start.sh

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
MinfasCZE
Příspěvky: 500
Registrován: 08 lis 2014, 08:50
Reputation: 0
Bydliště: .getLocation()
Kontaktovat uživatele:

Re: start.sh

#11 Příspěvekod MinfasCZE » 19 lis 2015, 18:07

Protože to chci restartovat přes server, je na to příkaz.

MarekBurget

Re: start.sh

#12 Příspěvekod MarekBurget » 19 lis 2015, 18:24

Ono to ide defaulne, server sa vypne , ale opet zapne pretože nebol reštartovany cez CP .

MinfasCZE
Příspěvky: 500
Registrován: 08 lis 2014, 08:50
Reputation: 0
Bydliště: .getLocation()
Kontaktovat uživatele:

Re: start.sh

#13 Příspěvekod MinfasCZE » 19 lis 2015, 18:46

Takže mám místo restartu použít /stop? Protože když teď restartnu server přes /restart tak je vyplý, konzole seklá a zapne se až ho restartuji přes CP

teeeo
Příspěvky: 139
Registrován: 20 pro 2012, 13:46
Reputation: 0

Re: start.sh

#14 Příspěvekod teeeo » 19 lis 2015, 18:52

protože /restart ti taky vypne server -_- vymýšlíš blbosti ...

MarekBurget

Re: start.sh

#15 Příspěvekod MarekBurget » 19 lis 2015, 18:52

Ne ,maš nastavene ako default že server sa nakopne až za par minut.

MinfasCZE
Příspěvky: 500
Registrován: 08 lis 2014, 08:50
Reputation: 0
Bydliště: .getLocation()
Kontaktovat uživatele:

Re: start.sh

#16 Příspěvekod MinfasCZE » 19 lis 2015, 19:14

MarekBurget píše:Ne ,maš nastavene ako default že server sa nakopne až za par minut.

To se nastaví kde?

Uživatelský avatar
TheAmazingCave
Příspěvky: 1351
Registrován: 21 led 2013, 16:31
Reputation: 1

Re: start.sh

#17 Příspěvekod TheAmazingCave » 19 lis 2015, 20:21

/stop /reload .. :D
Obrázek

teeeo
Příspěvky: 139
Registrován: 20 pro 2012, 13:46
Reputation: 0

Re: start.sh

#18 Příspěvekod teeeo » 19 lis 2015, 21:28

MarekBurget píše:Ne ,maš nastavene ako default že server sa nakopne až za par minut.


Ano protože si to přečte start.sh .. jenomže tady se .sh script nejmenuje start a není v kořenový složce serveru .. takže to nebude fungovat :evil:

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: start.sh

#19 Příspěvekod Hanakocz » 19 lis 2015, 21:59

Dobře radím, od tohoto ruce pryč. Na spouštění tam skripty jsou, ale mimo kompetenci uživatelů, jsou nastavené na daný název JARu atd (minecraft_server.jar a žádný jiný) Nedostaneš se k nim a pravděpodobně i když si tam přidáš skript vlastní, tak bude ignorován...
Taktéž při /reload atd se může stát, že se věci podělaj. Restartovat z CP by měl být preferovaný postup nehledě na to, že pokud to chceš někomu dát, aby mohl restartovat server, ale aby nemohl dále do serveru zasahovat, tak je dobré si nastavit ROLE v CP. A třeb nastavit jen možnost vidět info o serveru a restart, nic víc. Jde to.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

teeeo
Příspěvky: 139
Registrován: 20 pro 2012, 13:46
Reputation: 0

Re: start.sh

#20 Příspěvekod teeeo » 19 lis 2015, 22:21

Hanako .. tohle je náročný zákazník a prostě to musí mít ... i když neví co se přes start.sh dá všechno vyčarovat :D


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů