Přítěžování a vypnutí serveru - dotaz

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Uživatelský avatar
Austin
Site Admin
Příspěvky: 1251
Věk: 38
Registrován: 07 pro 2009, 23:58
Reputation: 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Přítěžování a vypnutí serveru - dotaz

#11 Příspěvekod Austin » 20 říj 2012, 20:16

Od toho je tu nolagg. Je potreba jej pustit v dobe kdy jede server spatne a zjistovat co to dela.
Jinak v logu to neustale hazi (alespon ted)

[WorldBorder] [Fill] 101 more chunks processed (990671 total with 767154 skipped, ~91.3%)

Takze server porad neco generuje, coz ho samozrejme zatezuje.
Podle data jste tenhle plugin nahraval 19.10. v 8 hodin rano.
Kdyz se podivam do grafu, http://www.fakaheda.eu/stats/cpu/37959_cpu.html tak vidim, ze od te doby server zere mnohem vice cpu, coz je urcite pricina toho, proc byl server vypnut. Uprimne nevim, jaky smysl ma tu mapu celou predgenerovavat (kdyztak me poucte). Zbytecne to server zatezuje a generuje to mista, na kterych nikdo nikdy nebude.
FakaHeda.eu - Administrátor, http://www.minecraft-hosting.cz, http://www.bf3-hosting.cz Pište nám tickety, ne PM.
Nezapomeňte dát karmu těm, kteří Vám pomohli s problémem

Uživatelský avatar
Sejsel
Příspěvky: 4131
Registrován: 19 čer 2011, 09:43
Reputation: 0
Bydliště: /home/sejsel/
Kontaktovat uživatele:

Re: Přítěžování a vypnutí serveru - dotaz

#12 Příspěvekod Sejsel » 20 říj 2012, 22:14

Předgenerování má smysl jen u menších map (max do 2000 blokového limitu). Prakticky to odstraní obří skoky v terénu při přechodu na novější verzi. Taky to mnohem zmenšuje zátěž serveru, protože generování světa doopravdy drasticky zpomaluje. Rozhodně by se to ale mělo dělat před spuštěním serveru.
01101110011101010110001001110111


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 hostů