Zastavení šíření požárů

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Uživatelský avatar
ZionZangar
Příspěvky: 60
Věk: 60
Registrován: 17 říj 2015, 22:57
Reputation: 0

Zastavení šíření požárů

#1 Příspěvekod ZionZangar » 22 říj 2015, 22:42

Server: 82.208.17.24:27582

Dobrý den
mám takový pro mě velký ale pro ostatní určitě drobný problém. Nějak pořád nejsem schopen ve světě zastavit šíření požárů.
Například když někde v krbu zapálím oheň tak v vzápětí od něj vznikne požár a shoří cela vesnice.
Na serveru mam plugin AntiCreeper, který mi už skoro všechno zastavil jen ten požár pořádt ne.

config je zde
Spoiler: zobrazit
# Defaults for AntiCreeper.
# This file is not expected to be extracted by the user, but could be if so desired
#
# Added nerf_dragon. Replaced damageblocks with explodeblocks.
# Added nerf_wither.destroyblocks.
# Added nerf_beds
# Added example with material name strings
# Added example .power
# Added defaults for blockphysics
# Added defaults for unknown
# Added defaults for crystal
# Added defaults for yield to allow for configured 0.
# 4.16.2 added vanilla defaults for nerf_dragon
# 4.18.1 added placeThrownBlocks

nerf_creeper:
explodeblocks: false
depth: 0 #that is, everywhere
yield: -1 # force to system default
# blocklist: not set
# power: 3.0 not set; defaults to system default
whitelist: false
entitydamage:
toplayer: true
tomob: true
toitem: true
todrops: false
topainting: false
depth: 0 #effective everywhere
effects: true
fire: false
blockphysics: false
placeThrownBlocks: false

# This section affects the Wither boss explosion only
nerf_wither:
explodeblocks: false
depth: 0 #that is, everywhere
yield: -1 # force to system default
# blocklist: not set
entitydamage:
toplayer: true
tomob: true
toitem: false
todrops: false
topainting: false
depth: 0 #effective everywhere
effects: true
whitelist: false
fire: false
# Below affects Wither "walking" through blocks or when damaged. blocklist will apply
destroyblocks: true
blockphysics: false
placeThrownBlocks: false

# Ensures vanilla behavior, not nerfing
nerf_dragon:
# Dragon actually explodes blocks he flies through
explodeblocks: true
yield: -1 # force to system default
entitydamage:
toplayer: true
tomob: true
toitem: true
todrops: true
topainting: true
depth: 0 #that is, everywhere

# This section affects ghast fire, fire charges, and wither skulls
nerf_fireball:
explodeblocks: false
depth: 0 #that is, everywhere
yield: -1 # force to system default
entitydamage:
toplayer: true
tomob: true
toitem: true
todrops: false
topainting: false
depth: 0 #that is, everywhere
effects: true
fire: false
blockphysics: false
placeThrownBlocks: false

nerf_tnt:
explodeblocks: false
depth: 0 #that is, everywhere
yield: -1 # force to system default
# Below would disable TNT chains
# blocklist: tnt
whitelist: false
entitydamage:
toplayer: true
tomob: true
toitem: true
todrops: false
topainting: false
depth: 0 #that is, everywhere
effects: true
fire: false
blockphysics: false
placeThrownBlocks: false

nerf_unknown:
explodeblocks: false
depth: 0 #that is, everywhere
yield: -1 # force to system default
# blocklist: not set
whitelist: false
entitydamage:
toplayer: true
tomob: true
toitem: true
todrops: false
topainting: false
depth: 0 #effective everywhere
effects: true
whitelist: false
blockphysics: false
placeThrownBlocks: false

nerf_crystal:
explodeblocks: true
depth: 0 #that is, everywhere
yield: -1 # force to system default
# blocklist: not set
whitelist: false
entitydamage:
toplayer: true
tomob: true
toitem: true
todrops: false
topainting: false
depth: 0 #effective everywhere
effects: true
whitelist: false
blockphysics: false
placeThrownBlocks: false

nerf_endermen:
spawnok: true
teleportok: true
blockliftok: true
blockplaceok: true
whitelist: false
# blocklist: grass, dirt, sand, gravel, yellow_flower, red_rose, brown_mushroom, red_mushroom, tnt, cactus, clay, pumpkin, melon_block, mycelium
# Above are the only blocks un-modded MC allows Endermen to pick up
# You can either leave the ones you want them to ignore, or
# set whitelist=true and delete the ones you want
# Note that Blocklist only applies at pickup. No blocklist for placement.

nerf_lightning:
entitydamage:
toplayer: true
tomob: true
toitem: true
todrops: true
topainting: true

nerf_beds: false

Děkuji za rady a pomoc

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Zastavení šíření požárů

#2 Příspěvekod Hanakocz » 22 říj 2015, 22:50

Šíření ohně je realistické a ke hře patří :P Zvlášť na severu s dračí tematikou bych oheň docela čekal.....Není dobrý nápad si dělat krb ze dřeva.... xD
Nicméně dá se to zablokovat.

Kód: Vybrat vše

/gamerule doFireTick false

http://minecraft.gamepedia.com/Gamerule#gamerule

Případně na takové věci slouží WorldGuard, který je v tom trochu pokročilejší
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Uživatelský avatar
ZionZangar
Příspěvky: 60
Věk: 60
Registrován: 17 říj 2015, 22:57
Reputation: 0

Re: Zastavení šíření požárů

#3 Příspěvekod ZionZangar » 22 říj 2015, 23:00

Děkuji za rychlou odpověď a užitečný link :-P

Jinak vím že dřevěný krb není zrovna dobrá volba :-) taky by mě nenapadlo jej stavět :-D, ale oheň je kurňa sviňa a dokáže přeskočit i dva bloky vedle na dřevěnou stěnu.
Vím vím že drak dští oheň a síru, ale to jej nejprve musí zkrotit a naučit správně bojovat (viz jiné téma) :-)

A co se týče WorldGuard tak tím se teprve těžkopádně prokousávám, ale věřím že až jej zvládnu hodně mi pomůže :-)

MarekBurget

Re: Zastavení šíření požárů

#4 Příspěvekod MarekBurget » 23 říj 2015, 15:19

WorldGuard

Lepšia ochrana ako gamerule.

Lebo ti to admin povolí prikazom a budeš to zakazovat ako blb.

Povol v configu world guard a maš to.


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Baidu [Spider] a 23 hostů