http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/worldborder/
Nastav hranice světa přes /wb set <počet bloků od tvé pozice> a potom dej /wb fill a počkej na dogenerování mapy.
Renderovanie mapy
- ypxo
- Příspěvky: 264
- Registrován: 15 kvě 2014, 18:30
- Reputation: 0
- Kontaktovat uživatele:
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 34
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renderovanie mapy
podotýkám, že /wb set <číslo> udělá kruh o poloměru toho čísla, avšak dá se udělat i čtverec či obdélník, dokonce i elipsa
vygeneruje to chunky i kus za hranicí, a vzhledem k tomu, že to lidi za hranici nepustí, tak to znamená, že se ti nebudou již generovat nové chunky , dokud hranice nezvětšíš (případně nebude někdo s permissionem na její přecházení), což zlikviduje jednu z největších příčin lagů
Jinak, můžeš i zničit chunky za hranicí pomocí /wb trim
vygeneruje to chunky i kus za hranicí, a vzhledem k tomu, že to lidi za hranici nepustí, tak to znamená, že se ti nebudou již generovat nové chunky , dokud hranice nezvětšíš (případně nebude někdo s permissionem na její přecházení), což zlikviduje jednu z největších příčin lagů
Jinak, můžeš i zničit chunky za hranicí pomocí /wb trim
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 34
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renderovanie mapy
mno, tak jako vždy můžeš nastavit mneší hranici, předgenerovat, nastavit vyšší hranici (klidně i hodně velkou)
Ale pokud nemáš v plánu přidávat nový obsah (např. vyšší verze MC bez wipu) , tak nemá smysl nepředgenerovat vše, kde se budou pohybovat hráči....ty lagy z generování chunků jsou prostě docela výrazné vždy...
PS: další důvod, proč hráče nepouštět donekonečna, je omezené místo na HDD, mapa zabírá nemalé množství prostoru (ale ještě mnohem víc zabírá případná dynmapa)
Ale pokud nemáš v plánu přidávat nový obsah (např. vyšší verze MC bez wipu) , tak nemá smysl nepředgenerovat vše, kde se budou pohybovat hráči....ty lagy z generování chunků jsou prostě docela výrazné vždy...
PS: další důvod, proč hráče nepouštět donekonečna, je omezené místo na HDD, mapa zabírá nemalé množství prostoru (ale ještě mnohem víc zabírá případná dynmapa)
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
-
vojtamaniak
- Příspěvky: 3512
- Věk: 26
- Registrován: 18 úno 2012, 21:02
- Reputation: 11
Re: Renderovanie mapy
Identifikuj server podle pravidel, díky. 
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 34
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renderovanie mapy
číselná IP je pro kontrolu, zda máš nárok na podporu tu na foru, ne na připojení k serveru.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
-
MarekBurget
Re: Renderovanie mapy
Hanako ale je zas pravda, že si tu IP možeš zistit, všade na tom minecraft hostingu (kde su reklamy) sa pozrem, tak vidím viac menej aj ten bycraft.
PS: Pre majitela, ten skygrid je super!
Asi 8x za sebou som spadol 
PS: Pre majitela, ten skygrid je super!
-
vojtamaniak
- Příspěvky: 3512
- Věk: 26
- Registrován: 18 úno 2012, 21:02
- Reputation: 11
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 34
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renderovanie mapy
MarekBurget píše:Hanako ale je zas pravda, že si tu IP možeš zistit, všade na tom minecraft hostingu (kde su reklamy) sa pozrem, tak vidím viac menej aj ten bycraft.
Nikam na žádný stránky toho serveru tu nikdo lézt nebude. Identifikovat se je povinnost toho, kdo chce tu podporu. Jinak ještě jako teoreticky OK bych bral psanou adresu, když by tam byl PORT. pingnout server si umím, ale bez znalosti portu to není jednoznačné. Proto jsou pravidla tak, jak jsou.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
- DenOwq
- Příspěvky: 2703
- Věk: 28
- Registrován: 06 bře 2014, 21:26
- Reputation: 2
-
vojtamaniak
- Příspěvky: 3512
- Věk: 26
- Registrován: 18 úno 2012, 21:02
- Reputation: 11
Re: Renderovanie mapy
Jestli tu veřejně nechceš posílat tu IP, můžeš mi jí poslat do SZ.
//IP ověřena
//IP ověřena
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů
