Dynmap

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
helomi
Příspěvky: 375
Registrován: 20 čer 2013, 06:48
Reputation: 1

Dynmap

#1 Příspěvekod helomi » 21 kvě 2015, 10:26

93.91.250.138:27055

Dobrý deň potrebujem poradiť na serveru mám dynmapu a chcem tam mať len Spawn a nič viac (zobrazené) tak som si to načítal to čo potrebujem a dal /dynmap pause all ale to je len dočasne a po restarte sa to zas zapne nedá sa nejakým commandom vypnúť renderovanie alebo nastaviť v configu?

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Dynmap

#2 Příspěvekod Hanakocz » 21 kvě 2015, 10:33

Jde to
Najdi si v configu akce, který vedou ke generování mapy a všechny je zakomentuj. Takže automatický generování nebude.

Kód: Vybrat vše

# Triggers for automatic updates : blockupdate-with-id is debug for breaking down updates by ID:meta
# To disable, set just 'none' and comment/delete the rest
render-triggers:
  #- blockupdate
  #- blockupdate-with-id
  #- lightingupdate
  #- chunkpopulate
  #- chunkgenerate
  - none

Potom můžeš smazat všechny soubory, co se stihly vyrenderovat, pak jdi na spawn a použij

Kód: Vybrat vše

/dynmap radiusrender <radius>

kde za radius dosadíš poloměr kruhu, který chceš vyrenderovat
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

helomi
Příspěvky: 375
Registrován: 20 čer 2013, 06:48
Reputation: 1

Re: Dynmap

#3 Příspěvekod helomi » 21 kvě 2015, 10:36

takto?
Spoiler: zobrazit

Kód: Vybrat vše

  - playermove
  - playerjoin
  - blockplaced
  - blockbreak
  - leavesdecay
  - blockburn
  - chunkgenerated
  - blockformed
  - blockfaded
  - blockspread
  - pistonmoved
  - explosion
  - blockfromto
  - blockphysics
  - structuregrow
  - blockgrow
  - blockredstone

alebo takto?
Spoiler: zobrazit

Kód: Vybrat vše

  #- playermove
  #- playerjoin
  #- blockplaced
  #- blockbreak
  #- leavesdecay
  #- blockburn
  #- chunkgenerated
  #- blockformed
  #- blockfaded
  #- blockspread
  #- pistonmoved
  #- explosion
  #- blockfromto
  #- blockphysics
  #- structuregrow
  #- blockgrow
  #- blockredstone


prepáč ale som z toho na mol neznášam Dynmapu je to zakliaty pl :D

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Dynmap

#4 Příspěvekod Hanakocz » 21 kvě 2015, 10:42

Hm, pokud tam toho máš víc, tak všecko zakomentovat. (komentář znamená, že dáš na začátek řádku # )
Jde o to, že když by ten případ nastal, tak se mapa renderuje -> tudíž když necháš jen none, tak se nerenderuje nikdy, pokud nezadáš přímo příkaz
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

helomi
Příspěvky: 375
Registrován: 20 čer 2013, 06:48
Reputation: 1

Re: Dynmap

#5 Příspěvekod helomi » 21 kvě 2015, 10:44

aha takže tam stači dať všade
#
- none

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Dynmap

#6 Příspěvekod Hanakocz » 21 kvě 2015, 10:47

Ano, tak tak. Teoreticky pokud tam to none nebylo, tak tam nemusí být nic, ale těžko říct. Očividně používám jinou verzi, takže tam mám jinej seznam triggerů...spíš předpokládám, že možnost none podporujou stále, když byla i předtím
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

helomi
Příspěvky: 375
Registrován: 20 čer 2013, 06:48
Reputation: 1

Re: Dynmap

#7 Příspěvekod helomi » 21 kvě 2015, 10:50

tak som dal všade # a funguje to v pohode ale none nejde :D ked som ho tam dal tak mi hodilo error

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Dynmap

#8 Příspěvekod Hanakocz » 21 kvě 2015, 10:54

Ok, takže prostě jen prázdno :)
Pak si vyrenderuj manuálně, kolik potřebuješ a je to :) Na wiki maj všechny příkazy
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů