow_freeze_option 1

// Jestlize nastavis 1, volba zdrogovani bude pristupna v menu trestu
mani_tk_allow_drugged_option 1

// Zapnout volbu zapalit v menu trestu
mani_tk_allow_burn_option 1

// Toto definuje, jak dlouho bude hrac horet v sekundach
// jako trest za teamkill
mani_tk_burn_time 100

// Zapnout volbu zabit v menu trestu
// 1 = on, zapnuto = vypnuto
mani_tk_allow_slay_option 1

// Hlavni moznost zapnout menu trestu za teamkill zpusobeny odrazem
// 1 = zapnuto, 0 = vypnuto
mani_tk_team_wound_reflect 0

// Nastav pocet zraneni vlastniho tymu, ktere je potreba pro vyhozeni hrace
// v prubehu mapy
mani_tk_team_wound_reflect_threshold 5

// Tato hodnota je nasobic zraneni, ktery pri jakemkoliv poskozeni
// (zivot + vesta) obeti vrati poskozeni zpet na utocnika.
// Jestlize je nastaveno 1.0, poskozeni je stejne, nastav 2.0 jestli chces,
// aby poskozeni, ktere se vrati zpet na utocnika bylo dvakrat vetsi nez
// to co on zpusobil obeti a tak dale
mani_tk_team_wound_reflect_ratio 1.0

// Tento prikaz zvysuje the odrazovy pomer pokazde kdyz hrac
// udela teamkill jinemu hraci. Odradi to hrace od teamkillu.
mani_tk_team_wound_reflect_ratio_increase 0.1

// Toto definuje, jestli volba casovana bomba muze byt pouzita nebo ne
mani_tk_allow_time_bomb_option 1

// Toto definuje cas do vybuchu bomby
mani_tk_time_bomb_seconds 10

// Toto definuje polomer vybuchu bomby
mani_tk_time_bomb_blast_radius 1000

// 0 = zadne cary, 1 = cary zapnuty
mani_tk_time_bomb_show_beams 1

// 0 = pouze hrac, 1 = pouze hraci z vlastniho tymu, 2 = vsichni hraci
mani_tk_time_bomb_blast_mode 2

// Toto definuje, jestli volba ohniva bomba muze byt pouzita nebo ne
mani_tk_allow_fire_bomb_option 1

// Toto definuje cas do vybuchu bomby
mani_tk_fire_bomb_seconds 10

// Toto definuje polomer vybuchu bomby
mani_tk_fire_bomb_blast_radius 1000

// 0 = zadne cary, 1 = cary zapnuty
mani_tk_fire_bomb_show_beams 1

// 0 = pouze hrac, 1 = pouze hraci z vlastniho tymu, 2 = vsichni hraci
mani_tk_fire_bomb_blast_mode 2

// Cas v sekundach, jak dlouho bude hrac horet
mani_tk_fire_bomb_burn_time 100

// Toto definuje, jestli volba mrazici bomba muze byt pouzita nebo net
mani_tk_allow_freeze_bomb_option 1

// Toto definuje cas do vybuchu bomby
mani_tk_freeze_bomb_seconds 10

// Toto definuje polomer vybuchu bomby
mani_tk_freeze_bomb_blast_radius 1000

// 0 = zadne cary, 1 = cary zapnuty
mani_tk_freeze_bomb_show_beams 1

// 0 = pouze hrac, 1 = pouze hraci z vlastniho tymu, 2 = vsichni hraci
mani_tk_freeze_bomb_blast_mode 2

// Polomer odpocitavaciho kruhu, 0 = odpocitavaci polomer je stejny jako polomer vybuchu bomby,
// defalutni hodnota je 256
mani_tk_time_bomb_beep_radius 0

// Polomer odpocitavaciho kruhu, 0 = odpocitavaci polomer je stejny jako polomer vybuchu bomby,
// defalutni hodnota je 256
mani_tk_fire_bomb_beep_radius 0

// Polomer odpocitavaciho kruhu, 0 = odpocitavaci polomer je stejny jako polomer vybuchu bomby,
// defalutni hodnota je 256
mani_tk_freeze_bomb_beep_radius 0

// Povolit volbu zvyraznit v menu trestu
mani_tk_allow_beacon_option 1

// Polomer zvyraznovaciho kruhu
mani_tk_beacon_radius 384


// *****************************************************************************
// Modul 06: Reservovane Sloty
//
// Popis : Konfigurace prikazu pro modul reservovane sloty
// *****************************************************************************

// Zapnout/vypnout reservovane sloty
mani_reserve_slots 0

// Pocet reservovanych slotu
mani_reserve_slots_number_of_slots 1

// Definuj zpravu, ktera se zobrazi hraci v konzoly, pokud bude vyhozen
mani_reserve_slots_kick_message "Byl jsi vyhozen, protoze se pripojujes na reservovany slot!"

// Definuj zpravu pro prepojeni hracu na jiny server
mani_reserve_slots_redirect_message "Tento server je plny, budes prepojen na jiny z nasich serveru."

// IP adresa serveru, na ktery budou hraci prepojovani. Nech prazdne
// jestlize nechces prepojovani pouzivat
mani_reserve_slots_redirect ""

// Toto definuje, jestli pujdou reservovane sloty zaplnit hraci, ktere na to maji prava
// nebo budou vzdy volne (1 = povoleno zaplnit sloty, 0 = vzdy zachovat sloty volne
// a vyhodit hrace misto toho)
mani_reserve_slots_allow_slot_fill 1

// Metoda pouzita pro vyhazovani hracu, 0 = podle nejvyssiho pingu (divaci nejdrive),
// 1 = podle casu pripojeni (divaci nejdrive)
mani_reserve_slots_kick_method 1

// IP adresy hracu se ukladaji, aby reservovane sloty a obchazeni hesel (admini) bylo
// bylo pristupne pres GUI server prohlizec. Toto nastaveni povoluje serveru ocisteni
// od starych udaju po uplynuti urciteho casu.
mani_reserve_slots_ip_keep_history 14

// Vyzaduje heslo i pro adminy.  Novy system reservovanych slotu umoznuje adminum
// obejit heslo na serveru a pripojit se.  Tento prikaz tuto funkci zakaze.
mani_reserve_slots_enforce_password 0

// Toto umoznuje adminum se znamou IP adresou pripojeni prostrednictvim systemu reservovanych
// slotu.  Nastavenim na 0 toto umoznis pouze tem, kteri jsou napsani v souboru reserveslots.txt
mani_reserve_slots_include_admin 1

// *****************************************************************************
// Modul 07: Vysoky Ping Vyhazovac
//
// Popis : Tato cast definuje prikazy, ktere maji byt pouzi k vyhozeni hracu s vysokym pingem
// *****************************************************************************

// Zapnout/vypnout vysoky ping vyhazovac (1 = zapnuto)
mani_high_ping_kick 0

// Nastav limit pingu, pres ktery budou hraci vyhozeni
mani_high_ping_kick_ping_limit 400

// Pocet mereni a prumernych hodnot pred rozhodnutim o vyhozeni hrace
// (1 mereni trva okolo 1.5 sekundy)
mani_high_ping_kick_samples_required 60

// Zprava zobrazena v konzoly, pokud je hrac vyhozen
mani_high_ping_kick_message "Tvuj ping je prilis vysoky!"


// *****************************************************************************
// Modul 08: Adminske Zpravy O Akcich
//
// Popis : Tato sekce definuje, ktere adminske akce budou anonymni pro normalni hrace
//         na serveru. Jestlize je volba nastavena na 1, pak akce nebude ukazana
//         normalnim hracum, jestlize nastavis na 0, vsichni hraci uvidi, ktery admin
//         vyhodil/zabil/zabanoval/a dalsi hrace.
// *****************************************************************************

mani_adminslap_anonymous 0
mani_adminblind_anonymous 0
mani_adminfreeze_anonymous 0
mani_adminteleport_anonymous 0
mani_admindrug_anonymous 0
mani_adminmap_anonymous 0
mani_adminswap_anonymous 0
mani_adminvote_anonymous 0
mani_adminsay_anonymous 0
mani_adminkick_anonymous 0
mani_adminslay_anonymous 0
mani_adminban_anonymous 0
mani_adminburn_anonymous 0
mani_adminnoclip_anonymous 0
mani_adminmute_anonymous 0
mani_admincash_anonymous 0
mani_adminsetskin_anonymous 0
mani_admindropc4_anonymous 0
mani_admintimebomb_anonymous 0
mani_adminfirebomb_anonymous 0
mani_adminfreezebomb_anonymous 0
mani_adminhealth_anonymous 0
mani_adminbeacon_anonymous 0
mani_admingravity_anonymous 0


// *****************************************************************************
// Modul 09: Chatova Spamovaci Ochranal
//
// Popis : Tento modul kontroluje spam v chatu ve hre
// *****************************************************************************

// Nastav casovy limit pro spamovani chatu (0 = vypnuto, 1.5 je dobre nastaveni
// pro bezne pouziti)
mani_chat_flood_time 0

// Nastav zpravu, ktera se hraci zobrazi, jestlize bude spamovat
mani_chat_flood_message "Prestan spamovat server!!"


// *****************************************************************************
// Modul 10: Jednoduchy Auto-Vyrovnavac Tymu
//
// Popis : Toto je velmi zakladni autovyrovnavac tymu, ktery neuvazuje
//         nad hracovymi zkusenostmi s hranim
// *****************************************************************************

// Nastav na 1, jestlize chces pouzit autovyrovnavani tymu na konci kola (alternativa k
// implementovanemu autovyrovnavaci tymu v CSSource)
mani_autobalance_teams 0

// 0 = hraci jsou prehazovani bez ohledu na to, jestli jsou mrtvi nebo zivi, 1 = mrtvy hraci jsou 
// prehozeni nejdrive, pote nasleduji zivy hraci, 2 = pouze mrtvy hraci mohou byt prehozeni
mani_autobalance_mode 1


// *****************************************************************************
// Modul 11: Zobrazeni Aktualniho Casu
//
// Popis : Tento modul umoznuje zobrazit aktualni cas v chatu
// *****************************************************************************

// 1 pro vojensky styl casu, 0 pro 12hodinovy format casu
mani_military_time 1

// Nastav casovou zonu serveru, nebo nech prazdne, pro pridani casove zony
// na konci zobrazeneho casu
mani_thetime_timezone "GMT"

// mani_adjust_time prikaz umoznuje upresnit pocet minut pro
// scitani a odcitani casu pomoci serveroveho casu, kdyz napises thetime ve hre.
// Pokud je na serveru o 20 minut vice nastav mani_adjust_time na -20, jestli je na serveru o
// 30 minut mene nastav mani_adjust_time na 30.
mani_adjust_time 0


// *****************************************************************************
// Modul 12: Nastaveni Hlasovani
//
// Popis : Existuji dva typy hlasovani. Serverem spustene, kdy admin
//         spustil hlasovani nebo uzivatelem spustene, kdyz hrac spusti hlasovani.
//         Nasledujici prikazy nastavuji konfiguraci hlasovani
// *****************************************************************************

// Povoli hlasovani 1 = zapnuto, 0 = vypnuto (tento prikaz nastavuje vsechno hlasovani, mimo hlasovani
// spusteneho pres herni admin menu nebo pres ma_votequestion / ma_votercon admin
// hlasovani)
mani_voting 0

// Definuje pocet poslednich hranych map, ktere nebudou zobrazeny v nahodnem hlasovani
mani_vote_dont_show_last_maps 3

// Definuje cas v minutach, o ktery bude mapa prodlouzena v Counter Strike
mani_vote_extend_time 20

// Definuje maximalni pocet prodlouzeni mapy
mani_vote_allow_extend 1

// Definuje cas v sekundach, po ktery bude hlasovani dostupne
mani_vote_allowed_voting_time 45

// Definuje, zda se hlasovani o nahodne mape zobrazi na konci
// mapy
mani_vote_allow_end_of_map_vote 0

// Maximalni pocet prodlouzeni mapy pres uzivatelske hlasovani nebo pres nahodne hlasovani o mape
// 0 = neomezene
mani_vote_max_extends 2

// Pocet kol, o ktere bude hra prodlouzena, jestlize mp_winlimit neni 0
mani_vote_extend_rounds 10

// Definuje soubor, ktery bude pouzit pro vyber map k nahodnemu hlasovani
// 0 = mapcycle.txt, 1 = votemaplist.txt, 2 = maplist.txt
mani_vote_mapcycle_mode_for_random_map_vote 0

// Definuje soubor, ze ktereho muze admin vybrat mapy pro vytvoreni
// hlasovani o mape
// 0 = mapcycle.txt, 1 = votemaplist.txt, 2 = maplist.txt
mani_vote_mapcycle_mode_for_admin_map_vote 0

// Definuje kolik minut pred koncem mapy se objevi hlasovani o nahodne
// mape
mani_vote_time_before_end_of_map_vote 3

// Definuje kolik map bude zobrazeno v hlasovani na konci mapy
mani_vote_max_maps_for_end_of_map_vote 6

// Povoli prehozeni tymu jako cast prodlouzeni mapy na konci
// hlasovani (Pouze CSS)
mani_vote_end_of_map_swap_team 0

// Definuje pozadovane procento hlasu potrebnych pro zmenu mapy
mani_vote_end_of_map_percent_required 60

// Definuje pozadovane procento hlasu potrebnych pro rcon hlasovani
mani_vote_rcon_percent_required 60

// Definuje pozadovane procento hlasu potrebnych pro hlasovani o otazce
mani_vote_question_percent_required 60

// Definuje pozadovane procento hlasu potrebnych pro nastaveni dalsi mapy
mani_vote_map_percent_required 60

// Definuje pozadovane procento hlasu potrebnych pro spusteni nahodneho hlasovani o mape
mani_vote_random_map_percent_required 60

// Tento prikaz urcuje, jak ostatni hraci uvidi hlasovani pri probihajicim hlasovani
// 0 = tichy mod,
// 1 = ukazat hrace, ktery hlasovali, ale ne jejich volbu,
// 2 = ukazat volbu, ale ne hrace,
// 3 = ukazat hracovo jmeno a jeho volbu
mani_vote_show_vote_mode 3

// Nasleduji prikaz ma aktualne dva rezimy
// 0 = zivi hraci uvidi hlasovaci menu,
// 1 = zivi hraci musi napsat vote pro pristup k hlasovacimu menu,
mani_vote_dont_show_if_alive 0

// Povolit uzivatelum zacit hlasovani votemap
mani_vote_allow_user_vote_map 0

// Povolit uzivatelum prodlouzit mapu jestlize cas vyprsel
mani_vote_allow_user_vote_map_extend 1

// Povolit uzivatelum vyhozeni hrace na zaklade hlasovani
mani_vote_allow_user_vote_kick 0

// Povolit uzivatelum zabanovat hrace na zaklade hlasovani
mani_vote_allow_user_vote_ban 0

// Definuje pozadovane procento hlasu potrebnych pro prodlouzeni mapy
mani_vote_extend_percent_required 60

// Definuje pozadovane procento hlasu potrebnych pred zmenou mapy
mani_vote_user_vote_map_percentage 60

// Cas, za ktery bude pristupne hlasovani po zacatku nove mapy
mani_vote_user_vote_map_time_before_vote 60

// Minimalni pocet hlasu pozadovanych pro zmenu mapy (prepisuje procento hlasu)
mani_vote_user_vote_map_minimum_votes 4

// 0 = pouze, kdyz admin neni na serveru, 1 = po cely cas
mani_vote_user_vote_kick_mode 0

// Procento hlasu potrebnych pro vyhozenim hrace
mani_vote_user_vote_kick_percentage 60

// Cas, za ktery bude pristupne hlasovani po zacatku nove mapy
mani_vote_user_vote_kick_time_before_vote 60

// Minimalni pocet pozadovanych hlasu (prepisuje procento hlasu)
mani_vote_user_vote_kick_minimum_votes 4

// 0 = pouze, kdyz admin neni na serveru, 1 = po cely cas
mani_vote_user_vote_ban_mode 0

// Procento hlasu potrebnych pro zabanovani hrace
mani_vote_user_vote_ban_percentage 60

// Cas, za ktery bude pristupne hlasovani po zacatku nove mapy
mani_vote_user_vote_ban_time_before_vote 60

// Minimalni pocet pozadovanych hlasu (prepisuje procento hlasu)
mani_vote_user_vote_ban_minimum_votes 4

// Delka banu v minutach, 0 = permanentni (trvaly) ban
mani_vote_user_vote_ban_time 30

// 0 = ban na Steam ID, 1 = ban na IP, 2 = ban na Steam ID a IP
mani_vote_user_vote_ban_type 0

// Povolit zahajeni hlasovani o mape
mani_vote_allow_rock_the_vote 1

// Definuje pozadovane procento hlasu potrebnych pro zmenu mapy
mani_vote_rock_the_vote_percent_required 60

// Cas, za ktery bude rtv hlasovani pristupne po zacatku nove mapy
mani_vote_time_before_rock_the_vote 120

// Pocet nominaci zahrnutych v hlasovani
mani_vote_rock_the_vote_number_of_nominations 4

// Pocet nahodnych map vybranych z votemaplist.txt
mani_vote_rock_the_vote_number_of_maps 8

// Pozadovane procento hracu na serveru pro zahajeni rtv
// hlasovani
mani_vote_rock_the_vote_threshold_percent 60

// Minimalni pocet hracu pozadovany pro zahajeni rtv hlasovani
mani_vote_rock_the_vote_threshold_minimum 4

// Toto ovlada defalutni rezim - hrac bude mit moznost nastavit rezim Hlasovani,
// kdyz se poprve pripoji na server. Toto nastaveni se vztahuje
// na hrace ulozene. Player_settings.dat nekontroluje,
// zda je hlasovani zapnuto nebo vypnuto.
// 0 = hracovo nastaveni defalutne vypnuto, 1 = hracovo nastaveni defalutne zapnuto
// 1 = defalutne zapnuto, 0 = defalutne vypnuto
mani_player_settings_vote_progress 1

// *****************************************************************************
// Modul 13: Filtrace Slov
//
// Popis : Nasledujici prikazy nastavuji filtraci slov v chatu
// *****************************************************************************

// 0 = vypnuto, 1 = zobrazit hraci varovani
mani_filter_words_mode 0

// Zprava zobrazena hraci
mani_filter_words_warning "Nadavky jsou zakazany na tomto serveru !!!"


// *****************************************************************************
// Modul 14: Nastaveni Zvuku
//
// Popis : Nasledujici prikazy nastavuji, jak bude zvukovy system nakonfigurovan.
//         Toto nesouvisi s Quake zvuky
// *****************************************************************************

// Nastavi pocet zvuku, ktere muze normalni hrac pouzit
// za jedno kolo
mani_sounds_per_round 0

// Nastav na 1, jestlize chces, aby zivi hraci neslyseli zvuky spustene
// mrtvymi hraci
mani_sounds_filter_if_dead 0

// mani_sounds_auto_download je prikaz, ktery nastavuje, zda se serverove zvuky
// (ne quake zvuky) automaticky stahuji ke klientovi. Jestlize nastavis na 0, budes
// muset vytvorit vlastni .res soubory pro inicializaci transportu ke klientovi.
// Jestlize zmenis tuto hodnotu z 1 na 0 na bezicim serveru, tak budes muset
// svuj server restartovat.
mani_sounds_auto_download 1

// Toto ovlada defalutni rezim - hrac bude mit moznost nastavit rezim Smrticich car,
// kdyz se poprve pripoji na server. Toto nastaveni se vztahuje
// na hrace ulozene. Player_settings.dat nekontroluje,
// zda jsou smrtici cary zapnuty nebo vypnuty.
// 0 = hracovo nastaveni defalutne vypnuto, 1 = hracovo nastaveni defalutne zapnuto
// 1 = defalutne zapnuto, 0 = defalutne vypnuto
mani_player_settings_sounds 1

// Jsou dve metody pro prehravani zvuku normalnimi hraci. 
// 0 nastavuje, ze plugin pouzije prehrani hernich zvuku = prehrat zvuky s prekryvanim se
// 1 nastavuje, ze plugin pouzije prehrani = prehrat pouze jeden zvuk, bez prekryvani se
mani_play_sound_type 0

// *****************************************************************************
// Modul 15: Protokolovani Pluginu
//
// Popis : Nasledujici prikazy nastavuji, jak bude protokolovani pluginu nakonfigurovano
// *****************************************************************************

// Parametry adminskeho protokolovani
// Adresar, kde budou protokoly ulozeny pod mani_path adresarem
// Typ protokolovani, ktere si prejes pouzit
// 0 = defalutni umisteni protokolu ve stejnem miste jako Valve soubory .log
// 1 = protokoly vytvareny po mapach, pouzivaji stejny styl nazvu souboru jako Valve
// soubory umistene v mani_log_directory adresari
// 2 = Jeden velky soubor zapsany v mani_log_directory
// 3 = Protokol je zapsan jako Steam ID kazdeho admina, ktery spustil prikaz,
// format je STEAM_x_x_xxxxxxxx.log
mani_log_mode 0

// Cesta, kde jsou protokoly ulozeny
mani_log_directory "mani_logs"


// *****************************************************************************
// Modul 16: Smrtici Cary
//
// Popis : Smrtici cary ukazuji plnou caru, kdyz zemres, a to mezi mistem, kde byl
//         utocnik, ktery te zabil a mezi mistem, kde jsi byl ty, kdyz jsi zemrel.
//         Pouze obet vidi tuto caru
// *****************************************************************************

// 0 = smrtici cary nejsou povoleny, 1 = smrtici cary jsou ukazany, jestlize
// je ma hrac povoleny ve svem nastaveni
mani_show_death_beams 0

// Toto ovlada defalutni rezim - hrac bude mit moznost nastavit rezim Smrticich car,
// kdyz se poprve pripoji na server. Toto nastaveni se vztahuje
// na hrace ulozene. Player_settings.dat nekontroluje,
// zda jsou smrtici cary zapnuty nebo vypnuty.
// 0 = hracovo nastaveni defalutne vypnuto, 1 = hracovo nastaveni defalutne zapnuto
mani_player_settings_death_beam 1


// *****************************************************************************
// Modul 17: Anti-IP Prelud 
//
// Popis : Plugin muze byt nakonfigurovan k oslepeni hracu na stejne IP adrese,
//         jakmile zemrou a jiny hrac ze stejne IP adresy je stale nazivu. V okamziku,
//         kdy vsichni hraci, na stejne IP adrese budou mrtvi, budou znovu videt
// *****************************************************************************

// Tento prikaz zabranuje hracum na stejne IP adrese videt hru, zatimco jiny
// hrac ze stejne IP adresy je stale nazivu. Admini ze stejne IP adresy maji
// vuci tomu imunitu a je pro ně imunitni pravo, kde se toto muze nastavit.
// 0 = neoslepovat hrace na stejne IP adrese, 1 = oslepovat hrace na stejne IP adrese
mani_blind_ghosters 0

// Nasleduji prikazy mohou zabranit hracum pouzivajicim stejnou IP adresu na
// tvem serveru k ziskani vetsinoveho podilu v hlasovani o vyhozeni hrace behem hry.
// 0 = Hraci na stejne IP adrese nemohou pouzi voteban
// 1 = Hraci na stejne IP adrese mohou pouzit voteban
mani_vote_allow_user_vote_ban_ghost 1

// 0 = Hraci na stejne IP adrese nemohou pouzit votekick
// 1 = Hraci na stejne IP adrese mohou pouzit votekick
mani_vote_allow_user_vote_kick_ghost 1


// *****************************************************************************
// Modul 18: Reklama V Texturach Map
//
// Popis : Herni reklama v texturach map muze byt polozena na staticke objekty ve hre
//         jako jsou zdi.
// *****************************************************************************

// 1 = zapnout reklamu v texturach map, 0 = vypnout reklamu v texturach map
mani_map_adverts 0

// Poznamka o nasledujicim prikazu. Jestlize zapnete valecny mod s
// mani_map_adverts_in_war 0, pak musite zmenit mapu nebo si hraci musi
// dat 'retry' do sve konzole pro zmizeni stavajici reklamy v texturach map
// 1 = allow map adverts with war mode on
// 0 = disallow map adverts in war mode
mani_map_adverts_in_war 0


// *****************************************************************************
// Modul 19: Anti-Jmeno Hackovani
//
// Popis : Tento kod je nyni z velke casti zastaraly a VAC by to mel
//         rozpoznat jako typ cheatu, takze v soucasne dobe neni
//         nutne mit tuto detekci zapnutou.
// *****************************************************************************

// 0 = vypnuto, pokud je nastaveno jine cislo, je to pocet zmen jmena pred vykonanim
// urcite akce (toto je opatreni pro hack, ktery neustale meni hracovo jmeno
// a tak ztezuje nalezeni aktualniho jmena hrace pro udeleni banu)
mani_player_name_change_threshold 15

// 0 = pocet zmen jmena za kolo
// 1 = pocet zmen jmena za mapu
mani_player_name_change_reset 0

// 0 = vyhozeni, 1 = ban na Steam ID, 2 = ban na IP adresu,
// 3 = ban na Steam ID a IP adresu
mani_player_name_change_punishment 0

// 0 = trvaly ban, jinak urcuje delku banu v minutach
mani_player_name_change_ban_time 0

// *****************************************************************************
// Modul 20: Extra Spawnbody
//
// Popis : Extra Spawnbody muzou byt zapnuty nebo vypnuty pouzitim nasledujicich prikazu
// *****************************************************************************

// 0 = vypnuto, 1 = zapnuto (bude pouzivat soubor spawnpoints.txt)
mani_spawnpoints_mode 0

// *****************************************************************************
// Modul 21: Sledovani Sprayovani
//
// Popis : Modul sledovani sprayovani povoluje adminum sledovat detaily
//         hrace, ktery sprayoval logo ve hre pomoci prikazu ma_spray,
//         zatimco je blizko spraye
// *****************************************************************************

// Kontrola sledovani sprayovani
// 0 = off, 1 = on
mani_spray_tag 0

// Cas v sekundach, po ktery budou spraye sledovany
mani_spray_tag_spray_duration 120

// Maximalni vzdalenost od spraye,  ve ktere mohou byt informace ziskany
mani_spray_tag_spray_distance_limit 500

// Pouzit efekt na spray, ktery je v dosahu
// 0 = zadny
// 1 = svetlo (defalutne zare pro DoD)
// 2 = zare
mani_spray_tag_spray_highlight 1

// Delka banu v minutach
mani_spray_tag_ban_time 60

// Konzolove zpravy
mani_spray_tag_warning_message "Prosim, prestan pouzivat svuj spray"
mani_spray_tag_kick_message "Byl jsi vyhozen za pouziti urazliveho spraye"
mani_spray_tag_ban_message "Byl jsi zabanovan na 60 minut za pouziti urazliveho spraye"
mani_spray_tag_perm_ban_message "Byl jsi trvale zabanovan za pouziti urazliveho spraye"

// 0 = Povolit spraye na serveru
// 1 = Blokovat vsechny spraye na serveru (musi byt nastaveno mani_spray_tag 1)
mani_spray_tag_block_mode 0

// Varovna zprava, jestlize jsou spraye blokovany
mani_spray_tag_block_message "Na tomto server jsou spraye blokovany !!"

// Velikost poskozeni, jako varovani za pokus o sprayovani loga
mani_spray_tag_slap_damage 0


// *****************************************************************************
// Modul 22: Zahrivaci Kolo
//
// Popis : Zahrivaci kolo je pouzito na zacatku mapy. Casovac muze byt nastaven
//         tak, aby se po urcitem case restartovala mapa. Pro hry jako CSS
//         to znamena, ze pozdeji pripojeni hraci stale stihnou pistolove kolo,
//         ktere si nemeli nechat ujit. Pro CSS existuje specificky prikaz, ktery povoli
//         pouze noze behem tohoto obdobi.
// *****************************************************************************

// 0 = Zadne zahrivaci kolo po nacteni mapy
// Vice nez 0 = pocet sekund po nacteni mapy do restartu mapy a
// normalniho pokracovani hry
mani_warmup_timer 0

// 1 = zobrazen odpocet ve stredu obrazovky
// 0 = zadny odpocet nezobrazen
mani_warmup_timer_show_countdown 1

// Pouze pro CSS, nastav na 1 pro nozovy mod, kdy hraci maji povoleno
// pouzivat pouze noze behem zahrivaciho kola
mani_warmup_timer_knives_only 0

// Pouze pro CSS, povoli hracum znovozrozeni, pokud zemrou behem
// zahrivaciho kola
mani_warmup_timer_knives_respawn 1

// Nastav nasledujici prikaz na 1, jestlize nechces povolit pouzivani menu
// tresu behem zahrivaciho kola. Nastav na 0, jestli si prejes povolit menu trestu
mani_warmup_timer_ignore_tk 1

// Jestli chces, aby nozovy mod byl vypnut na fy_ a aim_ mapach, kde jsou
// zbrane vzdy na zemi, nastav toto na 1, nastav na 0, jestli ti to je jedno
mani_warmup_timer_knives_only_ignore_fyi_aim_maps 1

// Nastav toto na 1 pro neomezene granaty behem zahrivaciho kola
// (opravdu dobra zabava !!)
mani_warmup_timer_unlimited_grenades 0

// Veci dane hraci na spawnu, napriklad weapon_ak47, item_assaultsuit atd
// Muzes mit vice veci v kazdem prikazu, plugin vybere nahodnou vec
// z kazdeho prikazu, napriklad
// mani_warmup_timer_spawn_item_2
"weapon_xm1014:weapon_usp:weapon_ump45:weapon_tmp:weapon_scout:
weapon_p90:weapon_aug:weapon_p228:weapon_mp5navy:weapon_mac10:
weapon_m4a1:weapon_m3:weapon_m249:weapon_glock:weapon_galil:
weapon_fiveseven:weapon_ak47"

mani_warmup_timer_spawn_item_1 "item_assaultsuit"
mani_warmup_timer_spawn_item_2 ""
mani_warmup_timer_spawn_item_3 ""
mani_warmup_timer_spawn_item_4 ""
mani_warmup_timer_spawn_item_5 ""

// Jestlize je normalne zapnuto zranovani vlastnich hracu, nastavenim
// na 1 se automaticky vypne behem zahrivaciho kola
mani_warmup_timer_disable_ff 1

// Nastavi neomezene naboje pro CSS, 0 = vypnuto, 1 = zapnuto
mani_warmup_infinite_ammo 0

// *****************************************************************************
// Modul 23: Menu Moznosti
//
// Popis : Nasledujici moznosti urcuji typ menu, ktere si prejete pouzit
//         a jak bude zobrazeno
// *****************************************************************************

// Nastav na 1 pro AMX styl menu, nebo na 0 pro ESCAPE styl menu
// Toto je potlaceno v souboru gametypes.txt, jestlize hra nepodporuje
// AMX styl menu. V dobe vytvareni tohoto souboru pouze 3 hry
// podporovaly AMX styl menu. CS:S, DoD:S a HL2CTF
mani_use_amx_style_menu 1

// 0 = zadne trideni menu, 1 = tridit vetsinu menu podle hracova jmena
mani_sort_menus 1


// *****************************************************************************
// Modul 24: Vnejsi Protokolovani
//
// Popis : Toto nastavi externi protokolovani, ktere je vyzadovano pro externi
//        statisticke programy jako hlstatsx a psychostats pro vypocet zasahu tela
//        a presnost jednotlivych typu zbrani.
// *****************************************************************************

// Zapne/vypne protokolovani 0 = vypnuto, 1 = zapnuto
mani_external_stats_log 0

// Moznost povolit extra protokoly ve ve valecnem rezimu, 0 = vypnuto, 1 = zapnuto
mani_external_stats_log_allow_war_logs 0

// Moznost pro CSS protokolovat zabijeni botu nebo ne
// 0 = do not log bot kills
// 1 = log bot kills
mani_external_stats_css_include_bots 0


// *****************************************************************************
// Modul 25: Ulozeni Skore
//
// Popis : Tento modul ulozi hracovo skore, kdyz odejde ze serveru a obnovi se,
//         pokud se znovu pripoji do hry behem stejne mapy. U CSS to take umoznuje
//         zahrnout penize, jestlize je tato volba zapnuta. Jestlize je mapa restartovana
//         pres prikaz mp_restartgame, budou ulozena skore vymazana
// *****************************************************************************

// Zapne/vypne funkci ulozeni skore, 0 = vypnuto, 1 = zapnuto
mani_save_scores 0

// Cas v minutach, po ktery je mozno obnovit hracovo skore, jestlize je nastaveno na 0
// hracovo skore bude mozno obnovit behem cele mapy
mani_save_scores_tracking_time 5

// Pouze pro CSS, jestlize je nastaveno ukladani skore na 1, umoznuje
// take obnoveni jejich penez. 0 = vypnuto, 1 = zapnuto
mani_save_scores_css_cash 1


// *****************************************************************************
// Modul 26: Auto-Pripojovani
//
// Popis : Tento modul nepovoli hraci vyber konkretniho tymu a donuti ho
//         pripojit se pomoci auto-pripojeni nebo pripojit se k divakovi. Jako
//         rozsireni je take moznost zapamatovat si tym, do ktereho se hrac pripojil a
//         v pripade znovupripojeni je hrac nucen vratit se do stejneho tymu, jako byl
//         predtim. Auto-pripojovaci modul muze byt prepsan pomoci prikazu
//         ma_swapteam, auto-vyrovnavani a dalsich vnejsich pluginu jako etb nebo ptb.
// *****************************************************************************

// Moznost zapnout/vypnout funkcni modulu. Je-li zapnut, hraci musi pouzit
// auto-pripojeni, kdyz se chteji pripojit k tymu
// 1 = on/0 = off
mani_team_join_force_auto 0

// Je-li nastaveno na 1, plugin si zapamatuje hracuv tym a nuti jej byt ve
// stejnem tymu jestlize se snazi znovupripojit nebo zmenit tym ve hre.
mani_team_join_keep_same_team 0


// *****************************************************************************
// Modul 27: STEAM_ID_PENDING Vyhazovac
//
// Popis : Tento modul umoznuje vyhodit hrace, jejiz Steam ID je
//         STEAM_ID_PENDING po urcite casove obdobi. Kdyz je hrac vyhozen, 
//         zobrazi se mu zprava zadajici, aby se pripojil znovu.
// *****************************************************************************

// Moznost nastavit pocet sekund po pripojeni na server, nez bude
// hrac vyhozen. Doporucena hodnota je okolo 15-20 sekund.
// Jestlize nastavis na 0, funkce modulu bude vypnuta
mani_steam_id_pending_timeout 0

// Moznost zobrazit adminovi zpravu, ze hrac byl vyhozen za
// problem se STEAM_ID_PENDING.
mani_steam_id_pending_show_admin 1


// *****************************************************************************
// Modul 28: AFK Manager
//
// Popis : Tento modul nastavuje, co bude s hraci, kteri jsou AFK. Funguje tak,
//         ze sleduje spise pohyby mysi a klavesnice nez hracovu pozici ve hre.
//         Modul muze byt nakonfigurovan tak, aby na zaklade poctu kol,
//         po ktere je hrac AFK nebo podle stanoveneho poctu sekund bylo s AFK
//         hracem neco provedeno.
// *****************************************************************************

// Prikaz k zapnuti/vypnuti  AFK Managera 0 = vypnuto, 1 = zapnuto
mani_afk_kicker 0

// 0 = Nejprve presunou k divakum, pak vyhodit ze serveru, 1 = Rovnou
// vyhodit ze serveru
mani_afk_kicker_mode 0

// 0 = vypnuto, > 0 = pocet kol predtim, nez je hrac vyhozen ze serveru
// nebo presunut k divakum
mani_afk_kicker_alive_rounds 0

// 0 = vypnuto, > 0 = pocet kol pred vyhozenim hrace ze serveru
mani_afk_kicker_spectator_rounds 0

// 0 = vypnuto, > 0 = pocet sekund predtim, nez je hrac vyhozen ze serveru
// nebo presunut k divakum
mani_afk_kicker_alive_timer 0

// 0 = vypnuto, > 0 = pocet sekund pred vyhozenim hrace ze serveru
mani_afk_kicker_spectator_timer 0

// 0 = Hrac s imunitou nebude presunut vubec, 1 = Hrac s imunitou bude
// presunut k divakum, ale ne vyhozen ze serveru
mani_afk_kicker_immunity_to_spec_only 0

// *****************************************************************************
// Modul 29: Sazkovy Modul
//
// Popis : Tento modul je jednoduchy sazkovy modul podobny Mattie's
//         event script z ajaxu, ale ne tak slozity.
// *****************************************************************************

// 0 = Vypne sazky, 1 = Zapne sazky
mani_css_betting 0

// 0 = Mrtvi i zivi hraci mohou vsazet, 1 = Jenom mrtvi hraci mohou vsazet
mani_css_betting_dead_only 1

// Toto urcuje, jestli hrac v situaci X proti 1 vyhraje, zda obdrzi
// ztracene penize od hracu, kteri vsadili proti nemu. Toto
// nastaveni urcuje pocet hracu, kdy bude tato moznost aktivovana,
// napriklad pro 5 proti 1 to nastav na 5, 3 proti 1 to nastav na 3.
// V uvedenem prikladu 5 proti 1, pokud jsou celkove sazky $4000 na
// tym o 5 hracich a oni prohraji, tak hrac, ktery zabil vsech 5 hracu
// obdrzi $4000, ktere byly vsazeny proti nemu.
mani_css_betting_pay_losing_bets 0

// 0 = Zadne oznameni, 1 = Oznamit, kdo podal sazku
mani_css_betting_announce_one_v_one 0


// *****************************************************************************
// Modul 30: Odmenovy Modu
//
// Popis : Tento modul je odmenovy modul je podobny Firesnakes Scriptu
//         pro Matties event script. Odmenovy modul sleduje hracovo zabijeni.
//         Pote, co zabije urcite mnozstvi hracu, hrac obdrzi odmenu na svoje
//         zabiti. Hrac, ktery tohoto hrace zabije obdrzi tuto odmenu.
// *****************************************************************************

// 0 = Vypnuto, 1 = Zapne modul
mani_css_bounty 0

// Nastavi minimalni pocet zabiti pro vypsani odmeny za hrace
mani_css_bounty_kill_streak 5

// Nastavi pocatecni odmenu za hrace
mani_css_bounty_start_cash 1000

// Nastavi vysi penez pridanych k odmene za hrace, za preziti kola
// s vypsanou odmenou na jejich zabiti
mani_css_bounty_survive_round_cash 500

// Nastavi vysi penez pridanych k odmene za hrace, za zabiti jineho
// hrace, na ktereho je vypsana odmena
mani_css_bounty_kill_cash 250

// Nastavi barvu hrace, kterou bude oznacen, jestlize je na nej vypsana
// odmena a hraje za CT
mani_css_bounty_ct_red 255
mani_css_bounty_ct_green 255
mani_css_bounty_ct_blue 255
mani_css_bounty_ct_alpha 255

// Nastavi barvu hrace, kterou bude oznacen, jestlize je na nej vypsana
// odmena a hraje za T
mani_css_bounty_t_red 255
mani_css_bounty_t_green 255
mani_css_bounty_t_blue 255
mani_css_bounty_t_alpha 255


// *****************************************************************************
// Modul 31: Cilovy Modul pro CSS
//
// Popis : Tento cilovy modul pro CSS umoznuje zabiti vsech hracu, kteri
//         nedokoncili svuj cilovy ukol na konci kola. Napriklad, jestlize
//         CT nechteji jit zneskodnit bombu, budou zabiti. Jestlize teroriste
//         odmitaji polozit bombu, budou zabiti na konci kola.
// *****************************************************************************

// 0 = Vypnuto, 1 = Zapnuto
mani_css_objectives 0

// *****************************************************************************
// Modul 32: Auto-Mapovy Modul
//
// Popis : Tento modul je navrzen tak, aby popularni mapy byly automaticky
//         nacteny, jestlize je na tvem serveru minimalni pocet hracu.
//         Typicke nastaveni by bylo nacist mapu de_dust2, pokud nejsou na
//         serveru prave zadni hracii.
// *****************************************************************************

// 0 = vypnuto, 1 = zapnuto
mani_automap 0

// Tento prikaz nastavuje seznam map, na ktere bude automaticky zmeneno,
// muzes zadat i vice nez jednu mapu, oddel kazdou mapu symbolem : napriklad
// mani_automap_map_list "de_dust2:de_aztec:cs_office"
mani_automap_map_list ""

// Pocet hracu mensi nez X, kdy bude automaticky zmenena mapa
mani_automap_player_threshold 0

// Zahrnout boty do poctu hracu
// 0 = Vyloucit boty z vypoctu
// 1 = Zahrnout boty do vypoctu
mani_automap_include_bots 0

// Time in seconds after the player threshold has been reached that an automap
// change will take place. Default is 5 minutes (300 seconds)
mani_automap_timer 300

// If an automap event happens, you can set the next map once that map has
// loaded to be the same as the current map.
// 0 = vypnuto
// 1 = zapnuto
mani_automap_set_nextmap 0

// *****************************************************************************
// Modul 33: Prikazova Spamovaci Ochrana
//
// Popis : Toto je prikazova spamovaci ochrana ve hre
// *****************************************************************************
// Nastavi casovy prah pro prikazovy spam (0 = vypnuto, 1 je dobra
// hodnota pro pouziti)
mani_command_flood_time 0

// Nastavte pocet prikazu, ktere muzou byt vykonany behem mani_command_flood_time
// (14 je dobra hodnota pro pouziti)
mani_command_flood_total 14

// Tresty hracum za spamovani (0 = vypnuty, 1 = vyhodit hrace, 2 = zabanovat hrace)
mani_command_flood_punish 0

// Kolikrat muze byt hrac zablokovan spamovacim limitem nez bude potrestan
mani_command_flood_violation_count 5

// Cas (v minutach), na ktery bude ban udelen (0 = trvaly)
mani_command_flood_punish_ban_time 60

// *****************************************************************************
// Modul 34: Ruzne
//
// Popis : Male prikazy, pro ruzne kontroly
// *****************************************************************************

// Nasledujici prikazy nastavuji, jak bude pocitano poradi map
// 0 = standardni Valve poradi map,
// 1 = jestli nechcete, aby se vase poradi map restartovalo na prvni misto
// v seznamu, kdyz mapa k presunu neni v poradi,
// 2 = nahodne poradi (pouzije prikaz mani_vote_dont_show_last_maps k
// vynechani poslednich hranych map)
// 3 = preskoci na dalsi nehranou mapu v seznamu map dokud vsechny mapy
// v seznamu nebudou odehrany po restartu
mani_mapcycle_mode 0

// 0 = Normalni hra
// 1 = Hraci dostanou volne granaty v CSS na zacatku kola a po tom, co granat hodi
mani_unlimited_grenades 0

// Vynuti vsem mrtvym hracum zapnout overview_mode 0 pro kazdy snimek zapasu
mani_war_mode_force_overview_zero 0

// Kdyz nastavite na 1, budete muset pouzit predponu ma_ v chatovych
// prikazech, jestli na 0, budete moci predponu ma_ v prikazech vynechat.
// Toto je pouze pro herni chatove prikazy a pro Beetlefart kompatibilitu,
// jestlize ji pouzivate.
mani_use_ma_in_say_command 0

// Povoli mrtvym hracum pouzivat hlasovou konverzaci s ostatnimi mrtvymi hraci,
// bez ohledu na jejich tymy
// 0 = Vypnuto, 1 = Zapnuto
mani_dead_alltalk 0

// Nastav na 0 pro normalni mod, nastav na 1 pro odstraneni spamu.
// Tento prikaz je uzitecny, jestlize pouzivate Mattie's Event Scripts, ktere
// volaji v chatu prikazu, takze chat neni spamovan.
mani_mute_con_command_spam 0

// Zapne/vypne v levem hornim rohu prikazy ma_say and ma_chat
mani_adminsay_top_left 1

// Zapne/vypne v chatu prikazy ma_say and ma_chat
mani_adminsay_chat_area 1

// Povoli admin text dole ve stredu obrazovky
mani_adminsay_bottom_area 0

// Povoli uzivatelum psat si s adminy pres ma_chat
mani_allow_chat_to_admin 1

// Definuje, zda vykonany prikaz ff bude zobrazen pouze hraci nebo
// nebo celemu serveru (1 = pouze hraci)
mani_ff_player_only 1

// Definuje, zda vykonany prikaz nextmap bude zobrazen pouze hraci nebo
// nebo celemu serveru (1 = pouze hraci)
mani_nextmap_player_only 1

// Definuje, zda vykonany prikaz timeleft bude zobrazen pouze hraci nebo
// nebo celemu serveru (1 = pouze hraci)
mani_timeleft_player_only 1

// Definuje, zda vykonany prikaz thetime bude zobrazen pouze hraci nebo
// nebo celemu serveru (1 = pouze hraci)
mani_thetime_player_only 1

// Definuje, jak dlouho by mel hrac horet v sekundach, kdyz je hrac zapalen
// adminem
mani_admin_burn_time 20

// Definuje zpravu, ktera bude zobrazena, kdyz rukojmi te prestane
// nasledovat v CSS
mani_hostage_follow_warning 0

// Toto umoznuje zmenit predponu chatovych prikazu, defalutni je @
mani_say_command_prefix "@"

// Toto umoznuje vsem hracum pouzivat prikaz ma_rates
// 0 = Pouze admini s pristupem k ma_rates,
// 1 = Kazdy na serveru muze pouzit ma_rates
mani_all_see_ma_rates 0

// Jestlize probehne prehozeni tymu pres hlasovani na konci mapy,
// nastav toto na 1 pro prehozeni tymovych skore, jinak dej 0 (pouze CSS)
mani_swap_team_score 1

// Pokud chcete menu automaticky zavrit po provedeni nejakeho prikazu jako
// zabiti, zmrazeni, atd, nastav toto na 1. Pokud si prejete aby zustalo otevrene
// nastav toto na 0
mani_old_style_menu_behaviour 0

// Jestlize pouzivate AMX styl menu, ale preferujete moznost pouziti menu
// v textovem stylu pri zmacknuti escape pri vkladani textovych dat, jako pri
// nastaveni jmena v Klientskem Admin menu, pak toto nastav na 1.
mani_menu_force_text_input_via_esc 0

// Nasledujicim prikazem muzete nastavit maximalni cas, na ktery muze byt hrac
// zabanovam adminem, ktery ma pouze normalni ban z vlajky 'b'. Vlajka
// pro jakykoliv ban vcetne trvaleho banu je v 'pban' vlajce. Hodnota prikazu je
// v minutach. Defalutni hodnota je 360 minut nebo 6 hodin, zadny admin s
// 'b' vlajkou, ale ne s 'pban' vlajkou nebude moci zabanovat hrace na vice
// na vice nez 6 hodin a nebude moci zabanovat hrace permanentne.
mani_admin_temp_ban_time_limit 360

//Stejne jako vyse, ale pro umlceni
mani_admin_temp_mute_time_limit 360

// Tento prikaz zabije hrace, kteri zemreli behem CSS kola, pak odesli a znovu
// se pripojili na server ve stejnem kole, aby hrali stejne kolo vice nez
// jedenkrat. 0 = Vypnuto, 1 = Zapnuto
mani_anti_rejoin 1

// Tento prikaz vrati penize za zbrane, ktere byly odstraneny hraci
// na spawnu, kvuli zakazu te zbrane.
mani_weapon_restrict_refund_on_spawn 1

// Tento prikaz zabrani uzivatelum zvednout zbran, jestlize je zakazana.
// Toto take zabranuje klicce, ze koupena zbran bude vyhozena a pak
// koupena dalsi (za predpokladu 1 zbrane na tym)
mani_weapon_restrict_prevent_pickup 1

// Jestlize pouzivate Steam Bans (www.steambans.com) muzete automaticky
// spoustet sveho klienta sb_status v konzoli, kdyz vybirate hrace.
// 0 = vypnuto, 1 = zapntuo.
mani_sb_observe_mode 0

// 5 configu, ktere muzou byt nacteny a spusteny na zacatku mapy
// mani_exec_default_file1 defalutne spousti mani_server.cfg
// Externi configy muzou byt pouzity, napriklad
//  mani_exec_default_file2 "./mani_admin_plugin/defaults.cfg"
// Odkomentujte nasledujici soubory, pokud potrebujete spustit
// konfiguracni soubor.
//mani_exec_default_file1 ""
//mani_exec_default_file2 ""
//mani_exec_default_file3 ""
//mani_exec_default_file4 ""
//mani_exec_default_file5 ""

// Spusteni mani_quake_sounds.cfg (musi byt nainstalovany Quake Sounds)
exec mani_quake_sounds.cfg

// Spusteni mani_skins_config.cfg (musi byt nainstalovany balicek skinu)
exec mani_skins.cfg

// Defalutni duvod, ktery se zobrazi hraci jestlize je zabanovan
mani_admin_default_ban_reason ""

// Defalutni duvod, ktery se zobrazi hraci jestlize je umlcen
mani_admin_default_mute_reason ""

// *****************************************************************************
// Dokoncit se zpravou do konzole
// *****************************************************************************

echo "****** Finished executing mani_server.cfg ******"


Err0r
Příspěvky: 332
Registrován: 29 pro 2009, 19:01
Reputation: 0

Re: Překlad mani_server.cfg

#2 Příspěvekod Err0r » 06 dub 2010, 16:24

;) GJ

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Překlad mani_server.cfg

#3 Příspěvekod Mysteria » 06 dub 2010, 16:33

Jj dobrá práce to je, ale je to makačka, ta čeština se absolutně nehodí pro ty krátký názvy těch sekcí.
Proto jsem se taky vykašlal na Admin menu Mani Admin Pluginu, tam by to bylo nechutně kostrbatý, tady jsou alespoň věty :)

DeaDMan
Příspěvky: 159
Registrován: 12 led 2010, 23:01
Reputation: 0

Re: Překlad mani_server.cfg

#4 Příspěvekod DeaDMan » 07 dub 2010, 14:12

je tma nekde prelozene i (You are not authorised to run the command admin!) tohle urcite bych chtel relozit do CZ ale nwm kde davam to najit ale napise me to nelze najit
bY DeaDMan Skype : deadman2881994 ICQ : 445892058

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: PŘEKLAD: mani_server.cfg

#5 Příspěvekod Mysteria » 05 kvě 2010, 12:29

Hh tohle je součástí menu, to překládat nebudu - tohle se překládá v languages - jak je tam english, tak musíš udělat soubor czech a můžeš si to celé přeložit - nachází se tam celé admin menu, nápověda v konzoly a ty věci v chatu, jako například to co ty píšeš a další... ;)

Ale tohle překládat nehodlám, nebo rozhodně ne v nejbližší době, protože na to už jakás takás čeština existuje a navíc jsou to samé krátké položky a to se do češtiny blbě překládá a stejnak, kdo alespoň trošku zná angličtinu, tak se v tom vyzná...

:arrow: ZAMYKÁM :)


Zpět na „Překlady“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů