Vyhození jíž připojeného hráče se stejným jménem

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Uživatelský avatar
Arcas
Příspěvky: 1406
Věk: 27
Registrován: 13 bře 2012, 19:15
Reputation: 0

Re: Vyhození jíž připojeného hráče se stejným jménem

#11 Příspěvekod Arcas » 29 črc 2016, 18:45

Nechápu, proč jsi na NEZNAMY tak zlý... On ti napsal přesný postup.

Buď tě ochrání Mojang, nebo AuthMe.

Pokud máš AuthMe a pouští ti dva usery se stejným nickem, pak následuje logický krok - zkontrolovat config. A pokud tam je vše OK, tak udělat upgrade / downgrade. Pokud downgrade, tak se vyplatí pohledat Jenkins a stáhnout nejnovější build.
Čeština a jiné jazyky jsou Freeware, ale ne Opensource!!! To znamená, že s nimi můžete nakládat jak chcete, ale nesmíte je upravovat...

// no comment

Uranus-Portal.com
Obrázek

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyhození jíž připojeného hráče se stejným jménem

#12 Příspěvekod Hanakocz » 29 črc 2016, 22:12

@Mo00mi
Vyhazování hráče se stejným jménem je důležitá vlastnost serveru, která je tam zcela úmyslně. Velmi často se stane, že internetové spojení zahapruje (nebo server se nějak zamotá) a server vidí hráče online, i když ten online není. Často to můžeš pozorovat, pokud se fakt rychle relogneš, že ti to napíše, že ještě hraješ (asi jen když má server lagy trochu). Pokud by to stávajícího hráče nevykoplo, tedy neterminovalo to jeho přítomnost na serveru (a v tu chvíli se server nekouká, zda ten hráč tam skutečně je, nebo je to jen chyba, kterou tímto opravuje), tak by se daný hráč nemohl na server připojit, dokud by se server nerestartoval, nebo neprovedl nějaký "update", kdo teda tam je a kdo není....Ve stávající situaci by to znamenalo třeba tam mít zaseknutého virtuálního hráče.

Standardní server je nastaven s online=true, kde taková situace vzniká jen a pouze jako bug, tudíž zamezení nepřichází v úvahu. Ostatně stejný princip funguje i se SESSION, všude, nejen v MC. Poslední regulérně přihlášený to má a všichni ostatní dosavadní ji mají zneplatněnou. To, že ty nastavíš online=false, má samozřejmě víc následků, než jen, že porušuješ licenci (pokud to je pro úmyslné obcházení session serveru pro hru lidí, co si nekoupili hru) či že tam mohou právě ti warezáci. Má to následky na UUID, na takovéto základní věci i další. Server je nejen nezabezpečený, ale i některé věci nefungují tak, jak by měly. Ne, ty věci nejsou napsány špatně, jen pokud vypneš základní pilíř pro spoustu věcí, tak nemůžeš počítat s tím, že všechno půjde, jak má.

Buď nesmíš vypínat online=true, nebo musíš řešit vzniklé díry něčím jiným. Pluginem. Pluginem na plugin. A tak podobně. Nebo se smířit s tím, že tam ty díry budou.

Pokud to umí authme, tak stačí poslechnout lidi, co ti tu radí. Jen si laskavě uvědom, že normální je mít online=true a tedy se nerozčiluj, že ti napsal i tu možnost. Btw. kdybychom šli do detajlu, tak by bylo proti pravidlům vůbec radit cokoliv jiného, než možnost pro online=true, tudíž to, že něco takového není dodržováno, ber jako naši libovůli, že se snažíme pomoci i lidem, kteří by na to neměli mít tak docela nárok.

PS: Jsi to ty, kdo napsal jen poměrně vágní informace, něco, že "nefunguje" je zcela bez informace, zkus příště přidat použitelné informace, kopii configu, verzi serveru, verzi authme, atd. A odpusť si útoky proti někomu, kdo ti chtěl poradit, příště by se na tebe mohl velmi rychle vykašlat!
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Uživatelský avatar
Arcas
Příspěvky: 1406
Věk: 27
Registrován: 13 bře 2012, 19:15
Reputation: 0

Re: Vyhození jíž připojeného hráče se stejným jménem

#13 Příspěvekod Arcas » 29 črc 2016, 22:35

Věřím, že kdyby chtěl, tak již dávno online-mode na true má. Ale očividně je rozumný a nechce zkrachovat.
Čeština a jiné jazyky jsou Freeware, ale ne Opensource!!! To znamená, že s nimi můžete nakládat jak chcete, ale nesmíte je upravovat...

// no comment

Uranus-Portal.com
Obrázek

NEZNAMY
Příspěvky: 717
Věk: 26
Registrován: 31 kvě 2013, 20:00
Reputation: 23
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyhození jíž připojeného hráče se stejným jménem

#14 Příspěvekod NEZNAMY » 30 črc 2016, 09:19

@Hanako netreba reštart serveru, aj mne sa stáva, že keď sa chcem relognúť píše, že už tam som, ale server po 30 sekundách vyhodí spojenie aj hráča.

Jo_Do
Příspěvky: 258
Registrován: 24 čer 2016, 20:57
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyhození jíž připojeného hráče se stejným jménem

#15 Příspěvekod Jo_Do » 30 črc 2016, 09:51

Bože bože. Tolik stránek popsaných a nic z toho.
Zkusil jsem to na svém serveru.
Pokud se pokusím připojit z jiného PC pod stejným nickem, vyhodí to hlášku "This same nick is already playing" a nedovolí to připojení.
Pokud se pokusím připojit pod pozměněným nickem, (oblíbená to hračka různých kid hackerů) výsledek je stejný.
Doporučil bych, vložit na server plugin AntiUserSteal https://www.spigotmc.org/resources/antiusersteal.11986/
Nemá žádná nastavení, vloží se a jede.
Viz:
http://jdomansky.wz.cz/minecraft/minecraft3.html#21

Pokud to bude dál vyhazovat hráče se stejným nickem, pak poprosím o vložení celého configu k AuthMe - porovnám ho se svým.

Uživatelský avatar
AAAuto
Příspěvky: 385
Registrován: 26 pro 2014, 20:35
Reputation: 0

Re: Vyhození jíž připojeného hráče se stejným jménem

#16 Příspěvekod AAAuto » 30 črc 2016, 11:32

No mne osobne to robilo novými AuthMe verziami ktoré boli dostupné pre 1.8 na Spigotmc.org Konkrétne verzie od 3.4 až po 5.2 (tieto verzie sú funkčné). Doporučujem ti teda nahodiť na server najnovšiu verziu, teda verziu AuthMe 5.2 BETA 3 ktorú nájdeš na BUKKITe.
„Nikdy nehovor, že sa niečo urobiť nedá, pretože vždy sa nájde nejaký blbec, ktorý nevie že sa to nedá a urobí."


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů