Bukkit.yml

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Vaigl
Příspěvky: 3
Registrován: 26 úno 2013, 17:47
Reputation: 0

Bukkit.yml

#1 Příspěvekod Vaigl » 26 úno 2013, 17:54

93.91.250.127:37847
Ahoj,něco jsem si udělal se servrem chtěl jsem si zvýšit spawnování mobu protože mi nefungovala Mob-trapka.Tak jsem to tam nastavil a potom nefungovala ani ender-trapka a nespawnovali se tam žádné příšerky.Nevíte jak to spravit? Nastavoval jsem to v bukkit.yml

Smexhy
Příspěvky: 5602
Věk: 26
Registrován: 31 říj 2012, 15:50
Reputation: 20
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Bukkit.yml

#2 Příspěvekod Smexhy » 26 úno 2013, 18:10

Pošli bukkit.yml do code...

Vaigl
Příspěvky: 3
Registrován: 26 úno 2013, 17:47
Reputation: 0

Re: Bukkit.yml

#3 Příspěvekod Vaigl » 26 úno 2013, 18:12

Kód: Vybrat vše

# This is the main configuration file for Bukkit.
# As you can see, there's actually not that much to configure without any plugins.
# For a reference for any variable inside this file, check out the bukkit wiki at
# http://wiki.bukkit.org/Bukkit.yml
settings:
  allow-end: true
  warn-on-overload: true
  permissions-file: permissions.yml
  update-folder: update
  ping-packet-limit: 100
  use-exact-login-location: false
  plugin-profiling: false
  connection-throttle: 4000
  query-plugins: true
  deprecated-verbose: default
  shutdown-message: Server closed
spawn-limits:
  monsters: 200
  animals: 200
  water-animals: 5
  ambient: 15
chunk-gc:
  period-in-ticks: 600
  load-threshold: 0
ticks-per:
  animal-spawns: 99999999999
  monster-spawns: 9999999999999
  autosave: 0
auto-updater:
  enabled: true
  on-broken:
  - warn-console
  - warn-ops
  on-update:
  - warn-console
  - warn-ops
  preferred-channel: rb
  host: dl.bukkit.org
  suggest-channels: true
database:
  username: bukkit
  isolation: SERIALIZABLE
  driver: org.sqlite.JDBC
  password: walrus
  url: jdbc:sqlite:{DIR}{NAME}.db

Uživatelský avatar
nejento
Příspěvky: 9815
Registrován: 28 lis 2011, 14:09
Reputation: 55
Kontaktovat uživatele:

Re: Bukkit.yml

#4 Příspěvekod nejento » 26 úno 2013, 18:26

To co sis tam nastavil

Kód: Vybrat vše

  animal-spawns: 99999999999
  monster-spawns: 9999999999999

by trvalo hooooodně dlouho, než by se nějaký mob spawnul.

Protože tady je jak dlouhá doba má bát, než se spawne nějaký mob. Tohle si nastav zpět na to, co tam bylo. A jinak ve verzi 1.4 jsou omezené Mob-trapky...
Obrázek

Obrázek Přidejte se ke komunitě zákazníků na FakaHeda.eu Discord! Poznejte nové lidi nebo vyřešte svůj technický problém živě: https://discord.fakaheda.eu/

Vaigl
Příspěvky: 3
Registrován: 26 úno 2013, 17:47
Reputation: 0

Re: Bukkit.yml

#5 Příspěvekod Vaigl » 26 úno 2013, 18:29

Jak to myslíš omezené mob trapky? ;)

Uživatelský avatar
nejento
Příspěvky: 9815
Registrován: 28 lis 2011, 14:09
Reputation: 55
Kontaktovat uživatele:

Re: Bukkit.yml

#6 Příspěvekod nejento » 26 úno 2013, 18:33

Že nejsou tak efektivní a nejsou tak účinné.
Obrázek

Obrázek Přidejte se ke komunitě zákazníků na FakaHeda.eu Discord! Poznejte nové lidi nebo vyřešte svůj technický problém živě: https://discord.fakaheda.eu/


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 91 hostů