Ahoj, posledních pár dní se nám na serveru stává, že serveru postupně v průběhu dne roste využití CPU, aniž by se do hry někdo připojil, v odpoledních/večerních hodinách pak při stavu max 3 hráči CPU roste nad 100% a takhle vysoko zůstane i ve chvíli, kdy server opustí poslední hráč. Server je následně cca za hodinu restartován dohledovým systémem. Většinou využití ustane, poprvé (myslím, že 14.8.) se nám ale stalo i to, že využití opět stouplo i po tomto restartu a server byl následně vypnut. To se navíc celé událo v rozmezí od 4:30 ráno (pravidelný restart) až cca 14:15, na serveru nebyla (skoro) žádná aktivita, a přesto CPU narostlo.
Poslední update serveru jsem dělal 12.8., kdy jsem na server dával latest verzi forge (14.23.5.2838), pár dní na to jsem forge downgradnul (14.23.5.2779 - potřebný forge pro RailCraft), jelikož se po pár dnech stal onen incident, od downgradu byl klid až do úterý tento týden.
Pár posledních dnů jsme zkusili na serveru odpojit veškeré ic2 chunkloadery a zredukovat používání buildcraft trubek na minimum, nicméně rozdíl jsme poznali akorát na fps klientů, server se chová tak nějak stejně.
Večer+ se navíc konzole plní hláškami o lazích, nejmasitější je snad tahle:
Kód: Vybrat vše
[00:49:54] [Server thread/WARN] [net.minecraft.server.MinecraftServer]: Can't keep up! Did the system time change, or is the server overloaded? Running 21420ms behind, skipping 428 tick(s)
CPU Usage:
http://mrtg.fakaheda.eu/cpu/298403_cpu.html
RAM Usage:
http://mrtg.fakaheda.eu/memory/298403_memory.html
Open files:
http://mrtg.fakaheda.eu/open_files/2984 ... files.html
Disk Usage:
http://mrtg.fakaheda.eu/disk_usage/2984 ... usage.html
Předem děkuji za odpověď!
Vezna