Od toho je tu nolagg. Je potreba jej pustit v dobe kdy jede server spatne a zjistovat co to dela.
Jinak v logu to neustale hazi (alespon ted)
[WorldBorder] [Fill] 101 more chunks processed (990671 total with 767154 skipped, ~91.3%)
Takze server porad neco generuje, coz ho samozrejme zatezuje.
Podle data jste tenhle plugin nahraval 19.10. v 8 hodin rano.
Kdyz se podivam do grafu, http://www.fakaheda.eu/stats/cpu/37959_cpu.html tak vidim, ze od te doby server zere mnohem vice cpu, coz je urcite pricina toho, proc byl server vypnut. Uprimne nevim, jaky smysl ma tu mapu celou predgenerovavat (kdyztak me poucte). Zbytecne to server zatezuje a generuje to mista, na kterych nikdo nikdy nebude.
Přítěžování a vypnutí serveru - dotaz
- Austin
- Site Admin
- Příspěvky: 1251
- Věk: 38
- Registrován: 07 pro 2009, 23:58
- Reputation: 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přítěžování a vypnutí serveru - dotaz
FakaHeda.eu - Administrátor, http://www.minecraft-hosting.cz, http://www.bf3-hosting.cz Pište nám tickety, ne PM.
Nezapomeňte dát karmu těm, kteří Vám pomohli s problémem
Nezapomeňte dát karmu těm, kteří Vám pomohli s problémem
- Sejsel
- Příspěvky: 4131
- Registrován: 19 čer 2011, 09:43
- Reputation: 0
- Bydliště: /home/sejsel/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přítěžování a vypnutí serveru - dotaz
Předgenerování má smysl jen u menších map (max do 2000 blokového limitu). Prakticky to odstraní obří skoky v terénu při přechodu na novější verzi. Taky to mnohem zmenšuje zátěž serveru, protože generování světa doopravdy drasticky zpomaluje. Rozhodně by se to ale mělo dělat před spuštěním serveru.
01101110011101010110001001110111
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 hostů