Zákaz spawnování základních mobů + povolení externích

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Uživatelský avatar
Aishak
Příspěvky: 431
Registrován: 03 čer 2014, 15:02
Reputation: 1

Re: Zákaz spawnování základních mobů + povolení externích

#11 Příspěvekod Aishak » 08 pro 2014, 21:53

Ok, abych řekl pravdu tak jsem dělal jenom test na jaké úrovni jsou zhruba servery CZ/SK. Neberte to nijak špatně, ale když mi tu radíte pluginy na takovou jednoduchou věc, která jde udělat kompletně bez pluginů (pokud nepočítám plugin se kterým pak budu spawnovat monstra ručně). Chci tím jenom poukázat na to, že ne všechno jde dělat složitě a nebo zbytečně dávat na server 2197396 pluginů abyste něčeho docílili. Stačí pouze hledat a vyznat se v tom co děláte :-).
Děkuji všem co sem napsali a snažili se alespoň nějak pomoc, cením si toho.
Tedy problém je vyřešen.

Uživatelský avatar
Dart
Příspěvky: 93
Registrován: 20 led 2013, 01:32
Reputation: 20

Re: Zákaz spawnování základních mobů + povolení externích

#12 Příspěvekod Dart » 09 pro 2014, 09:21

No ono ani ten plugin na spawnovani monster rucne nepotrebujes staci prikaz /summon ktery uz v MC je. Jinak taky si to myslim ja treba vubec worldguard nemam. K cemu taky kdyz vse jde resit pomoci Residenci, ktery vyuziji i hraci. A kdyz napriklad globalne zakazu tnt muzou si ho samy ve sve Residenci povolit plus kdyz umis Javu neni problem si sam dodelat flagy napriklad den po vydani spigotu 1.8 sem udelal protekci na armorstandy a spawnery proti zmene vajickem v cizi Residenci.
Obrázek

Uživatelský avatar
Aishak
Příspěvky: 431
Registrován: 03 čer 2014, 15:02
Reputation: 1

Re: Zákaz spawnování základních mobů + povolení externích

#13 Příspěvekod Aishak » 09 pro 2014, 11:41

Residence na serveru který dělám jsou úplně k ničemu. Takže nebudu dávat na server plugin, který bych nevyužil. Plugin na spawnování jsem dal jen příklad, aby se pochopilo o co jde :-)

Uživatelský avatar
nejento
Příspěvky: 9815
Registrován: 28 lis 2011, 14:09
Reputation: 55
Kontaktovat uživatele:

Re: Zákaz spawnování základních mobů + povolení externích

#14 Příspěvekod nejento » 09 pro 2014, 14:24

Teď si vem, že ti neodpověděl jediný support a nikdo ti zatím neodpověděl, jak vypnout spawnování monster:
/gamerule doMobSpawning false a ještě to, co psal Chytrolin.
Obrázek

Obrázek Přidejte se ke komunitě zákazníků na FakaHeda.eu Discord! Poznejte nové lidi nebo vyřešte svůj technický problém živě: https://discord.fakaheda.eu/

Uživatelský avatar
Chytrolin
Příspěvky: 273
Věk: 26
Registrován: 02 říj 2012, 20:10
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Zákaz spawnování základních mobů + povolení externích

#15 Příspěvekod Chytrolin » 11 pro 2014, 19:26

... nikdo ti zatím neodpověděl, jak vypnout spawnování monster

... a ještě to, co psal Chytrolin

Takže odpověděl!

Aishak, tady je již takovou tradicí, že Essentials, Multiverse a Residence musí být všude. Měl jsi napsat rovnou, že tam máš pouze dva pluginy ... a nebo líp - rovnou v prvním příspěvku napsat, že vlastně děláš takový svůj osobní průzkum se zájmem zjistit, kdo má na serveru kolik pluginů. To, že má někdo na serveru Multiverse a nastaví si to logicky přes tento plugin místo přes všelijaké /gamerule neznamená, že má na serveru 2197396, ale třeba jen 2197395, pluginů.

Nejvyšším počtům pluginům zdar!

Uživatelský avatar
Aishak
Příspěvky: 431
Registrován: 03 čer 2014, 15:02
Reputation: 1

Re: Zákaz spawnování základních mobů + povolení externích

#16 Příspěvekod Aishak » 13 pro 2014, 20:39

Chytrolin Lepší bude když tohle téma nebudeš řešit.

Mě vůbec nešlo o průzkum zjistit kdo má na serveru kolik pluginů a nebo jaké. Šlo tu o to, vyřešit problém nejlépe s co nejlepším řešením a ne si zasrat server s dalším zbytečným pluginem, když to jde jednodušeji.

tady je již takovou tradicí, že Essentials, Multiverse a Residence musí být všude

S tímto jsem podle tebe asi udělal chybu, že na serveru Multiverse ani Residence nemám. Byly by to pro mě zbytečné pluginy + zbytečná, ačkoliv zanedbatelná, zátěž serveru.

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Zákaz spawnování základních mobů + povolení externích

#17 Příspěvekod Hanakocz » 13 pro 2014, 20:54

člověk by se až divil, co vše jde nastavit v server.properties a dalších základních configů serveru...
zcela nejjednodušší mi připadá v bukkit.yml nastavit maximum naspawnovaných mobů...

Kód: Vybrat vše

spawn-limits:
  monsters: 200
  animals: 100
  water-animals: 10
  ambient: 100

Když dáš monstra na nulu, tak se ti z vůle serveru nebude spawnit žádnej mob, zato to NIJAK neblokuje spawnování ručně/pomocí jinýho nástroje (CB, plugin )

Toto často je i naopak -> nespawní se mobové, protože někde na serveru ten počet do limitu jiní zabrali :)


PS: Konečně někdo, kdo zastává stejnou filosofii s pluginama, jako já -> čím míň, tím líp :idea:
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Uživatelský avatar
Chytrolin
Příspěvky: 273
Věk: 26
Registrován: 02 říj 2012, 20:10
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Zákaz spawnování základních mobů + povolení externích

#18 Příspěvekod Chytrolin » 13 pro 2014, 21:09

Ano ano bezpluginovou cestu jsme úspěšně našli! Prostě ti první si mysleli, že máš takový "klasický" server pro veřejnost se vším možným, a tak ti radili příkazy přímo k těm pluginům. Ono to taky přes ty všemožné pluginy je asi lepší na zapamatování a přehlednější než se kdesi hrabat v souborech a restartovat server

Nikdo podle mě chybu neudělal, a tak si každý můžeme na serveru spokojeně nechat pluginů kolik chceme a zatěžovat server jak chceme ... vždyť když je ten server jednou zaplacený, tak proč ho nevyužít naplno

A místo této konverzace, ve které jsem ze sebe udělal obdivovatele pluginů (i když jsem to byl já, kdo první radil se podívat do toho bukkit.yml), můžeme třeba pokračovat ve shánění dárků na Vánoce!

Uživatelský avatar
nejento
Příspěvky: 9815
Registrován: 28 lis 2011, 14:09
Reputation: 55
Kontaktovat uživatele:

Re: Zákaz spawnování základních mobů + povolení externích

#19 Příspěvekod nejento » 14 pro 2014, 00:35

A do toho Vám vstoupím já ještě se svojí myšlenkou: Proč tedy ti tvůrci ten CraftBukkit a Spigot dělají, když to umí čistý Minecraft 100× tak náročněji (arény, pohyby bloků, apod.) zvládne plugin bez takových nároků?

Je to rozšíření hry, které funguje jako součást hry, do které není nutnost stahovat cizí pluginy, ale je tu možnost si je i napsat sám. Je to usnadnění s prací serveru a právě to, co zvládne základní nastavení Minecraftu, CraftBukkitu, Spigotu, tak zvládne plugin také. A to hlavně pro automatizaci určitých úkonů, které jsou usnadněny API těch rozšířených Minecraft serverů.

Ano, plugin server zatěžuje (ač jednoduché pluginy prakticky vůbec) a ano, když to umí samo o sobě, proč to nevyužít, ale co když já potřebuju, aby to pracovalo ještě s dalšími regiony? Co když potřebuji, aby to fungovalo lehce upraveně?

Je blbost řešit všechno redstonem, když to má být praktické, neviditelné, okamžité, jednoduché, lehce ovladatelné a upravitelné a hlavně nenáročné pro plynulost hry.

A nyní se již můžeme těšit na Vánoce! :D (Pokud budou přibývat další smysluplné argumenty a komentáře, jakože do teď opravdu byly, přesunu toto do offtopicu pro debatu, která již s podporou ohledně serveru nesouvisí)
Obrázek

Obrázek Přidejte se ke komunitě zákazníků na FakaHeda.eu Discord! Poznejte nové lidi nebo vyřešte svůj technický problém živě: https://discord.fakaheda.eu/


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů