[b]Server: IP: 82.208.17.34:27750
pomozte mi nainstalovat spawn na minecraft server diky alebo nejaky navod poslite
ako stiahnut spawn?
- Ju3eN
- Příspěvky: 539
- Věk: 23
- Registrován: 04 kvě 2015, 06:44
- Reputation: 1
- Bydliště: 192.168.0.1
Re: ako stiahnut spawn?
Stiahni si Total Commander, vytvor FTP účet , prihlás sa v Total commanderu na ten FTP účet, ukáže ti to tam mapy, musíš v hre vytvoritť nejakú mapu napr ked používaš MultiWorld /mw create spawn. Tam ti to ukáže zložku spawn
Vedľa si otvoríš nejakú mapu a presunieš ju do toho priečinku spawn, a reštartuješ server. Tak to aspoň používam já ale našiel som aj nejaký návod rovno cez CP https://www.youtube.com/watch?v=5vdHn1b9R9c
Vedľa si otvoríš nejakú mapu a presunieš ju do toho priečinku spawn, a reštartuješ server. Tak to aspoň používam já ale našiel som aj nejaký návod rovno cez CP https://www.youtube.com/watch?v=5vdHn1b9R9c
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: 12 pro 2015, 13:18
- Reputation: 0
Re: ako stiahnut spawn?
cc ju3en mi sa pozname s funtropiku neurobil by si mi to? prosiim
-- 29 srp 2016, 12:06 --
nejde mi to
-- 29 srp 2016, 12:06 --
nejde mi to
- Ju3eN
- Příspěvky: 539
- Věk: 23
- Registrován: 04 kvě 2015, 06:44
- Reputation: 1
- Bydliště: 192.168.0.1
Re: ako stiahnut spawn?
Pomohol ale niesi tam 

-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 24 čer 2016, 20:57
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: ako stiahnut spawn?
Je to velmi prosté.
1. jdeš na nějaké stránky, které nabízejí stavby ke stažení, například http://www.minecraft-schematics.com/
2. stáhneš si stavbu, většinou ve formátu mce s příponou .schematic
(někdy se dají stáhnout i celé mapy, to je pak jiný případ).
3. stažený schematic, který se jmenuje třeba název.schematic, si nahraješ na zkušební, opakuji, ZKUŠEBNÍ server, do složky Plugins, WorldEdit, Schematics
(ta složka pluginu world edit je důležitá, odjinud to fungovat nebude).
4. jdeš na server a zadáš příkaz //schematic load mce název
(// dvojité lomítka tam být musí)
5. vyhodí ti to fialový nápis a vyzve k položení schematu příkazem //paste
5a. pokud víš, jak má být stavba otočená, otočíš si ji příkazem //rotate 90 (180, 270, v případě že jsi odborník 360 (vtip, kdyby to někomu nedošlo))
6. položíš příkazem //paste
7. počkáš, až ti spadne server, pak ho zase nahodíš a smažeš škody.
8. podíváš se, jak velký ten schematic je. Pokud je větší než nějakých 50KB, bude ti shazovat server a musíš použít nějakou nadstavbu nad worl edit.
8a. U starších serverů, pokud se nejedná o nic s vysokými nároky, bohatě postačí suprový plugin scload.
https://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/schematic/
8b. U nejnovějších serverů a v případě, že trváš na zachování všech entit, obrazů, vesničanů, atd, musíš použít nadstavbu nad WE asyncworldedit
https://www.spigotmc.org/resources/asyncworldedit.327/
8c. protože s async nemám zkušenosti, poradím scload.
9. Postavíš se tak, aby ses díval směrem na jihovýchod, to je důležité. Výška bude taková, do jaké vylétneš. Stavět se bude směrem od tebe, na jihovýchod. Rychlost stavby si nastavíš v config.yml, v adresáři pluginu (blocks-per-tick: 6000 - doporučil bych těch 6000 snížit na 2000 a méně).
10. zadáš příkaz /scload load název
11. pokud je stavba v adresáři WE, plugin si ji odtud vezme a začne ji pomalu, nastaveným tempem stavět, přitom ti vyhodí zelený nápis s infem co a kde se staví.
12. Pokud chceš něco postavit na zvolených souřadnicích, zadáš /scload load název nějaké_souřadnice (souřadnice označují dolní roh stavby, na který se díváš, když stojíš otočený na jihovýchod)
13. pokud chceš stavět v určitém světě, nemusíš tam být ani přítomný, stačí když zadáš /scload load filename world x y z (/scload load název_schematu název_světa souřadnice)
-------------------------------------------------------------------------------
14. pokud je schematic opravdu velký, řekněme 200KB a více, nebo pokud jeho tvůrce nechal ve schematu vodu, která steče, zalaguje a shodí server, pak se ani scload nechytá a musí nastoupit ultimátní zbraň, s názvem MCEdit.
http://www.mcedit.net/
14a. pozor, nestahovat MCEdit 2.0, ale stáhnout pouze MCEdit 1.0. (pokud se něco nezměnilo, pak je 2,0 jen tech demo)
15. otevřeme MCEdit, klikneme na Open, vybereme nějaký svět, je celkem jedno jaký, nejlépe nově vytvořený flatworld bez ničeho.
15a pokud budeme stavbu pokládat naostro, vygenerujeme si prostě novou mapu se stejným seedem (číslem), jako má náš server. Seed zjistíme příkazem /seed (musíme být OP)
16. zůstaneme přepnutí v pohledu Chunk View. 3D Camera View pohled, se používá spíš na označování.
17. klikneme dole na ikonku Import a najdeme svůj schematic.
18. objeví se červený obdélník, který umístíme na nějaké volné místo na mapě
19. počkáme, až se vygeneruje obraz schematu, nepředbíháme, rádo to pak padá a klikneme na Paste
20. uložíme změny CTRL-S a opět počkáme, než se to provede.
21 jdeme do mapy, teleportujeme se na zvolené místo a prohlédmene si, jak nám daná stavba vyhovuje, popřípadě provedeme změny.
22. můžeme schematic označit v Camera View a uložit zase jako schematic, nebo jednodušeji -
22a podíváme se na souřadnice, zapíšeme si je, pak jdeme na stránky http://minecraft.tools/en/coordinate-calculator.php a podíváme se, ve kterých souborech region nám to stavba stojí.
22b soubory region překopírujeme do svého světa, upravíme hranice, pokud se na pokusy nepoužila mapa se stejným seedem
1. jdeš na nějaké stránky, které nabízejí stavby ke stažení, například http://www.minecraft-schematics.com/
2. stáhneš si stavbu, většinou ve formátu mce s příponou .schematic
(někdy se dají stáhnout i celé mapy, to je pak jiný případ).
3. stažený schematic, který se jmenuje třeba název.schematic, si nahraješ na zkušební, opakuji, ZKUŠEBNÍ server, do složky Plugins, WorldEdit, Schematics
(ta složka pluginu world edit je důležitá, odjinud to fungovat nebude).
4. jdeš na server a zadáš příkaz //schematic load mce název
(// dvojité lomítka tam být musí)
5. vyhodí ti to fialový nápis a vyzve k položení schematu příkazem //paste
5a. pokud víš, jak má být stavba otočená, otočíš si ji příkazem //rotate 90 (180, 270, v případě že jsi odborník 360 (vtip, kdyby to někomu nedošlo))
6. položíš příkazem //paste
7. počkáš, až ti spadne server, pak ho zase nahodíš a smažeš škody.
8. podíváš se, jak velký ten schematic je. Pokud je větší než nějakých 50KB, bude ti shazovat server a musíš použít nějakou nadstavbu nad worl edit.
8a. U starších serverů, pokud se nejedná o nic s vysokými nároky, bohatě postačí suprový plugin scload.
https://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/schematic/
8b. U nejnovějších serverů a v případě, že trváš na zachování všech entit, obrazů, vesničanů, atd, musíš použít nadstavbu nad WE asyncworldedit
https://www.spigotmc.org/resources/asyncworldedit.327/
8c. protože s async nemám zkušenosti, poradím scload.
9. Postavíš se tak, aby ses díval směrem na jihovýchod, to je důležité. Výška bude taková, do jaké vylétneš. Stavět se bude směrem od tebe, na jihovýchod. Rychlost stavby si nastavíš v config.yml, v adresáři pluginu (blocks-per-tick: 6000 - doporučil bych těch 6000 snížit na 2000 a méně).
10. zadáš příkaz /scload load název
11. pokud je stavba v adresáři WE, plugin si ji odtud vezme a začne ji pomalu, nastaveným tempem stavět, přitom ti vyhodí zelený nápis s infem co a kde se staví.
12. Pokud chceš něco postavit na zvolených souřadnicích, zadáš /scload load název nějaké_souřadnice (souřadnice označují dolní roh stavby, na který se díváš, když stojíš otočený na jihovýchod)
13. pokud chceš stavět v určitém světě, nemusíš tam být ani přítomný, stačí když zadáš /scload load filename world x y z (/scload load název_schematu název_světa souřadnice)
-------------------------------------------------------------------------------
14. pokud je schematic opravdu velký, řekněme 200KB a více, nebo pokud jeho tvůrce nechal ve schematu vodu, která steče, zalaguje a shodí server, pak se ani scload nechytá a musí nastoupit ultimátní zbraň, s názvem MCEdit.
http://www.mcedit.net/
14a. pozor, nestahovat MCEdit 2.0, ale stáhnout pouze MCEdit 1.0. (pokud se něco nezměnilo, pak je 2,0 jen tech demo)
15. otevřeme MCEdit, klikneme na Open, vybereme nějaký svět, je celkem jedno jaký, nejlépe nově vytvořený flatworld bez ničeho.
15a pokud budeme stavbu pokládat naostro, vygenerujeme si prostě novou mapu se stejným seedem (číslem), jako má náš server. Seed zjistíme příkazem /seed (musíme být OP)
16. zůstaneme přepnutí v pohledu Chunk View. 3D Camera View pohled, se používá spíš na označování.
17. klikneme dole na ikonku Import a najdeme svůj schematic.
18. objeví se červený obdélník, který umístíme na nějaké volné místo na mapě
19. počkáme, až se vygeneruje obraz schematu, nepředbíháme, rádo to pak padá a klikneme na Paste
20. uložíme změny CTRL-S a opět počkáme, než se to provede.
21 jdeme do mapy, teleportujeme se na zvolené místo a prohlédmene si, jak nám daná stavba vyhovuje, popřípadě provedeme změny.
22. můžeme schematic označit v Camera View a uložit zase jako schematic, nebo jednodušeji -
22a podíváme se na souřadnice, zapíšeme si je, pak jdeme na stránky http://minecraft.tools/en/coordinate-calculator.php a podíváme se, ve kterých souborech region nám to stavba stojí.
22b soubory region překopírujeme do svého světa, upravíme hranice, pokud se na pokusy nepoužila mapa se stejným seedem
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů