Launcher crash

Pokec o čemkoliv ostatním
Message
Autor
beberano
Příspěvky: 104
Registrován: 10 úno 2013, 19:08
Reputation: 0

Launcher crash

#1 Příspěvekod beberano » 08 úno 2015, 16:31

93.91.250.125:27716

Spoiler: zobrazit

Kód: Vybrat vše

---- Minecraft Crash Report ----
// I'm sorry, Dave.

Time: 8.2.15 15:28
Description: Initializing game

org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
   at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
   at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
   at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:252)
   at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
   at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
   at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
   at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
   at bao.ag(SourceFile:340)
   at bao.f(SourceFile:713)
   at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:148)


A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
---------------------------------------------------------------------------------------

-- Head --
Stacktrace:
   at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
   at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
   at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:252)
   at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
   at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
   at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
   at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
   at bao.ag(SourceFile:340)

-- Initialization --
Details:
Stacktrace:
   at bao.f(SourceFile:713)
   at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:148)

-- System Details --
Details:
   Minecraft Version: 1.7.10
   Operating System: Windows 7 (amd64) version 6.1
   Java Version: 1.6.0_21, Sun Microsystems Inc.
   Java VM Version: Java HotSpot(TM) 64-Bit Server VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc.
   Memory: 16964056 bytes (16 MB) / 57344000 bytes (54 MB) up to 954466304 bytes (910 MB)
   JVM Flags: 2 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx1G
   AABB Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used
   IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
   Launched Version: 1.7.10
   LWJGL: 2.9.1
   OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
   GL Caps:
   Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
   Type: Client (map_client.txt)
   Resource Packs: []
   Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
   Profiler Position: N/A (disabled)
   Vec3 Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used
   Anisotropic Filtering: Off (1)


Nevíte někdo co stím? Dělá mi to pořád když chci zapnout hru.

Smexhy
Příspěvky: 5602
Věk: 25
Registrován: 31 říj 2012, 15:50
Reputation: 20
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Launcher crash

#2 Příspěvekod Smexhy » 08 úno 2015, 16:39

Skús updanúť grafický ovládač

vojtamaniak
Příspěvky: 3512
Věk: 26
Registrován: 18 úno 2012, 21:02
Reputation: 11

Re: Launcher crash

#3 Příspěvekod vojtamaniak » 08 úno 2015, 22:37

Přesouvám. Máš koupený minecraft?


Zpět na „Off topic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti