Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

Message
Autor
Uživatelský avatar
Arcas
Příspěvky: 1406
Věk: 26
Registrován: 13 bře 2012, 19:15
Reputation: 0

Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

#21 Příspěvekod Arcas » 21 srp 2016, 23:58

Při malém použití samozřejmě ne, ale pokud uděláš všechny plugin ve Skriptu, abys mohl pracovat s jejich API, tak poté už to server pocítí.
Čeština a jiné jazyky jsou Freeware, ale ne Opensource!!! To znamená, že s nimi můžete nakládat jak chcete, ale nesmíte je upravovat...

// no comment

Uranus-Portal.com
Obrázek

ZiDyPL
Příspěvky: 295
Registrován: 13 dub 2015, 22:01
Reputation: 17

Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

#22 Příspěvekod ZiDyPL » 22 srp 2016, 00:02

Asi jsem něco přehlídl, nebo... KDE MÁŠ TY DATA? To, že to 3× napíšeš neznamená, že to je pravda.
Jde o to, že teoreticky to zatěžuje víc, ale prakticky je otázkou, zda je vůbec možné mít tak velký server, aby se to nějak výrazně projevilo.

Uživatelský avatar
Arcas
Příspěvky: 1406
Věk: 26
Registrován: 13 bře 2012, 19:15
Reputation: 0

Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

#23 Příspěvekod Arcas » 22 srp 2016, 00:05

A opět - vážně potřebuješ data na to, abys došel k logickému závěru? To můžu i já po tobě chtít data, abys mi potvrdil, že to není náročnější - protože mé tvrzení staví na nějakých zkušenostech, praxi a faktech. Je faktem, že pokud mám udělat operaci X a pro její provedení si musím z Y zjistit všechny instrukce, tak více vytížím server, než když rovnou provedu instrukce X.
Čeština a jiné jazyky jsou Freeware, ale ne Opensource!!! To znamená, že s nimi můžete nakládat jak chcete, ale nesmíte je upravovat...

// no comment

Uranus-Portal.com
Obrázek

ZiDyPL
Příspěvky: 295
Registrován: 13 dub 2015, 22:01
Reputation: 17

Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

#24 Příspěvekod ZiDyPL » 22 srp 2016, 00:23

Však jo, je pravda, že to zatěžuje víc, ale nevíš o jak moc víc, to je to, co nepobíráš. Já chci data, která ukážou to, že skript oproti pluginu vytěžuje o dost víc server, což ty nemáš.

Uživatelský avatar
Arcas
Příspěvky: 1406
Věk: 26
Registrován: 13 bře 2012, 19:15
Reputation: 0

Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

#25 Příspěvekod Arcas » 22 srp 2016, 00:27

Nejde o to, jestli o 3% nebo 50%, ale o to, že zbytečně vytěžuje server, tudíž se jako plnohodnotné řešení nedá brát. Jediné rozumné využití je k lepení děr a drobné práci.

Pro každého, kdo to myslí se servery vážně, znamená i 0,1% ulehčení serveru hodně. Samozřejmě, děti ze serverů jako je Survival-Games to netrápí, těm lagy nejspíš nevadí.
Čeština a jiné jazyky jsou Freeware, ale ne Opensource!!! To znamená, že s nimi můžete nakládat jak chcete, ale nesmíte je upravovat...

// no comment

Uranus-Portal.com
Obrázek

ZiDyPL
Příspěvky: 295
Registrován: 13 dub 2015, 22:01
Reputation: 17

Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

#26 Příspěvekod ZiDyPL » 22 srp 2016, 09:40

Pokud bude mít server s pluginy 19,99 TPS při 5 hráčích a server pouze se skripty 19,98 TPS při pěti hráčích, tak je to přeci jedno. Jestli skripty budou v provozu zabírat 10 MB RAMky navíc, to je kord jedno.

Uživatelský avatar
Arcas
Příspěvky: 1406
Věk: 26
Registrován: 13 bře 2012, 19:15
Reputation: 0

Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

#27 Příspěvekod Arcas » 22 srp 2016, 20:36

Ano, při pěti hráčích - ale já se bavím o někom, kdo to bere vážně. Ze začátku se celý server dá řešit skriptem, ale člověk by měl myslet na budoucnost - kdo to bude časem, až se server více proslaví a bude na něm hrát více hráčů, přehazovat na regulérní pluginy?
Čeština a jiné jazyky jsou Freeware, ale ne Opensource!!! To znamená, že s nimi můžete nakládat jak chcete, ale nesmíte je upravovat...

// no comment

Uranus-Portal.com
Obrázek

ZiDyPL
Příspěvky: 295
Registrován: 13 dub 2015, 22:01
Reputation: 17

Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

#28 Příspěvekod ZiDyPL » 22 srp 2016, 23:27

Nikdo, protože to zkrátka nebude potřeba ;) protože jsem přesvědčen o tom, že ani při stu hráčích nebude vytížení nijak razantní a server, který má najednou nad 100 hráčů je v dnešní době BungeeCordu vzácnost.

Uživatelský avatar
Arcas
Příspěvky: 1406
Věk: 26
Registrován: 13 bře 2012, 19:15
Reputation: 0

Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

#29 Příspěvekod Arcas » 22 srp 2016, 23:50

Nechápu to plýtvání výkonem...
Čeština a jiné jazyky jsou Freeware, ale ne Opensource!!! To znamená, že s nimi můžete nakládat jak chcete, ale nesmíte je upravovat...

// no comment

Uranus-Portal.com
Obrázek

ZiDyPL
Příspěvky: 295
Registrován: 13 dub 2015, 22:01
Reputation: 17

Re: Začínáme s pluginem skript - část 2 - /spawn /warp

#30 Příspěvekod ZiDyPL » 23 srp 2016, 13:56

Plýtvání 10 megabajty? Vzhledem k tomu, že tu RAMku, kterou skript využívá navíc by ti stejně fakaheda poskytla a neprodala ji nikomu jinému, takže plýtvání se skriptem na fakahedě nemá nic společného.


Zpět na „Návody“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů