hackovanie servera

Technická podpora k herním serverům Counter-Strike: Source
Message
Autor
poldy
Příspěvky: 33
Věk: 39
Registrován: 05 úno 2010, 16:18
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

hackovanie servera

#1 Příspěvekod poldy » 11 čer 2010, 18:26

ahoj mam obrovsky problem nejaky debil mi zhadzuje server stale potom mi vymaze aj mani admin prava a to vsetko hned ked sa prihlasi na server + mi pise z konzole a pauzuje server prosimta porad mi alebo mi to sprav aby to ten debil uz nemohol robit server som docasne vypol
jedna sa o server 217.11.249.92:27406 [CZ-SK]-|601.skss| #1 public server
a hesla nema nikto okrem rcon hesla ale to ma len jeden a tomu bezvihradne verim

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: hackovanie servera

#2 Příspěvekod Mysteria » 11 čer 2010, 19:14

Jsou tu 2 témata se stejným problémem, tak by si je neškodilo přečíst, je tam pár odkazů na to, co by to mohlo vyřešit!
=>http://forum.fakaheda.eu/viewtopic.php?f=3&t=696
=>http://forum.fakaheda.eu/viewtopic.php?f=3&t=738

Za další, pokud ti to dotyčný hackuje ze serveru, a pauzuje server, tak si dej do konzole ma_users, opiš si jeho IP a zabanuj ho v Control Panelu (tím bude mít server v timeoutu) a nebude mít šanci ti to dělat znovu... ;)

poldy
Příspěvky: 33
Věk: 39
Registrován: 05 úno 2010, 16:18
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: hackovanie servera

#3 Příspěvekod poldy » 14 čer 2010, 11:31

no skusal som vsetko mozne IP ma dinamicku takze s tym sa nepohnem prava si nedokazem dat uz ani cez conzolu sam pozeral som aj tie prispevky dal som tam ten plugin a stale to iste vsetci maju admin skiny len ja nie nemam prava a stale sa mi nabura do conzole fakt si s tym neviem dat rady dnes mam ist vyplatit server na dalsi mesiac a zvazujem ze sa na to vykaslem kedze ja si s rtym neviem dat rady a nema vyznam ho drzat ked mi torobi vkuse nejaky magor. preto by som vas chcelfakt poprosit ak mate este nejake napady tak mi ich sem napiste aby som ho ked tak isiel rychlo vyplatit

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: hackovanie servera

#4 Příspěvekod Mysteria » 14 čer 2010, 13:12

Nejlepší by bylo, kdyby jsi si dal server reinstalovat a potom ho vypnul. Naházel jsi si práva a pluginy, změnil RCON heslo, heslo k FTP, možná i název serveru, čím by jsi mohl útočníka zmást :)
Pak bych použil ty pluginy, které doporučovali v těch tématech předchozích a pak už jenom můžeš spustit server a doufat, že to bude OK :)

poldy
Příspěvky: 33
Věk: 39
Registrován: 05 úno 2010, 16:18
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: hackovanie servera

#5 Příspěvekod poldy » 14 čer 2010, 13:29

hm...no mozem to vyskusat len by som mal jednu prosbicku ohladne pluginu na conter filter bo co som nasiel na tomto foru tak si s nim neviem dat rady vzdi ked to spravim tak ma nepusti na server a ani ostatnych

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: hackovanie servera

#6 Příspěvekod Mysteria » 14 čer 2010, 16:12

Možná, když by jsi sem hodil odkaz na ten Country Filter, který používáš, tak by ti i někdo poradil ;)

poldy
Příspěvky: 33
Věk: 39
Registrován: 05 úno 2010, 16:18
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: hackovanie servera

#7 Příspěvekod poldy » 14 čer 2010, 16:38

http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=67171

som na to uplne zabudol prepac ale mam toho teraz dost

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: hackovanie servera

#8 Příspěvekod Mysteria » 14 čer 2010, 17:11

Předpokládám, že plugin máš funkční, takže jde jenom o nastavení:

* cf_mode
o 1 = Připojit se budou moci pouze zemí v "cf_countries"
o 2 = Povolí připojení všech zemi kromě zemí v "cf_countries"
o Default: 1
* cf_countries
o Seznam zamí
o Například "EN US DE NL"
o Defalutní nastavení ""
* cf_reject_msg
o Zpráva, která se zobrazí hráči, když jeho země není povolena
o %s = country
o Default: "Tvoje země (%s) není povolena na tomto serveru"
* cf_connect_msg
o Zpráva, která se zobrazí hráči, když jeho země je povolena a připojí se
o 1st %s = hráč
o 2nd %s = země
o Default: "%s (země: %s) je povolena pro připojení"

PS: Byl to rychlý překlad :)

poldy
Příspěvky: 33
Věk: 39
Registrován: 05 úno 2010, 16:18
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: hackovanie servera

#9 Příspěvekod poldy » 14 čer 2010, 17:55

a este som ta chcel poprosit o rank a top bo som touplne zabudol raz si mi to aj hovoril ale uz si to nepametam:) myslim nadstavenia v mani admin:)

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: hackovanie servera

#10 Příspěvekod Mysteria » 14 čer 2010, 20:57

Kdyby jsi používal můj český překlad... ;)

Kód: Vybrat vše

// *****************************************************************************
// Modul 02: Statistiky
//
// Popis : Statistikovy modul je velmi jednoduchy hodnostici system zalozeny na 3 rozdilnych
//         metodach vypoctu (definovano v mani_stats_calculate).
// *****************************************************************************

// 1 = Zapne statistiky, 0 = Vypne statistiky
mani_stats 0

// 0 = Prepocitavat jednou za mapu, 1 = Prepocitavat na konci kazdeho kola (Jen pro CSS)
mani_stats_mode 1

// Pocet dni od posledniho hracova pripojeni predtim, nez bude vymazan ze
// statistik
mani_stats_drop_player_days 5

// Tento prikaz definuje typ vypoctu statistik pro hodnoceni
// hracu
// 0 = Hodnoceni podle cistych zabitych hracu
// 1 = Hodnoceni podle zabiti:smrt pomeru
// 2 = Hodnoceni podle zabiti minus smrti
// 3 = Hodnoceni podle bodu (delta body = (smrt_body/zabiti_body) * nasobic
mani_stats_calculate 3

// Pocet zabitych hracu potrebnych pro prideleni hodnoceni hracovi
// Jestlize pouzivas zabiti:smrt pomer, tak by jsi mel nastavit vysoke cislo
mani_stats_kills_required 0

// Pocet zabiti a smrti, ktery je potreba pro ovlivneni obetnich bodu body samotneho
// utocnika. Toto zabranuje novemu hraci ovlivnovat body pravidelnemu hraci
// do doby, nez ziska urcite zkusenosti z hrani hry.
mani_stats_kills_before_points_removed 0

// Definuje jak dlouho bude menu 'top' zobrazeno, nez zmizi (5 - 30 sekund)
mani_stats_top_display_time 10

// Definuje, kdo vsechno uvidi tvoje hodnoceni, kdyz napises 'rank'
// 1 = Ukaze hodnoceni vsem hracum
// 0 = Ukaze hodnoce jen tomu hraci, ktery napise 'rank'
mani_stats_show_rank_to_all 0

// Definuje zpravu, ktera se ukaze hraci, kdyz napise 'rank' a statistiky jsou
// aktualne vypnute (muze byt prazdne)
// mani_stats_alternative_rank_message "www.mystats.com"

// Zapne zapisovani hodnoceni do textoveho souboru nazvaneho mani_ranks.txt pro export
// hodnoceni na web.
mani_stats_write_text_file 1

// Nastav v minutach, jak casto chces statistiky prepocitavat. Melo by byt pouzito
// u dlouhych map bez konce kol
// 0 = vypne opakovane prepocitavani, > 0 = cas v minutach mezi kazdym prepocitavanim
// hodnoceni
mani_stats_calculate_frequency 0

// Nastav v minutach, jak casto chces statistiky prepocitavat a zapisovat na disk.
// Melo by byt pouzito u dlouhych map bez konce kol
// 0 = vypnuto > 0 = cas v minutach mezi kazdym ulozenim a prepocitanim
// hodnoceni
mani_stats_write_frequency_to_disk 0

// Nastav 1, jestli se ma hodnoceni ukladat na Steam ID (default),
// Nastav 0, jestli nepouzivas Steam ID na serveru - hodnoceni se uklada na nick (Lan mod)
mani_stats_by_steam_id 1

// 1 = Zahrnout zabijeni botu do statistik
// 0 = Zabijeni botu se nezapocitava do statistik
mani_stats_include_bot_kills 0

// Nastaveni ubirani bodu ze statistiky
// Pocet dnu od posledniho pripojeni hrace, po kterem zacne ubirani bodu ze statistik
mani_stats_decay_start 2

// Pocet dni, po ktere bude ubirani bodu ze statistiky pokracovat
// Behem teto dobi klesnou body na 500. Pokud se hrac znovu pripoji
// budou jeho body obnoveny na puvodni uroven
mani_stats_decay_period 7

// Kdyz se hrac odpoji a pripoji, statisticky modul obnovy hracovy
// body zpet do plne vyse, jestlize je ubirani bodu zapnuto
// 0 = Neobnovovat body uplne, 1 = Obnovit body uplne
mani_stats_decay_restore_points_on_connect 0

// Jestli nastavis 1 obeti nikdy nebudou ztracet body jako v BF2
mani_stats_points_add_only 0

// Pocet dni predtim, nez hrac bude neviditelny v
// hodnoceni. Hrac nebude vymazan, pokud se
// vrati, tak jeho hodnoceni bude obnoveno.
mani_stats_ignore_ranks_after_x_days 21

// Nasobic pouzivany v kalkulaci bodu pro hodnoceni, defaultne je 5.0
mani_stats_points_multiplier "5.0"

// Nasobic pro ztratu bodu jako obet. Pokud chces, aby obeti
// ztratili polovinu bodu kvuli smrti, nastav tohle na "0.5" a dalsi
mani_stats_points_death_multiplier "1.0"

// Vaha zbrani pro CSS Statistiky
// Nastav vahu na 2.0 pro dvojnasobny pocet bodu ziskanych/ztracenych
// Nastav vahu na 0.5 pro polovicni pocet bodu ziskanych/ztracenych
mani_stats_css_weapon_ak47 "1.0"
mani_stats_css_weapon_m4a1 "1.0"
mani_stats_css_weapon_mp5navy "1.2"
mani_stats_css_weapon_awp "1.0"
mani_stats_css_weapon_usp "1.4"
mani_stats_css_weapon_deagle "1.2"
mani_stats_css_weapon_aug "1.0"
mani_stats_css_weapon_hegrenade "1.8"
mani_stats_css_weapon_xm1014 "1.1"
mani_stats_css_weapon_knife "2.0"
mani_stats_css_weapon_g3sg1 "0.8"
mani_stats_css_weapon_sg550 "0.8"
mani_stats_css_weapon_galil "1.1"
mani_stats_css_weapon_m3 "1.2"
mani_stats_css_weapon_scout "1.1"
mani_stats_css_weapon_sg552 "1.0"
mani_stats_css_weapon_famas "1.0"
mani_stats_css_weapon_glock "1.4"
mani_stats_css_weapon_tmp "1.5"
mani_stats_css_weapon_ump45 "1.2"
mani_stats_css_weapon_p90 "1.2"
mani_stats_css_weapon_m249 "1.2"
mani_stats_css_weapon_elite "1.4"
mani_stats_css_weapon_mac10 "1.5"
mani_stats_css_weapon_fiveseven "1.5"
mani_stats_css_weapon_p228 "1.5"
mani_stats_css_weapon_flashbang "5.0"
mani_stats_css_weapon_smokegrenade "5.0"

// Bonusove body pro CSS Hrace
mani_stats_css_bomb_planted_bonus "10"
mani_stats_css_bomb_defused_bonus "10"
mani_stats_css_hostage_rescued_bonus "5"
mani_stats_css_hostage_killed_bonus "-15"
mani_stats_css_vip_escape_bonus "4"
mani_stats_css_vip_killed_bonus "10"

// Bonusove body pro CSS Tymy
mani_stats_css_ct_eliminated_team_bonus "2"
mani_stats_css_t_eliminated_team_bonus "2"
mani_stats_css_ct_vip_escaped_team_bonus "10"
mani_stats_css_t_vip_assassinated_team_bonus "6"
mani_stats_css_t_target_bombed_team_bonus "5"
mani_stats_css_ct_all_hostages_rescued_team_bonus "10"
mani_stats_css_ct_bomb_defused_team_bonus "5"
mani_stats_css_ct_hostage_killed_team_bonus "1"
mani_stats_css_ct_hostage_rescued_team_bonus "1"
mani_stats_css_t_bomb_planted_team_bonus "2"

// Vaha zbrani for DODS Statistiky
// Nastav vahu na 2.0 pro dvojnasobny pocet bodu ziskanych/ztracenych
// Nastav vahu na 0.5 pro polovicni pocet bodu ziskanych/ztracenych
mani_stats_dods_weapon_amerknife "3.0"
mani_stats_dods_weapon_spade "3.0"
mani_stats_dods_weapon_colt "1.6"
mani_stats_dods_weapon_p38 "1.5"
mani_stats_dods_weapon_c96 "1.5"
mani_stats_dods_weapon_garand "1.3"
mani_stats_dods_weapon_m1carbine "1.2"
mani_stats_dods_weapon_k98 "1.3"
mani_stats_dods_weapon_spring "1.5"
mani_stats_dods_weapon_k98_scoped "1.5"
mani_stats_dods_weapon_thompson "1.25"
mani_stats_dods_weapon_mp40 "1.25"
mani_stats_dods_weapon_mp44 "1.35"
mani_stats_dods_weapon_bar "1.2"
mani_stats_dods_weapon_30cal "1.25"
mani_stats_dods_weapon_mg42 "1.2"
mani_stats_dods_weapon_bazooka "2.25"
mani_stats_dods_weapon_pschreck "2.25"
mani_stats_dods_weapon_frag_us "1.0"
mani_stats_dods_weapon_frag_ger "1.0"
mani_stats_dods_weapon_smoke_us "5.0"
mani_stats_dods_weapon_smoke_ger "5.0"
mani_stats_dods_weapon_riflegren_us "1.3"
mani_stats_dods_weapon_riflegren_ger "1.3"
mani_stats_dods_weapon_punch "3.0"

// Bonusove body pro DODS
mani_stats_dods_capture_point 4
mani_stats_dods_block_capture 4
mani_stats_dods_round_win_bonus 4


Zpět na „Counter-Strike: Source“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů