MAP - format mapadvertu

Technická podpora k herním serverům Counter-Strike: Source
Message
Autor
djmckjuba
Příspěvky: 12
Registrován: 07 pro 2010, 19:33
Reputation: 0

MAP - format mapadvertu

#1 Příspěvekod djmckjuba » 12 pro 2010, 12:50

Dobrý den můžete mi nekdo říct jak vložit mapadvert do MAP...skoušel jsem obrazek.jpg zapsal ho do decallist + mapadverts.txt ale ve hře jsou misto obrazku budto ružovo-černe textury a nebo vubec nic...

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: MAP - format mapadvertu

#2 Příspěvekod Mysteria » 12 pro 2010, 13:29

Oranzovorůžová textura znamená, že nemáš danou texturu staženou ve svém CSSku. Takže pro začátek bych zkusil tu texturu uložit manualně do svého CSSka, jestli se ti pak v mapě zobrazí.

djmckjuba
Příspěvky: 12
Registrován: 07 pro 2010, 19:33
Reputation: 0

Re: MAP - format mapadvertu

#3 Příspěvekod djmckjuba » 12 pro 2010, 15:38

no skusil sem ten obrazek nahrat do csska ale pořad je tam jen textura...podporuje to jpg?...

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: MAP - format mapadvertu

#4 Příspěvekod Mysteria » 12 pro 2010, 15:49

Ty to má v .jpg? :lol:
Už když se podíváš do souboru decallist.txt, tak zjistíš, že ty textury musí být ve formátu .vmt a .vtf, viz:

Kód: Vybrat vše

      "mani_logo.vmt"   "materials/decals/custom/mani_admin_plugin/mani_logo.vmt"
      "mani_logo.vtf"   "materials/decals/custom/mani_admin_plugin/mani_logo.vtf"

Takže převést a znova.

djmckjuba
Příspěvky: 12
Registrován: 07 pro 2010, 19:33
Reputation: 0

Re: MAP - format mapadvertu

#5 Příspěvekod djmckjuba » 12 pro 2010, 15:56

jo jo diky :D ja sem se ted koukal akorat na video tutorial a smal sem se sam sobe :D diky za pomoc


Zpět na „Counter-Strike: Source“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů