Stavění či ničení v urč. layeru

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Uživatelský avatar
Dawe5
Příspěvky: 358
Registrován: 23 srp 2012, 10:55
Reputation: 1
Kontaktovat uživatele:

Stavění či ničení v urč. layeru

#1 Příspěvekod Dawe5 » 06 říj 2012, 20:58

93.91.250.106:27992

Zdarec crafteří ! Existuje plugin, který zabrání stavení či ničení v určitém layeru ?

Nebo plugin, který upravý celou mapu bez toho, abych ji mazal a vytvářel znovu.
Obrázek

Uživatelský avatar
Sejsel
Příspěvky: 4131
Registrován: 19 čer 2011, 09:43
Reputation: 0
Bydliště: /home/sejsel/
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavění či ničení v urč. layeru

#2 Příspěvekod Sejsel » 08 říj 2012, 19:12

Nad určitou výšku můžeš zakázat stavění přímo v server.properties.

Na velké úpravy mapy můžeš použít např. WorldEdit, pro práci se světy pak například Multiverse.
01101110011101010110001001110111

Uživatelský avatar
zdenda204
Příspěvky: 3617
Věk: 36
Registrován: 23 kvě 2012, 21:38
Reputation: 0

Re: Stavění či ničení v urč. layeru

#3 Příspěvekod zdenda204 » 08 říj 2012, 19:30

Jde přez MultiVerse ten svět jakoby "zresetovat" ? (Teď mám okno)
Přijímám zakázky na skripty/pluginy v PHP/Javě za malý poplatky! A kup mi sušenku :) Obrázek Obrázek
⇨Projekt Market⇦

Uživatelský avatar
Dawe5
Příspěvky: 358
Registrován: 23 srp 2012, 10:55
Reputation: 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavění či ničení v urč. layeru

#4 Příspěvekod Dawe5 » 08 říj 2012, 19:50

kde přesně to mám upravit ???

Kód: Vybrat vše

allow-nether=true
level-name=world
enable-query=false
allow-flight=false
server-port=25565
level-type=DEFAULT
enable-rcon=false
level-seed=
server-ip=
max-build-height=256
spawn-npcs=true
white-list=false
spawn-animals=true
snooper-enabled=true
hardcore=false
texture-pack=
online-mode=false
pvp=true
difficulty=1
gamemode=0
max-players=1
spawn-monsters=true
generate-structures=true
view-distance=10
motd=A Minecraft Server
Obrázek

Uživatelský avatar
zdenda204
Příspěvky: 3617
Věk: 36
Registrován: 23 kvě 2012, 21:38
Reputation: 0

Re: Stavění či ničení v urč. layeru

#5 Příspěvekod zdenda204 » 08 říj 2012, 19:59

Myslím že toto:
Spoiler: zobrazit

Kód: Vybrat vše

max-build-height=256
Přijímám zakázky na skripty/pluginy v PHP/Javě za malý poplatky! A kup mi sušenku :) Obrázek Obrázek
⇨Projekt Market⇦

Uživatelský avatar
Dawe5
Příspěvky: 358
Registrován: 23 srp 2012, 10:55
Reputation: 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavění či ničení v urč. layeru

#6 Příspěvekod Dawe5 » 08 říj 2012, 20:08

Nechápu.. Potřebuji od bedrocku až po 9 blok (ze zdola) zablokovat stavení a ničení.
Obrázek

Uživatelský avatar
Sejsel
Příspěvky: 4131
Registrován: 19 čer 2011, 09:43
Reputation: 0
Bydliště: /home/sejsel/
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavění či ničení v urč. layeru

#7 Příspěvekod Sejsel » 08 říj 2012, 20:12

Bohužel, odspodu to nejde. Jedna možnost je použít WorldGuard. Označ oblast od bedrocku až po 9. blok. Potom použij
//expand west 9999999999
//expand east 9999999999
//expand north 9999999999
//expand south 9999999999
/region create Zamknuta_oblast
01101110011101010110001001110111

Uživatelský avatar
Dawe5
Příspěvky: 358
Registrován: 23 srp 2012, 10:55
Reputation: 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavění či ničení v urč. layeru

#8 Příspěvekod Dawe5 » 08 říj 2012, 20:24

Když tam zadam //expand west 999999999 tak mi to napíše "Number expected: string "west" given." Takhle to udělám u všech čtyřech a sejvnu to. Ale je to zamknuté jen tam, kde jsem to sekyrkou označoval. Zbytek plochy je nechráněný.
Obrázek

Uživatelský avatar
Sejsel
Příspěvky: 4131
Registrován: 19 čer 2011, 09:43
Reputation: 0
Bydliště: /home/sejsel/
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavění či ničení v urč. layeru

#9 Příspěvekod Sejsel » 08 říj 2012, 20:47

Tak nejdřív to číslo, až pak west :)
01101110011101010110001001110111


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 79 hostů