Minecraft pixelmon

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
vraga4
Příspěvky: 4
Registrován: 12 úno 2016, 17:03
Reputation: 0

Minecraft pixelmon

#1 Příspěvekod vraga4 » 12 úno 2016, 17:13

Server: IP:PORT (pokud server ještě nemáte, vepište zde "nemám")

Dobrý den chci se zeptat jestli by šlo udělat craft bukkit (aby šly i mody a pluginy ) pro verzi 1.8 a jak

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Minecraft pixelmon

#2 Příspěvekod Hanakocz » 12 úno 2016, 17:26

Prosím o dodání ip serveru. Pak se můžeme bavit a řešení jistě existuje.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

vraga4
Příspěvky: 4
Registrován: 12 úno 2016, 17:03
Reputation: 0

Re: Minecraft pixelmon

#3 Příspěvekod vraga4 » 12 úno 2016, 17:29

82.208.17.35:27491

-- 12 úno 2016, 16:31 --

teprve testujeme zda to má cenu jestly tam pujde pixelmon 4.1.4 a ostatní mody na 1.8 a poté zvíšíme sloty atd.....

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Minecraft pixelmon

#4 Příspěvekod Hanakocz » 12 úno 2016, 17:41

1) jde to?
Ano.
2) je to vhodné řešení?
Ne.
3) proč to není vhodné řešení?
Pro 1.7.10 existoval Cauldron, který toto řešil. Pro 1.8 se s ním nepočítá. Momentálně se do budoucna vyvíjí Sponge, ale jeho momentální využití je velmi diskutabilní a ne zrovna asi vhodné. Kompatibilita se stávajícími pluginy neznámá.
4) co tedy dělat?
Vzdát se pluginů. Forge módy dokážou většinu věcí zastat, mají také server-only verze, které uživatel nemusí instalovat.

Záleží, na co ty pluginy potřebuješ, takže se rozepiš, jaké funkce ti zrovna chybí a pak si řekneme možná jednotlivá řešení.

EDIT:
není důvod, proč by ten pixelmon tam nešel, u ostatních modů je nabídka docela....zatím omezená, nu. Nicméně každopádně server jako takový bude v každém případě Forge, protože i ten Sponge se momentálně instaluje na Forge jako mod a tudíž nebude třeba do funkčnosti serveru nijak zasahovat.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

vraga4
Příspěvky: 4
Registrován: 12 úno 2016, 17:03
Reputation: 0

Re: Minecraft pixelmon

#5 Příspěvekod vraga4 » 12 úno 2016, 18:56

ok děkuji

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Minecraft pixelmon

#6 Příspěvekod Hanakocz » 12 úno 2016, 19:13

Ach, to ses moc nerozepsal.
Pokud chceš /home, /spawn, permissiony atd, tak všecko by ti měl obstarat mod ForgeEssentials.
Pokud chceš authme, tak si to rychle rozmysli, protože authme je jeden z nejhorších pluginů vůbec a často rozbíjí věci, co bez něj fungují...a ani není potřeba, pokud dodržuješ licenci k používání Minecraftu..
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů