Bungeecord s online-mode=false na server s online-mode=true

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Uživatelský avatar
pitilon@seznam.cz
Příspěvky: 3999
Registrován: 16 lis 2014, 06:32
Reputation: 57
Kontaktovat uživatele:

Bungeecord s online-mode=false na server s online-mode=true

#1 Příspěvekod pitilon@seznam.cz » 30 led 2016, 23:19

82.208.17.17:27054

Nevíte jak udělat, aby když mám bungeecord online-mode=false aby fungoval mc server který má online-mode=true? Vždy mi to do MC napíše http://prntscr.com/9wyepq a do konzole bungeecordu

Kód: Vybrat vše

> 22:10:12 [INFO] [100petr] <-> ServerConnector [bh] has connected
> 22:10:12 [SEVERE] [100petr] <-> ServerConnector [bh] - encountered exception
java.lang.RuntimeException: Server is online mode!
at net.md_5.bungee.ServerConnector.handle(ServerConnector.java:261)
at net.md_5.bungee.protocol.packet.EncryptionRequest.handle(EncryptionRequest.java:56)
at net.md_5.bungee.netty.HandlerBoss.channelRead(HandlerBoss.java:76)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.invokeChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:318)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.fireChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:304)
at io.netty.handler.codec.MessageToMessageDecoder.channelRead(MessageToMessageDecoder.java:103)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.invokeChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:318)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.fireChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:304)
at io.netty.handler.codec.ByteToMessageDecoder.fireChannelRead(ByteToMessageDecoder.java:276)
at io.netty.handler.codec.ByteToMessageDecoder.channelRead(ByteToMessageDecoder.java:263)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.invokeChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:318)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.fireChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:304)
at io.netty.handler.timeout.ReadTimeoutHandler.channelRead(ReadTimeoutHandler.java:152)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.invokeChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:318)
at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.fireChannelRead(AbstractChannelHandlerContext.java:304)
at io.netty.channel.DefaultChannelPipeline.fireChannelRead(DefaultChannelPipeline.java:846)
at io.netty.channel.epoll.AbstractEpollStreamChannel$EpollStreamUnsafe.epollInReady(AbstractEpollStreamChannel.java:823)
at io.netty.channel.epoll.EpollEventLoop.processReady(EpollEventLoop.java:339)
at io.netty.channel.epoll.EpollEventLoop.run(EpollEventLoop.java:255)
at io.netty.util.concurrent.SingleThreadEventExecutor$2.run(SingleThreadEventExecutor.java:112)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:745)
a nepřipojí mě to tam
Obrázek
Ať už si lidé myslí cokoli cokoli dělají nebo říkají neberte osobně. Názory druhých odpovídají tomu čemu tito lidé věří a proto ať si o vás myslí cokoli ve skutečnosti se vás to netýká. Vždy to vypovídá jen a jen o nich.
Není hanba být zabit cheaterem, ale cheatovat a být zabit.
Nejsem nerozumný. Jen nemám ten samý rozum jako vy.

Obrázek
FH Discord: http://discord.fakaheda.eu/

Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů