#2 Příspěvekod SPiRIT » 19 led 2014, 11:00
Ve svy podstate bys nemel drbat do zadnejch binarek (.so soubory) tim myslim neupravovat je v hexa editoru a pokud server necrackujes tak je v postate ani nemusis resit.
V sourcemodu neupravovat nic ve slozce gamedata, pokud neumis sam hledat offsety a signatury po updatech (vsechno se stahne samo v SM je autoupdater).
Pluginy jsou jen ve slozce plugins, ty ktery potrebuji i preklady nenabehnout pokud ony preklady nejsou nahrany ve slozce translations.
Ve slozce configs jsou configy k pluginum ktery potrebuji napr udaje do databaze, bo primo upravuji volby ktery spise nez s nastavenim serveru souvisi s nastavenim a funkcnosti samotnyho pluginu. Dalsi config byva ve slozce /cfg/sourcemod, kde si povetsinou plugin sam generuje po prvnim loadu novej config (ne vsechny pluginy to umi) takze nekdy je potreba vytvorit config manualne a nebo aspon cvary kteryma plugin disponuje nahazet do souboru sourcemod.cfg
Mapy... na naprostou vetsinu map, ti staci do slozky maps zapsat .bsp a pokud potrebujes i boty tak i .nav soubo.
Existuji ale i mapy, ktery nemaj v samotnym tom .bsp naimportovany vsechny textury (proste existuje u nich i slozka materials a tam jsou vmt a vtf soubory s dalsima texturama), u takovych map musis uploadovat i tu slozku materials a udelat .res soubor...jinak uz nevim co k tomu dal.
Pokud mas jen zakladni plugin do sourcmeodu na votovani dalsich map tak ten cte mapy ze souboru mapcycle.txt, dost mozna vlastne sam nacita mapy ze slozky maps... ale to tedko z hlavy nevim, kazdopadne kdyz to tam zapises nic nepokazis