Plugin vypadá po dekompilácii nejak takto:
Kód: Vybrat vše
package me.quicksvk.wasabinpc;
import java.util.logging.Logger;
import org.bukkit.Bukkit;
import org.bukkit.Sound;
import org.bukkit.entity.EntityType;
import org.bukkit.entity.LivingEntity;
import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.entity.EntityDamageByEntityEvent;
import org.bukkit.plugin.PluginManager;
import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;
public class Main extends JavaPlugin
implements Listener
{
public void onEnable()
{
Bukkit.getLogger().info("[NPCWasabi] Plugin by QuickSVK pro WasabiCraft aktivován");
Bukkit.getPluginManager().registerEvents(this, this);
}
public void onDisable() {
Bukkit.getLogger().info("[NPCWasabi] Plugin by QuickSVK pro WasabiCraft deaktivován");
}
@EventHandler
public void onEntityDamage(EntityDamageByEntityEvent event) {
LivingEntity entity = (LivingEntity)event.getEntity();
if (event.getEntityType() == EntityType.VILLAGER) {
event.setCancelled(true);
} else {
Player player = (Player)event.getDamager();
player.playSound(player.getLocation(), Sound.NOTE_BASS, 2.5F, 2.5F);
event.setCancelled(true);
}
}
}
Pre tých, čo tomu nerozumejú, všimnite si to IF ... event.setCancelled(true), else event.setCancelled(true)
Z čoho vyplýva, že plugin vždy zakáže EntityDamageByEntityEvent -> t.j. zakáže, aby hráč búchal hráčov, hráč búchal mobov, mobovia hráčov... myslím, že tadeaš mal iné požiadavky.