Renderovanie mapy

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Uživatelský avatar
ypxo
Příspěvky: 264
Registrován: 15 kvě 2014, 18:30
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Renderovanie mapy

#1 Příspěvekod ypxo » 20 srp 2015, 04:48

http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/worldborder/
Nastav hranice světa přes /wb set <počet bloků od tvé pozice> a potom dej /wb fill a počkej na dogenerování mapy.
Obrázek

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Renderovanie mapy

#2 Příspěvekod Hanakocz » 20 srp 2015, 10:40

podotýkám, že /wb set <číslo> udělá kruh o poloměru toho čísla, avšak dá se udělat i čtverec či obdélník, dokonce i elipsa

vygeneruje to chunky i kus za hranicí, a vzhledem k tomu, že to lidi za hranici nepustí, tak to znamená, že se ti nebudou již generovat nové chunky , dokud hranice nezvětšíš (případně nebude někdo s permissionem na její přecházení), což zlikviduje jednu z největších příčin lagů :)

Jinak, můžeš i zničit chunky za hranicí pomocí /wb trim
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Renderovanie mapy

#3 Příspěvekod Hanakocz » 20 srp 2015, 11:07

mno, tak jako vždy můžeš nastavit mneší hranici, předgenerovat, nastavit vyšší hranici (klidně i hodně velkou)
Ale pokud nemáš v plánu přidávat nový obsah (např. vyšší verze MC bez wipu) , tak nemá smysl nepředgenerovat vše, kde se budou pohybovat hráči....ty lagy z generování chunků jsou prostě docela výrazné vždy...
PS: další důvod, proč hráče nepouštět donekonečna, je omezené místo na HDD, mapa zabírá nemalé množství prostoru (ale ještě mnohem víc zabírá případná dynmapa)
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

vojtamaniak
Příspěvky: 3512
Věk: 26
Registrován: 18 úno 2012, 21:02
Reputation: 11

Re: Renderovanie mapy

#4 Příspěvekod vojtamaniak » 20 srp 2015, 13:47

Identifikuj server podle pravidel, díky. :)

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Renderovanie mapy

#5 Příspěvekod Hanakocz » 20 srp 2015, 16:53

číselná IP je pro kontrolu, zda máš nárok na podporu tu na foru, ne na připojení k serveru.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

MarekBurget

Re: Renderovanie mapy

#6 Příspěvekod MarekBurget » 20 srp 2015, 17:09

Hanako ale je zas pravda, že si tu IP možeš zistit, všade na tom minecraft hostingu (kde su reklamy) sa pozrem, tak vidím viac menej aj ten bycraft.

PS: Pre majitela, ten skygrid je super! :) Asi 8x za sebou som spadol :D

vojtamaniak
Příspěvky: 3512
Věk: 26
Registrován: 18 úno 2012, 21:02
Reputation: 11

Re: Renderovanie mapy

#7 Příspěvekod vojtamaniak » 20 srp 2015, 17:54

V tom případě doporučím přečíst si pravidla :)
viewtopic.php?f=54&t=13426

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Renderovanie mapy

#8 Příspěvekod Hanakocz » 20 srp 2015, 19:24

MarekBurget píše:Hanako ale je zas pravda, že si tu IP možeš zistit, všade na tom minecraft hostingu (kde su reklamy) sa pozrem, tak vidím viac menej aj ten bycraft.

Nikam na žádný stránky toho serveru tu nikdo lézt nebude. Identifikovat se je povinnost toho, kdo chce tu podporu. Jinak ještě jako teoreticky OK bych bral psanou adresu, když by tam byl PORT. pingnout server si umím, ale bez znalosti portu to není jednoznačné. Proto jsou pravidla tak, jak jsou.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Uživatelský avatar
DenOwq
Příspěvky: 2703
Věk: 28
Registrován: 06 bře 2014, 21:26
Reputation: 2

Re: Renderovanie mapy

#9 Příspěvekod DenOwq » 20 srp 2015, 19:51

Jen dodám že ještě uvedl ip na bungee server, ne na daný server.
Muhahha.

vojtamaniak
Příspěvky: 3512
Věk: 26
Registrován: 18 úno 2012, 21:02
Reputation: 11

Re: Renderovanie mapy

#10 Příspěvekod vojtamaniak » 20 srp 2015, 21:02

Jestli tu veřejně nechceš posílat tu IP, můžeš mi jí poslat do SZ.

//IP ověřena


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů