Residencia+NPC

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
jakubb75
Příspěvky: 34
Registrován: 04 čer 2013, 12:54
Reputation: 0

Residencia+NPC

#1 Příspěvekod jakubb75 » 24 čer 2013, 22:49

Server: 93.91.250.134:27482

Zdravím.
Prosím, mám problém s pluginom Citizens. Plugin mám aktualizovaný na najnovšej verzii (citizens: [R: 2.0.8 (alpha 4)] + používam k nemu addon pre Traderov-dtltraders [B: dtlTraders v3.0.1]; CB mám na RB 1.5.2.
Neviem prečo, ale vždy keď použijem príkaz /npc create, niekde, kde je residencia, napr. na Spawne, tak NPC sa mi vytvorí uplne niekde inde, čo by sa mi mal vytvoriť na mieste, kde stojím. Aj keď vybraného NPC portnem na miesto kde chcem, vždy po reštarte alebo reloade servera tam už nebude a zas sa portne niekam inam. Skúšal som aj /citizens save ale ani to nepomohlo. Keď vytvorím NPC niekde, kde neni residencia, ide všetko v pohode. Pozeral som aj config residencie, ale nic tykajuce sa citizens som tam nevidel, takisto v configu citizens.
Prosím, bol by som rád ak by ste mi niekto pomohli! :)
Vopred Ďakujem!
S pozdravom Jakub

Uživatelský avatar
nejento
Příspěvky: 9815
Registrován: 28 lis 2011, 14:09
Reputation: 55
Kontaktovat uživatele:

Re: Residencia+NPC

#2 Příspěvekod nejento » 25 čer 2013, 20:03

Zkus nastavit v Residence monsters true a animals true (povolíš tím moby v resce)
Jinak, aktualizuj (už jenom pro jistotu) http://ci.citizensnpcs.com/view/All/

Jinak na spawnu je trochu blbost používat na ochranu Residence, protože reska na spawnu je prasárna :D
Obrázek

Obrázek Přidejte se ke komunitě zákazníků na FakaHeda.eu Discord! Poznejte nové lidi nebo vyřešte svůj technický problém živě: https://discord.fakaheda.eu/

jakubb75
Příspěvky: 34
Registrován: 04 čer 2013, 12:54
Reputation: 0

Re: Residencia+NPC

#3 Příspěvekod jakubb75 » 25 čer 2013, 22:09

Díky, ale nefunguje :) Ani keď som mal monsters a animals na true a ani po aktualizácii, stále mi ich po vytvorení spawne úplne niekam inam.
Kebyže spravím residenciu cez WorldGuard, nebolo by to zle?
Vopred Ďakujem! ;)

EDIT:
Vytvoril som protect cez WorldGuard a už mi idú citizens v pohode, ale zas v čom mám problém, keď dám /region flag Spawn mob-spawning deny, tak mi prestane spawnovať aj monsters a aj animals, dá sa to nejak nastaviť aby spawnovalo len animals a monsters nie?
A ešte by som sa chcel opýtať, či sa dá nastaviť uvítacia správa keď prichádzate a odchádzate z regionu, tak ako to funguje u residenciách :)
ďakujem! :)

Uživatelský avatar
AyACZE
Příspěvky: 464
Registrován: 20 srp 2012, 10:09
Reputation: 0

Re: Residencia+NPC

#4 Příspěvekod AyACZE » 27 čer 2013, 19:28

Zprávy při vstupu a nebo opuštění regionu samozřejmě nastavit jde. Jsou to tyto flagy:

/rg flag JM_REGIONU greeting TEXT_UVÍTACÍ_ZPRÁVY
a
/rg flag JM_REGIONU farewell TEXT_ODCHOZÍ_ZPRÁVY

Jinak dá se zakázat spawnování jen některých mobů flagem deny-spawn, např.:

/rg flag JM_REGIONU deny-spawn Skeleton,Zombie,Creeper

zakáže spawnování pouze skeletonů, zombíků a creeperů v regionu, ostatní mobové se budou spawnovat dál.
Classic Survival (IP:mc.coolcraft.eu)
No cheat, střelné zbraně, Hide n Seek, 1.7.2-1.7.10 !
Real Skyblock (IP:sky.coolcraft.eu)
No fly, no cheat, propracované úkoly - skyblock kompletně česky !!
...::: http://www.CoolCraft.eu :::...

jakubb75
Příspěvky: 34
Registrován: 04 čer 2013, 12:54
Reputation: 0

Re: Residencia+NPC

#5 Příspěvekod jakubb75 » 27 čer 2013, 23:04

Ďakujem, funguje mi to. Len škoda, že sa mi nedá zakázať veľa mobov, keďže sa mi nevojdu všetky názvy do chatu. :D

Uživatelský avatar
nejento
Příspěvky: 9815
Registrován: 28 lis 2011, 14:09
Reputation: 55
Kontaktovat uživatele:

Re: Residencia+NPC

#6 Příspěvekod nejento » 28 čer 2013, 13:30

Pak tu můžeš upravit přímo v regions.yml
Obrázek

Obrázek Přidejte se ke komunitě zákazníků na FakaHeda.eu Discord! Poznejte nové lidi nebo vyřešte svůj technický problém živě: https://discord.fakaheda.eu/


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů