Ochrany ostrovů jsou dost často řešeny napojením na WorldGuard, vytváří to regiony.
Pokud ti vadí, že jsou hráči v nějakém světě a je ti jedno, že stratí to, co mají v inventáři, stačí smazat jejich soubory v složce se světem. Taky to může být uchované v pluginu na přihlašování.
SkyBlock NUTNE :)
- Sejsel
- Příspěvky: 4131
- Registrován: 19 čer 2011, 09:43
- Reputation: 0
- Bydliště: /home/sejsel/
- Kontaktovat uživatele:
Re: SkyBlock NUTNE :)
01101110011101010110001001110111
- PanadoL
- Příspěvky: 179
- Registrován: 01 kvě 2012, 16:44
- Reputation: 0
Re: SkyBlock NUTNE :)
Ok Díky ale ted zpět k hlavní otázce Jak umám udělat aby sem mněl na serveru jen 1Mapu tudíž tu SkyBlock Mapu...
- Dawe5
- Příspěvky: 358
- Registrován: 23 srp 2012, 10:55
- Reputation: 1
- Kontaktovat uživatele:
- nejento
- Příspěvky: 9815
- Registrován: 28 lis 2011, 14:09
- Reputation: 55
- Kontaktovat uživatele:
Re: SkyBlock NUTNE :)
Na to aby ta mapa byla defaultní, musíš si název té mapy, na které se bude hrát nastavit i v server.properities. Samozřejmě, že potom i v tom pluginu a v bukkit.yml si nastavíš ten generátor čisté mapy:
Na to, aby ta mapa byla čístá, potřebuješ CleanroomGenerator: http://dev.bukkit.org/server-mods/cleanroomgenerator/
To aby generoval čistou mapu už ze základu, musíš si to nastavit v bukkit.yml a potom k tomu mít ten plugin na ten skyblock, který tam bude házet ty ostrovy.
Tohle se akorát dodá na konec toho bukkit.yml (žádný prázdný řádek nevynechávat)
Na to, aby ta mapa byla čístá, potřebuješ CleanroomGenerator: http://dev.bukkit.org/server-mods/cleanroomgenerator/
To aby generoval čistou mapu už ze základu, musíš si to nastavit v bukkit.yml a potom k tomu mít ten plugin na ten skyblock, který tam bude házet ty ostrovy.
Tohle se akorát dodá na konec toho bukkit.yml (žádný prázdný řádek nevynechávat)
Kód: Vybrat vše
worlds:
nazev_mapy_ktera_je_prazdna_a_je_na_ni_skyblock:
generator: CleanroomGenerator

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů