Economy Server (Dotaz ohledně pluginu "Jobs")

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Uživatelský avatar
failed
Příspěvky: 186
Registrován: 10 úno 2012, 02:04
Reputation: 0

Economy Server (Dotaz ohledně pluginu "Jobs")

#1 Příspěvekod failed » 15 bře 2012, 20:13

Ahoj , Rad bych měl server Economy , aby byly všechny finance kontrolovatelný a aby se dala držet economy , No a proto se ptám jestli je dobrej nápad dát na server plugin JOBS ... Mam verzi 1.2.3. . Na serveru jede i McMMo plugin.

Takže abych to tak nějak shrnul je to vhodné nebo mi doporučíte něco na eventy nebo nějaký jiný vychytávky ? :) Karma za radu 100% !!

Uživatelský avatar
nejento
Příspěvky: 9815
Registrován: 28 lis 2011, 14:09
Reputation: 55
Kontaktovat uživatele:

Re: Economy Server (Dotaz ohledně pluginu "Jobs")

#2 Příspěvekod nejento » 15 bře 2012, 20:35

Můžeš dát Jobs (někdy se to podaří bez chyb), ale kdyby se ti to nepodařilo, zkus si nainstalovat Citizny a dát si tam Questera. A ať si vydělávaj přes questy.

Nejnovější citizny najdeš ZDE
Obrázek

Obrázek Přidejte se ke komunitě zákazníků na FakaHeda.eu Discord! Poznejte nové lidi nebo vyřešte svůj technický problém živě: https://discord.fakaheda.eu/

Uživatelský avatar
failed
Příspěvky: 186
Registrován: 10 úno 2012, 02:04
Reputation: 0

Re: Economy Server (Dotaz ohledně pluginu "Jobs")

#3 Příspěvekod failed » 15 bře 2012, 20:44

super , a Citizens ty questy jak to funguje ? Máš zkušenosti ? Jestli jo porad mi prosim za karmu zase :D Já mam nulový , já používal jen obchodniky

Uživatelský avatar
nejento
Příspěvky: 9815
Registrován: 28 lis 2011, 14:09
Reputation: 55
Kontaktovat uživatele:

Re: Economy Server (Dotaz ohledně pluginu "Jobs")

#4 Příspěvekod nejento » 15 bře 2012, 21:14

Oni příjdou, kliknou na něj, daj mu quest, on si vezme věci, splní ho

Všechny questy si nastavuješ v quest.yml ktery jsou ve složce Citizens
Pár jich mám nastavenejch
ZDE

Kód: Vybrat vše

"1":
    texts:
        description: "Dost by se mi hodily nejake stromy. Dones mi 10 sazenic na normalni stromy"
        completion: "Moc diky. muzu konecna zalozit Biofarmu"
        acceptance: "Ach jeje, ty stromy fakt moc chci!"
    repeats: 5
    objectives:
        '0':
            '0':
                type: collect
                materialid: 6
                amount: 10
                message: Sebral jsi vsechny sazenice. Vrat se pro svoji odmenu!
    rewards:
         '0': #Prvni odmena. Dostanes 1 zlate jablko.
            type: item
            id: 322
            amount: 1
            take: true
           
           
"2":
    texts:
        description: "Chci potkat sve pratele"
        completion: "Tak ted jsi je potkal"
        acceptance: "Tak, rekni az to budes mit"
    repeats: 1 #This quest can be done once.. repeats is actually number of times, so 0 means you can't do the quest at all
    objectives:
        '0':
            '0': #This is a delivery quest, but as we're talking to someone, we'll be delivering 0 airs
                type: delivery
                npcdestination: 19
                materialid: 0
                amount: 0
                message: "To bylo skvele, kdyz te poslal abys mi neco rekl"
            '1': #Another talking objective, but this time the message is in 2 lines, with 10 seconds between them
                type: delivery
                npcdestination: 20
                materialid: 0
                amount: 0
                message: "Vyrobil jsem ti Cookie<br><delay=200>ale snedl jsem ho..."
        '1': #Another step that triggers after you've done all the objectives in the first step. This will ensure that players can do the above steps in any order they like, and will get a message when they need to return
            '0': #Let's move a distance of 0 blocks.. This means the objective is completed instantly. The message is delayed 40 ticks, which means 2 seconds
                type: move distance
                amount: 0
                message: '<delay=40><g>Vrat se zpatky pro odmenu'
    rewards:
        '0': #Here we're granting a new quest. Note that a quest that is granted in this way must NOT be requiring the quest that grants it!
            type: quest
            quest: '3'
            take: true
           
           
"3":
    texts:
        description: "" #This quest is granted as reward.. description is therefor not shown. Hence you should have the description text under acceptance (or the former quests completion text)
        completion: "Jsem unaveny... Proc me tu nemuzes nechat samotnyho?"
        acceptance: "Bez a najdi dalsiho myho kamarada."
    repeats: 1
    objectives:
        '0':
            '0': #Notice the finishhere.. You will not return to the questgiver, but will instead finish the quest when talking to the target
                type: delivery
                npcdestination: 2
                materialid: 0
                amount: 0
                finishhere: true
    rewards:
         '0':
            type: money
            money: 100
           
           
"4":
    requirements: #Requirements.. Very important to make sure people do the quests tney're supposed to
        '0':
            type: quest
            quest: '3'
            times: 1 #Minimum number of times the player must have done the quest.. Or if -1 the quest stated must NOT have been completed to take the one we're at here!
            take: true
    texts:
        description: "Muzes mi prinest trochu suroveho dreva?"
        completion: "Diky konecne si postavim muj srub"
        acceptance: "Tam je strom vhodny na pokaceni. Stoji tam tak sam..."
    repeats: 1
    objectives:
        '0':
            '0':
                type: collect
                materialid: 17
                amount: 8
                message: Nasbiral jsi dostatecny pocet suroveho dreva. Vrat se zpatky pro odmenu
    rewards:
         '0':
            type: item
            id: 258
            amount: 1
            take: true


"5":
    texts:
        description: "Potrebuju nekoho, kdo by se vrhnul do dungeonu nebo v noci a zabil ty zombiky.<br>Jsi nekdo?"
        completion: "Reknu ti, moc dobre sis je podal!"
        acceptance: "Musi tu byt nejake zbrane, ktere bys mohl vyuzit. Hlavne nezemri!"
    repeats: 5
    objectives:
        '0':
            '0':
                type: hunt
                string: 'zombie'
                amount: 5
                message: "<g>Zabil jsi zomiky. Prines vypadnute veci"
        '1':
            '0':
                type: delivery
                npcdestination: 24
                materialid: 288
                amount: 1
            '1':
                type: delivery
                npcdestination: 24
                materialid: 367
                amount: 5
            '2':
                type: delivery
                npcdestination: 24
                materialid: 61
                amount: 1
    rewards:
         '0':
            type: money
            money: 300
            take: true


"6":
    texts:
        description: "Chce to dobrou musku a presnou ruku.<br>Uhadl jsi spravne! Jdeme na kostlivce!"
        completion: "Musku mas dobrou!"
        acceptance: "Potrebujes luk a sipy, Luk maz z provazu a tycek a sipy z tycky, pirka a flintu. Hlavne uhybej!"
    repeats: 5
    objectives:
        '0':
            '0':
                type: hunt
                string: 'skeleton'
                amount: 5
                message: "<g>Zabil jsi kostlivce. Prines vypadnute veci"
        '1':
            '0':
                type: delivery
                npcdestination: 24
                materialid: 288
                amount: 1
            '1':
                type: delivery
                npcdestination: 24
                materialid: 367
                amount: 5
            '2':
                type: delivery
                npcdestination: 24
                materialid: 61
                amount: 1
    rewards:
         '0':
            type: money
            money: 250
            take: true


"7":
    texts:
        description: "Tohle bude nebezpecny ale odmena za to slusna. Musis zabit dlouhany, kteri se teleportuji! Endermany!"
        completion: "Kolikrat te zabili? Ale i tak jsi profesional!"
        acceptance: "Kdyz se na ne podivas, rozklepou se a prestanou se pohybovat. Jakmile odvratis zrak ihned zautoci!"
    repeats: 1
    objectives:
        '0':
            '0':
                type: hunt
                string: 'enderman'
                amount: 5
                message: "<g>Portujeme se s Endermanem! Prines mi z nej Ender Pearl!"
        '1':
            '0':
                type: delivery
                npcdestination: 24
                materialid: 368
                amount: 1
    rewards:
         '0': #Here we grant a group..
            type: rank
            rank: 'EnderKiller'
            take: true
         '1':
            type: money
            money: 300
            take: true


"8":
    texts:
        description: "Chci aby jsi se to poradne naucil a dostanes za to i dalsi vylepseni.<br>Musis zabit nova monstra v Netheru. Jmenuji se Blazeove. Jsou oranzovi a letaji. Zabij je a ziskej z nich Blaze Rod.<br>Dobra rada je dej v Netheru /spawn a kousek tim smerem je pevnost a na druhou stranu portal najdes je v techto mistech"
        completion: "Snadne to zajiste nebylo! Zvlast kdyz hazeji ohen."
        acceptance: "Potrebujes zabit Blazy a ziskat Blaze rod.!"
    repeats: 1
    objectives:
        '0':
            '0':
                type: collect
                materialid: 17
                amount: 1
                message: Konecne mas 1 Blaze rod! Hlavne ho neztrat a jdi ho ukazat NPC.
    rewards:
         '0':
            type: money
            money: 150
            take: true
         '1':
            type: quest
            quest: '9'
            take: true


"9":
    requirements:
        '0':
            type: quest
            quest: '8'
            times: 1
            take: true
    texts:
        description: "Tak na to abychom mohli zacit potrebujeme par dulezitych veci.<br>Vsechny tyhle veci vyrob 2x Ja si vezmu jen 1.<br>Vyrob Cauldron a Glass bottle"
        completion: "Je to jednoduchy a potreboval jsi jen par materialu."
        acceptance: "Cauldron a Glass bottle.!"
    repeats: 1
    objectives:
        '0':
            '0':
                type: delivery
                npcdestination: 24
                materialid: 380
                amount: 1
            '1':
                type: delivery
                npcdestination: 24
                materialid: 374
                amount: 1
    rewards:
         '0':
            type: money
            money: 50
            take: true
         '1':
            type: quest
            quest: '10'
            take: true


"10":
    requirements:
        '0':
            type: quest
            quest: '9'
            times: 1
            take: true
    texts:
        description: "Chceme nejake ingredience.<br>Sezen mi Spider eye a Fermented spider eye."
        completion: "Pavouka zabit to je hracka!"
        acceptance: "Pavouci oko a Fermentovane pavouci oko je to nejlepsi do lektvaru.!"
    repeats: 1
    objectives:
        '0':
            '0':
                type: delivery
                npcdestination: 24
                materialid: 375
                amount: 1
            '1':
                type: delivery
                npcdestination: 24
                materialid: 376
                amount: 1
    rewards:
         '0':
            type: money
            money: 80
            take: true
         '1':
            type: quest
            quest: '11'
            take: true


"11":
    requirements:
        '0':
            type: quest
            quest: '10'
            times: 1
            take: true
    texts:
        description: "Napln skleneou lahvicku vodou."
        completion: "Hotovo! Ted uz jen z receptu utvor nejaky lektvar!"
        acceptance: "Z Cauldronu nebo ze zdroje vody.!"
    repeats: 1
    objectives:
        '0':
            '0':
                type: delivery
                npcdestination: 24
                materialid: 373
                amount: 1
    rewards:
         '0':
            type: money
            money: 120
            take: true
         '1':
            type: rank
            rank: 'Alchymista'
            take: true


"12":
    texts:
        description: "Zabij 5 Zombie Pigmenu."
        completion: "Super jsi bezva!"
        acceptance: "Bouchnes do jednoho, sebehnou se na tebe vsichni v okoli!"
    repeats: 5
    objectives:
        '0':
            '0':
                type: hunt
                string: 'pigzombie'
                amount: 5
                message: "<g>Zabil jsi vsechny! Vrat se pro odmenu!"
    rewards:
         '0':
            type: money
            money: 130
            take: true


"13":
    texts:
        description: "Zabij 2 Ghasty. Bacha zabijes je tak, ze oni na tebe vystreli a ty mecem strelu odrazis"
        completion: "Asi ti to dalo zabrat co? Ale odmena bude!"
        acceptance: "Ghast dokonce umi nicit i kosticky!"
    repeats: 2
    objectives:
        '0':
            '0':
                type: hunt
                string: 'ghast'
                amount: 2
                message: "<g>Zabil jsi vsechny! Vrat se pro odmenu!"
    rewards:
         '0':
            type: money
            money: 280
            take: true
         '1':
            type: rank
            rank: 'Ghast'
            take: true
         '2':
            type: item
            id: 370
            amount: 6
            take: true
         '3':
            type: item
            id: 372
            amount: 1
            take: true
         '4':
            type: item
            id: 372
            amount: 1
            take: true
         '5':
            type: item
            id: 88
            amount: 1
            take: true
"14":
    texts:
        description: "Poslouchej, stalkere: V tabore drive okupovanem bandity <br> se usadili mutanti Skeletoni. Zabij je a dostanes odmenu!"
        completion: "Prace hotova a tady je odmena!"
        acceptance: "Nejlepsi cesta je obchazet okolo a cistit pomalu z dalky. K tomu se hodi luk a sipy..."
    repeats: 5
    objectives:
        '0':
            '0':
                type: hunt
                string: 'skeleton'
                amount: 25
                message: "<g>Tady mas odmenu!"
    rewards:
         '0':
            type: money
            money: 1000
            take: true
         '1':
            type: item
            id: 261
            amount: 20
            take: true
"14":
    texts:
        description: "Nedavno sme prisli o par chlapu ve vesnici plne endermanu...Zabij je a dostanes odmenu!"
        completion: "Prace hotova a tady je odmena!"
        acceptance: "Teleportuji se, coz neni dvakrat jednoduche. Chce to davat bacha..."
    repeats: 5
    objectives:
        '0':
            '0':
                type: hunt
                string: 'enderman'
                amount: 8
                message: "<g>Tady mas odmenu!"
    rewards:
         '0':
            type: money
            money: 1501
            take: true
         '1':
            type: item
            id: 368
            amount: 1
            take: true


Pro admina je to takový, že si ty questy ke každýmu musí přiřadit ručně (quester assign jmeno_questu)
Obrázek

Obrázek Přidejte se ke komunitě zákazníků na FakaHeda.eu Discord! Poznejte nové lidi nebo vyřešte svůj technický problém živě: https://discord.fakaheda.eu/


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů